Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Geen idee of er daar een reset-knop op zit, maar indien ja, kan daar het probleem zitten. Eens open gooien en zien of er ergens een verbinding gesmolten is of een vuiltje dat een verkeerde verbinding maakt.

red Bulleke

Legacy Member
ergernis: ongeduldigheid... echt! sommige sellers hier sluiten vandaag een topic af en willen gisteren al het geld op hun rekening. Iemand al gehoord van mensen die veel werken mss? en die bij hun eerste forumbezoek van de dag even willen decompresseren ipv meteen betalingen uit te voeren.

Ach f*ck it, 't ligt waarschijnlijk weer aan mij... i'm gettin' too old for this shit

Ingis

Legacy Member
mijn pakket is eindelijk uit douane en de kosten vallen precies nog mee. Kan er morgen om naar de post. Hopelijk is alles nog in goede staat nadat ze er er precies een maand met kunnen prutsen hebben. grrrrr

ironhorn

Legacy Member
niet zozeer retro, maar het ergerde mij wel vandaag: nieuwe behuizing + scherm vervangen op ds, waarbij ik meerdere keren een detail vergeten was, waardoor ik het weer helemaal heb mogen open maken (en die verrekte schouderknopper, :doh: )

Claudio VO

Legacy Member
ironhorn zei:
niet zozeer retro, maar het ergerde mij wel vandaag: nieuwe behuizing + scherm vervangen op ds, waarbij ik meerdere keren een detail vergeten was, waardoor ik het weer helemaal heb mogen open maken (en die verrekte schouderknopper, :doh: )

da schouderknopjes tape ik altijd een beetje vast als ik de 2 helften moet samenbrengen.

ben hier ook nog aan ééntje bezig ;) maar wacht op een nieuwe touchscreen.

ik ben er echt al goed in geworden :unsure:

septentrio

Legacy Member
Glimlach: zien (en voelen) hoe goed mijn gekregen konami hyperbeam wireless snes controller werkt! Zaaalig ding. :)

skinnyleffe

Legacy Member
man man vandaag paketje in de bus ik heb nog nooit zoiets zien verzenden

ik heb een gamecube mario soccer edition gekocht wat heeft die kerel gedaan heel die doos dicht geplakt met plakband random en een koord rond gedaan zo de post op.

zelfs de sticker van de post gewoon op de doos geplakt man man man nooit gehoord van inpakpapier of een doos ofzo

junglist_clint

Legacy Member
verschrikkelijk! heb het 1 keer meegemaakt met mijn N64 zelda editie (1van de zeldzaamste) gewoon plakbank erop en ju. Verschrikkelijk gewoon, die mensen moesten ze terplekke neer schieten :D

Ringo

Legacy Member
Bij mij als 3 keer meegemaakt dat er gewoon een laagje papier rondzat: Heroquest, Lego kasteel en onlangs nog The Witcher 2 LE. Eigenlijk is het ook onze schuld door blind te vertrouwen dat de mensen zullen inpakken zoals we het zelf doen.

Dennoman

Legacy Member
Laat ook maar zien dat letterlijk alles door het systeem geraakt. Ons ma zit altijd bezig dat ge dingen nog zou moeten inpakken met bruin papier enzo :')

Uiteraard ga ik een originele doos van een item nog in iets anders inpakken, maar een neutrale kartonnen doos kan zo de post op hoor.

reactor

Legacy Member
Heb ooit ook eens een DC uit GB gekregen die gewoon op de post gegaan was met een bruin kaftpapiertje errond.
Er zaten ook een 8-tal games bij.
Natuurlijk kompleet gescheurd,alle doosjes kapot,en alle discs vol met krassen.
Den lomperik :cry:

reactor

Legacy Member
Eeeeergernissss.....
Na vergeelde Nessen,Snessen en carts.
Kapotte lasers van PS2 ,Xbox,psone..... is er een nieuwe vijand van mijn hobby bijgekomen!
Namelijk het verkleuren van de lens van een game&watch.
Na veel opzoekwerk eindelijk de oorzaak van mijn probleem gevonden.
Enige oplossing is het vervangen van de lens waardoor de lcd weer zichtbaar wordt.
Die krengen zijn natuurlijk nergens te verkrijgen dus moet je een kapot exemplaar op de kop tikken met goede lens.
Begin daar maar eens aan.
Hoezo het leven van een videogame collector loopt niet van een leien dakje.

Damn,damn en nog eens damn

skinnyleffe

Legacy Member
grote ergernis:

Doos niet kunnen uithalen omdat vrouwke nog wakker is en mij niet het zoveelste pakje zien openmaken

:D

red Bulleke

Legacy Member
Ringo zei:
Ergernis : Kryptex.

Ergernis: Jaloezie (of hoe je het noemen wil) en nu ga ik wss een hele boel mensen in het harnas jagen tegen mezelf...
De dingen die ik hier de laatste tijd lees, het is echt erg... Retro gaming is nu éénmaal een echte business geworden. Ofwel leer je er mee leven, vervloek je handelaars binnenmonds en doe je vrolijk verder; ofwel begin je met een andere hobby en ga je kroonkurken van champagneflessen verzamelen.

Ik kan er echt niet bij dat je je zo druk kan maken in de deals van Kryptex bv... 't is niet dat diene kerel mensen zit te bestelen ofzo he? Hij koopt zijn stuff en als hij kan verkopen met winst, why not?
En die verhalen van den Hollander heb ik ondertussen ook ruimschoots gehad eigenlijk.

Als je dergelijke posts niet kan laten, open dan een aparte topic om gezellig samen af te geven op zo'n figuren. Dan kan ik alvast rond al die waardeloze posts heen ipv tussen al het gezeur, gezaag en gekanker naar de interessante posts te moeten gaan zoeken.

Jammer... zo'n leuke hobby en zo'n kleine community. Kan best wel gezellig zijn hier samen mocht iedereen wat positiever ingesteld zijn!

just my 2 cents.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan