kristofb
Legacy Member
Claudio VO zei:Ringo toch ! Krapuul
laten we met z'n allen doen wat we het best kunnen
iemand zin in another highscore battle ?
vereiste :
zo open mogelijk voor iederéén![]()
Free Pacman

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Claudio VO zei:Ringo toch ! Krapuul
laten we met z'n allen doen wat we het best kunnen
iemand zin in another highscore battle ?
vereiste :
zo open mogelijk voor iederéén![]()

Claudio VO zei:Ringo toch ! Krapuul
laten we met z'n allen doen wat we het best kunnen
iemand zin in another highscore battle ?
vereiste :
zo open mogelijk voor iederéén![]()

kristofb zei:
ik zie die wel zitten 
Ringo zei:Zolang het geen Tetris is![]()
KillingRaptor zei:Edit:
Die Free Pac-Man werkt niet op m'n Mac...
Claudio VO zei:met mario land hebben ook nog niks gedaan.

souldoubt zei:Jaah!!! Maar geen highscore dan, want hoe meer levens je verliest hoe hoger je score uiteindelijk zal zijn![]()

ask Killingraptor 
of wacht, is dat het nut van een forum niet?)sluysen zei:allez het forum konijn is ook weer aan het opruimen, good job kristof :ironic:
ipv er dan een topic van te maken waar mensen kunnen discussiëren :doh::dohof wacht, is dat het nut van een forum niet?)
blijkbaar wordt discussiëren over een bepaald onderwerp hier dus ook al niet meer toegelaten..
Maar mensen beledigen is dan wel weer toegelaten blijkbaar..
Wat heb ik jou ooit in de weg gelegd om zo'n reactie te krijgen?sluysen zei:Jij als mod kan even goed de gemaakte posts over iets mergen naar een nieuw topic. Ipv te verwijderen en doen alsof het nooit bestaan heeft..
Ik plaats dan eens een stuk die wel on topic is, vliegt het er ook van tussen.
En ja, ik voelde me beledigd, dat is ook een reden waarom ik er op in ging (niet helemaal onterecht denk ik dan?)
