Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ringo

Legacy Member
Claudio VO zei:
Ringo toch ! Krapuul :p

laten we met z'n allen doen wat we het best kunnen ;)

iemand zin in another highscore battle ?
vereiste :

zo open mogelijk voor iederéén :)

Zolang het geen Tetris is :p

KillingRaptor

Legacy Member
Werkt Mario Land goed dan voor high score? We zouden eigenlijk eens moeten polls opmaken met welke games we willen high score battle voor doen. En dan op het einde van de game foto maken van je televisie met de high score op (en eventueel de console?).

Edit:
Die Free Pac-Man werkt niet op m'n Mac...

souldoubt

Legacy Member
Claudio VO zei:
met mario land hebben ook nog niks gedaan.

Jaah!!! Maar geen highscore dan, want hoe meer levens je verliest hoe hoger je score uiteindelijk zal zijn :p

Dennoman

Legacy Member
't Is toch erg, zoveel haat en nijd in de retrowereld de laatste tijd.

Claudio VO

Legacy Member
souldoubt zei:
Jaah!!! Maar geen highscore dan, want hoe meer levens je verliest hoe hoger je score uiteindelijk zal zijn :p

indd. dat bepaald game zou dan op een "speedrun" draaien ;)
remember the Sonic speedrun battle :p ask Killingraptor :D

KillingRaptor

Legacy Member
Haha Sonic ja, dat was me wat. Op den duur zotgedraaid dat spel. :p

@Private Joker: vreemd, nu gaat hij hier ook. Daarnet deed hij niks.

Dennoman

Legacy Member
Kapotte modded Saturn die ik heb teruggestuurd naar de verkoper blijkt unfixable :( nieuwe BIOS, PSU, disc drive, ... niks mocht baten.

Wel full refund gehad, ze zijn niet allemaal slecht :)

Private Joker

Legacy Member
Betaald op 26-sep-11
Verzonden op 03-okt-11

Allez, er komt toch nog schot in de zaak :p
eBay user zonder feedback, maar toch al enkele jaren lid van eBay. Should've known better, maar heb die Master System titel nodig :D

buzzywuzzy

Legacy Member
Laatste tijd enorm veel af te werken na het werk, gepaard met te laat gaan slapen en altijd te lang in bed blijven liggen in het weekend ipv te rommelmarkten.
Als ik dan eens ga, kom ik niks deftigs tegen... :(

sluysen

Legacy Member
allez het forum konijn is ook weer aan het opruimen, good job kristof :ironic:

ipv er dan een topic van te maken waar mensen kunnen discussiëren :doh::doh:(of wacht, is dat het nut van een forum niet?)

blijkbaar wordt discussiëren over een bepaald onderwerp hier dus ook al niet meer toegelaten..

Maar mensen beledigen is dan wel weer toegelaten blijkbaar..

kristofb

Legacy Member
sluysen zei:
allez het forum konijn is ook weer aan het opruimen, good job kristof :ironic:

ipv er dan een topic van te maken waar mensen kunnen discussiëren :doh::doh:(of wacht, is dat het nut van een forum niet?)

blijkbaar wordt discussiëren over een bepaald onderwerp hier dus ook al niet meer toegelaten..

Maar mensen beledigen is dan wel weer toegelaten blijkbaar..

Excuseer? :wtf: Wat heb ik jou ooit in de weg gelegd om zo'n reactie te krijgen?
Het is trouwens niet aan mij om er een topic over te maken hé, dat kan iedereen die doen dat wil, inclusief jezelf.

EDIT:
Discussies mogen hier altijd gehouden worden, maar wel in de juiste topics. Mensen beledigen doen we natuurlijk ook niet... Ik geloof dat je wel oud genoeg bent om dat zelf ook te weten.

sluysen

Legacy Member
Jij als mod kan even goed de gemaakte posts over iets mergen naar een nieuw topic. Ipv te verwijderen en doen alsof het nooit bestaan heeft..

Ik plaats dan eens een stuk die wel on topic is, vliegt het er ook van tussen.

En ja, ik voelde me beledigd, dat is ook een reden waarom ik er op in ging (niet helemaal onterecht denk ik dan?)

kristofb

Legacy Member
sluysen zei:
Jij als mod kan even goed de gemaakte posts over iets mergen naar een nieuw topic. Ipv te verwijderen en doen alsof het nooit bestaan heeft..

Ik plaats dan eens een stuk die wel on topic is, vliegt het er ook van tussen.

En ja, ik voelde me beledigd, dat is ook een reden waarom ik er op in ging (niet helemaal onterecht denk ik dan?)

Voila, u vraagt, wij draaien.
En als er iets van je verwijdert werd dat on-topic is, dan is het toch logisch dat dat per ongeluk gebeurt is? ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan