KillingRaptor
Legacy Member
Ik sluit me aan bij red Bulleke, ik erger me dan ook totaal niet aan opkopers op rommelmarkten ofzo (koop ik er zelfs nog regelmatig stuff bij ook) en dus ook niet aan mensen die soms eens dingen kopen hier om het dan weer te verkopen. Heb al die posts gelezen en tjah, ga me er niet mee bemoeien want mij maakt het niet uit of Kryptex nu dingen koopt om te verkopen of niet. Er gaan vast ook aardig wat dingen in zijn eigen collectie!




De Nonkel Bob.