Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

septentrio

Legacy Member
Ik bedoel op maat van CONSOLEdozen, dus de consoles zelf, niet de gamesdozen.

Voor gamesbeschermers is ebay perfect.

m62power

Legacy Member
septentrio zei:
Ik bedoel op maat van CONSOLEdozen, dus de consoles zelf, niet de gamesdozen.

Voor gamesbeschermers is ebay perfect.

Bestaan die eigenlijk wel? :unsure:
Zo van die harde plastic boxen zoals de VGA Graded boxen zou wel ideaal zijn om je boxed consoles in topstaat te houden!

skinnyleffe

Legacy Member
waar haal je eigenlijk de goedkoopste doosjes beschermers? die site vind ik niet zo overdreven of kan het nog goedkoper?

souldoubt

Legacy Member
Als je daar grote hoeveelheden koopt is dat interessant, véél interessanter dan wat ik momenteel op ebay vind.

Ik hoop wel dat hij zijn stock eens aanvult

Private Joker

Legacy Member
Voor de zoveelste keer overboden door spence.77 en dojars op eBay. De twee grootste opkopers uit de UK wat betreft SMS en nog vele andere consoles.

Niet normaal hoe hard die op mijn systeem werken...

BiZi

Legacy Member
Private Joker zei:
Voor de zoveelste keer overboden door spence.77 en dojars op eBay. De twee grootste opkopers uit de UK wat betreft SMS en nog vele andere consoles.

Niet normaal hoe hard die op mijn systeem werken...

Mja opkopers of niet, Spence 77 heeft al zotte bedragen voor sommige games van mij neergelegd. (prijzen die hoger lagen dan de huidige markt) Dus ik snap zijn strategie niet goed.

Private Joker

Legacy Member
Hij zegt dat het voor z'n eigen collectie is, maar ik zie ze telkens terug te koop komen staan aan prijzen dubbel zo hoog als de huidige waarde.

Zijn taktiek: ervoor zorgen dat de huidige marktwaarde de lucht in schiet door systematisch zo hoog te bieden. Wint hij ze niet, dan is hij toch gebaat aan de hoge eindprijs aangezien hij dat zelfde spel waarschijnlijk al heeft liggen.

also to say i am an honest collector i have thousands of items in my own collection. near complete master system, mega drive, saturn, dreamcast, snes, nes, n64 etc etc. ive collected for years. only reason i set up business was to sell all my collected spares as i have hundreds and hundreds of items not even listed. im a serious collector. for instance i payed £400 for a brand new sealed smurfs 2 on the master system. if thats not serious and yes probably on the crazy side then i dont no what is. many thanks

skinnyleffe

Legacy Member
overt laatst naar jette gereden voor een pokemon 64 boxed awel nooit nimeer nooit .

25 min rijden volgens gps een uur file ja

ironhorn

Legacy Member
na wat ebay-en: damn, ben blij dat ik niet alleen complete spellen verzamel :doh:

RSCA_NIELS

Legacy Member
glimlach/ergernis :
na een jaar eindelijk een van men dreamcasts en controllers terugkrijgen van ne "maat" waar da nog bij hem thuis lag.
dacht eerlijk gezegd dat ik het nooit meer ging terugzien en heb daarom ondertussen alles bijna 3dubbel :s

kristofb

Legacy Member
RSCA_NIELS zei:
glimlach/ergernis :
na een jaar eindelijk een van men dreamcasts en controllers terugkrijgen van ne "maat" waar da nog bij hem thuis lag.
dacht eerlijk gezegd dat ik het nooit meer ging terugzien en heb daarom ondertussen alles bijna 3dubbel :s

Och dat ken ik. Wij hebben nogal een redelijke film collectie, en meestal komen maten ook wel eens wat lenen.. Op al die jaren zijn we er zo een 80-tal kwijt geraakt... En niemand die natuurlijk van iets weet...

Ik had het maar moeten opschrijven eh :sad:

souldoubt

Legacy Member
kristofb zei:
Och dat ken ik. Wij hebben nogal een redelijke film collectie, en meestal komen maten ook wel eens wat lenen.. Op al die jaren zijn we er zo een 80-tal kwijt geraakt... En niemand die natuurlijk van iets weet...

Ik had het maar moeten opschrijven eh :sad:

Dat is de redenen waarom wij NOOIT iets uitlenen, zelfs niet aan goeie vrienden. Als ze een film willen zien of een game willen spelen mogen ze dat altijd bij ons komen doen, maar hij gaat de deur niet uit zonder ons (we nemen wel eens iets mee als we zelf gaan, maar als we terug naar huis gaan gaat het weer mee). Gelukkig begrijpen ze dat allemaal, omdat ze het zelf ook constant tegenkomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan