souldoubt
Legacy Member
septentrio zei:Weet iemand trouwens waar je zo'n plastieken beschermers op maat van consoledozen kan vinden?
retrogamefreak.nl
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
septentrio zei:Weet iemand trouwens waar je zo'n plastieken beschermers op maat van consoledozen kan vinden?
septentrio zei:Ik bedoel op maat van CONSOLEdozen, dus de consoles zelf, niet de gamesdozen.
Voor gamesbeschermers is ebay perfect.

Private Joker zei:Voor de zoveelste keer overboden door spence.77 en dojars op eBay. De twee grootste opkopers uit de UK wat betreft SMS en nog vele andere consoles.
Niet normaal hoe hard die op mijn systeem werken...
also to say i am an honest collector i have thousands of items in my own collection. near complete master system, mega drive, saturn, dreamcast, snes, nes, n64 etc etc. ive collected for years. only reason i set up business was to sell all my collected spares as i have hundreds and hundreds of items not even listed. im a serious collector. for instance i payed £400 for a brand new sealed smurfs 2 on the master system. if thats not serious and yes probably on the crazy side then i dont no what is. many thanks

junglist_clint zei:gvd: paper mario (gc) voor 12 euro maar hij verzend niet.
voor de mensen in brussel
Paper MArio - Thousand year door - Te koop | 2dehands.be

ironhorn zei:na wat ebay-en: damn, ben blij dat ik niet alleen complete spellen verzamel :doh:

RSCA_NIELS zei:glimlach/ergernis :
na een jaar eindelijk een van men dreamcasts en controllers terugkrijgen van ne "maat" waar da nog bij hem thuis lag.
dacht eerlijk gezegd dat ik het nooit meer ging terugzien en heb daarom ondertussen alles bijna 3dubbel![]()
ad:kristofb zei:Och dat ken ik. Wij hebben nogal een redelijke film collectie, en meestal komen maten ook wel eens wat lenen.. Op al die jaren zijn we er zo een 80-tal kwijt geraakt... En niemand die natuurlijk van iets weet...
Ik had het maar moeten opschrijven ehad: