Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skinnyleffe

Legacy Member
ja dat is de zelfde met zo een dikkere vrouw

Want hij vertelde van ja ze brengen bij mij alles binnen om te ruilen en daar kan ik inkomen ik sta met glazen op markten en reclames van bier en mensen komen ook naar mij om te verkopen.

Nog een grote tip als je bij iemand iets koopt altijd vragen heb je dit thuis nog liggen 4/10 hebben ze het beste thuis nog liggen :D

Psyt3k

Legacy Member
Nirron zei:
De opkoper was trouwens een Hollander. Zou het kunnen dat het die is dat in problemen geraakt is in Oostende? Hij had wel enorm veel games. Sommige aan prijzen die nog meevielen als je vergelijkt met Ebay, maar natuurlijk logisch genoeg geen koopjes.


Ik ben die ook eens tegengekomen in Oostende onlangs. Had een Suikoden II aan 200€ liggen enzo. Hoe is die in de problemen geraakt?

Nirron

Legacy Member
Toch nog bij hem Super Adventure Island NTSC kunnen kopen voor €5. :)
Goed dat ik op die Hollander waar iedereen het over heeft nu een gezicht kan plakken.

Hij vertelde mij ook "Ik ben de grootste retro verkoper van de Benelux."
Heeft duidelijk nog niet die Waal van Mons tegengekomen en andere verkopers. :D

Snap niet waarom hij probeert op te scheppen tegen zijn klanten..

RSCA_NIELS

Legacy Member
Nirron zei:
Toch nog bij hem Super Adventure Island NTSC kunnen kopen voor €5. :)
Goed dat ik op die Hollander waar iedereen het over heeft nu een gezicht kan plakken.

Hij vertelde mij ook "Ik ben de grootste retro verkoper van de Benelux."
Heeft duidelijk nog niet die Waal van Mons tegengekomen en andere verkopers. :D

Snap niet waarom hij probeert op te scheppen tegen zijn klanten..

doet ie echt altijd.
2 x tegengekomen en telkens hetzelfde verhaal gehoord :D

Nirron

Legacy Member
Laten we iets afspreken. De volgende keer dat we hem tegenkomen laten we een opmerking vallen in de aard van dat zijn aanbod nogal beperkt is :D

RSCA_NIELS

Legacy Member
haha ok :D
waar staat die eigenlijk tegenwoordig ? ben hem eens in Leuven tegengekomen en op het gouden kruispunt stond hij ook veel vroeger ...

ps : skinnyleffe , heb jy toevallig ook neon bierreclame liggen of oude bierreclames van Stella ?
ben hiernaar opzoek voor mijn mancave ^^ en als ode aan mijn geboortestad Leuven:D

(edit sorry verkeerde persoon voor :D )

Nirron

Legacy Member
Weekend dat geweest was heb ik hem tegengekomen op een kleine rommelmarkt te Baasrode ook de eerste keer dat ik hem zag trouwens.

sluysen

Legacy Member
retro emulator op android phone (ZTE Blade) :love:

retro fun voor onderweg :) (so far enkel nog maar snes geprobeert, super mario kart is precies niet zo goed aangezien de keypad te gevoelig is vgl met snes bakje:D)

souldoubt

Legacy Member
Psyt3k zei:
Ik ben die ook eens tegengekomen in Oostende onlangs. Had een Suikoden II aan 200€ liggen enzo. Hoe is die in de problemen geraakt?

Vraag ik me ook af? Wat is er met die Hollander gebeurd? Het heeft blijkbaar niet veel geholpen, want hij staat nog altijd even hard te stoefen met zijn "800 SNES consoles" :ironic:

souldoubt

Legacy Member
Ergernis: Bpost heeft €10 aangerekend voor het aanbieden van een pakket aan de douane. Dat pakket komt uit Engeland en moest dus helemaal niet langs de douane. De douane heeft de doos een klein stukje opengescheurd (niet eens ver genoeg om erin te kunnen kijken, waarschijnlijk net te laat gezien dat het uit UK kwam?) en weer afgeplakt met douane-tape, dus het is daar echt geweest.

Bpost krijgt dus nog maar eens ne keer een klachtenmailtje van ons... :evil: 't was pertang al lang geleden...

Ingis

Legacy Member
als het pakket uit een bepaald gebied uit engeland moet komen kunde wel douanekosten hebben... dat heeft iemand van 9lives mij toch wijsgemaakt :p

souldoubt

Legacy Member
Lijkt me onwaarschijnlijk. Bovendien, door dat kleine scheurtje dat ze gemaakt hebben konden ze echt niks zien, alles zat apart verpakt in plastic zakjes (niet doorzichtige). Moest het voor hen geweest zijn, dan hadden ze de doos wel helemaal open gedaan volgens mij (en nog eens een flinke factuur opgemaakt ook, of sturen ze dat achter? :confused:).

junglist_clint

Legacy Member
Vandaag de schreef van 100 complete N64 games gehaald. Ik zit nu 1/3 ongeveer :D

skinnyleffe

Legacy Member
bha kijk als marktkramer prof moet je een btw nr hebben

op gewone rommelmarkten word dat niet gecheckt omdat daar veel particulieren staan , maar aan de kust wel

Als hij door toevallig iets koopt en legt dat op zijn kraam en ze zien het

Ah meneer de hollander ondernemingsnr aub .... Ah u hebt dat niet

skinnyleffe

Legacy Member
RSCA_NIELS zei:
haha ok :D
waar staat die eigenlijk tegenwoordig ? ben hem eens in Leuven tegengekomen en op het gouden kruispunt stond hij ook veel vroeger ...

ps : skinnyleffe , heb jy toevallig ook neon bierreclame liggen of oude bierreclames van Stella ?
ben hiernaar opzoek voor mijn mancave ^^ en als ode aan mijn geboortestad Leuven:D

(edit sorry verkeerde persoon voor :D )



Ik heb nog een neon van stella liggen en een spiegel van 1978

ook een buitelandse spiegel enkel verkrijgbaar in engelse pub

junglist_clint

Legacy Member
yeah thanks :). Het zijn 256 pal games dus nog even en heb de helft.

Hoeveel games telt de master system bibliotheek eigenlijk? Want je moet er nog maar 22 :D

Private Joker

Legacy Member
De lijst die ik volg, heeft 280 PAL titels :)

Ik heb er nu zo'n 280, maar Classic rereleases (11), Kixx (4) en grote covervarianten (?) mee gerekend.

Heeft me exact één jaar gekost, nu eens zien hoever we staan tegen volgend jaar! :applause:

Gij alleszins veel succes gewenst met de zoektocht!

junglist_clint

Legacy Member
Ja nu valt het nog mee, aluwel ik toch maar amper lotjes tegen kom met veel games die ik niet heb. Laat staan een game. En ja ze worden nu ook vooral duurder en zeldzamer dus nog leuker om koopjes te vinden ;)

Bruno001

Legacy Member
skinnyleffe zei:
bha kijk als marktkramer prof moet je een btw nr hebben

op gewone rommelmarkten word dat niet gecheckt omdat daar veel particulieren staan , maar aan de kust wel

Als hij door toevallig iets koopt en legt dat op zijn kraam en ze zien het

Ah meneer de hollander ondernemingsnr aub .... Ah u hebt dat niet

In Blankenberge is hij van de markt gevlogen onder politiebevel :rofl:
Zijn gezicht was epic :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan