Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Wandering zei:
Thx! Ik mag morgen beginnen in Leopoldsburg als orthopedagoog. Hopelijk is het morgenavond nog steeds een glimlach ;).

Sounds Fancy...
Nee serieus, veel plezier met je nieuwe job! :applause:

EDIT: Nu ik nog een nieuwe job vinden...

Pyrox

Legacy Member
hier ook : nieuwe job, nieuw appartement.

momenteel weinig tijd voor andere zaken.

Dennoman

Legacy Member
Zo lang uitgekeken naar een mooie modded Saturn en nu krijg ik uit da pokkeding geen beeld :angry::angry:

Ringo

Legacy Member
Glimlach: morgen pakjes ophalen en pakjes versturen...looking forward to it!

skinnyleffe

Legacy Member
rekening krijgen van 375 euro voor je auto :S zo retro id die nu ook weer ni zulle

daar gaan wel wat boxed nes games

Private Joker

Legacy Member
skinnyleffe zei:
rekening krijgen van 375 euro voor je auto :S zo retro id die nu ook weer ni zulle

daar gaan wel wat boxed nes games

En dan nog eens zo'n slechte verkoper op uw dak krijgen ook... :s 't was uw dag niet precies?!

:$

skinnyleffe

Legacy Member
Private Joker zei:
En dan nog eens zo'n slechte verkoper op uw dak krijgen ook... :s 't was uw dag niet precies?!

:$

Joker na die rekening maakte die 5 euro nimeer uit zenne :D

Private Joker

Legacy Member
Mja, ik ken dat van zo'n rekeningen voor de auto... Zelf op één jaar tijd 3 keer mijn raam in geslaan/gestampt en één keer waterpomp gesprongen.
Ge komt het wel te boven, maar het prikt efkes...

kristofb

Legacy Member
Glimlach: Wandering haar comment in een gezocht topic om 23:15 (n.a.v. een andere comment :p)

Den_Hidde

Legacy Member
Om 18 u gaan werken waardoor ik een paar leuke veillingen mis :( not funnies zelle. Straks wat maximum prijzen zetten en als ze me snipen buh so be it

Private Joker

Legacy Member
Dju, mijn MS converter voor Mega Drive weigert dienst. Gisteren over de draad gestruikeld en alles is op de grond gevallen... :(

Nirron

Legacy Member
Vandaag meegemaakt. Mensen die zelf met een doos naar een verkoper stappen en dan vragen wat geef je hier nog voor.
Waarom plaatsen ze dit niet gewoon op 2dehands of Kapaza als je er een goede deal wilt voor krijgen.. sommige mensen zijn toch dom.

En dan zeggen ze nog dat ze Ebay gechecked hebben..

Ben wel niet 100% zeker of ze het dan allemaal aan hem verkocht hebben want ik ben gewoon doorgestapt. Had misschien beter gezegd "eender wat deze man bied.. ik geef meer."

De opkoper was trouwens een Hollander. Zou het kunnen dat het die is dat in problemen geraakt is in Oostende? Hij had wel enorm veel games. Sommige aan prijzen die nog meevielen als je vergelijkt met Ebay, maar natuurlijk logisch genoeg geen koopjes.

Stn

Legacy Member
pakketje van 2x Atari LynxII + 20 Lynx games gaan ophalen in DE WALEN! ;D

Ze zei dat de consoles niet getest waren, dus ik wist dat de lynxjes misschien niet gingen werken, maar voor €40 ging ik het er wel op wagen! :)

Dus ik kwam thuis, en ze werkten idd niet!
Beide consoles startten niet eens op :(

Maar na wat gegoogle (atariage <3), en soldeerwerk, en vooral redelijk wat frankenstein-werk,
(en een vervangstukje van &#8364;0,36)
heb ik er toch één volledig werkend gekregen, en de 2e half...!

..al bij al toch eerder een glimlach aankoop denk ik nu zo terwijl ik lemmings speel op m'n nieuwe lynx :D


edit:
boekjes en voorkant/achterkant van de meeste doosjes heb'k ook meegekregen, in een ringmap, alles geperforeerd -_- :p

junglist_clint

Legacy Member
walen! niet te vertrouwen. Maargoed dat er nog google onze betrouwbare vriend is.
Veel plezier met je lynx!

skinnyleffe

Legacy Member
ja die hollander stond in waarloos ook ik heb wat voor zijn ogen weggekocht

Heeft idd mooi materiaal dat wel ,maar tis een hollander eh :D

Alle wel vriendelijk

Nirron

Legacy Member
Vriendelijk? Een opscheppertje ja.. "ik koop dit voor een kleine som geld en ik slaag er veel geld uit.
Ik verdien elke rommelmarkt wel &#8364;1000". Deed mijn goesting om bij hem iets te kopen snel verdwijnen.

Alé ja weet niet dat we het over de zelfde hebben, maar kom :)

RSCA_NIELS

Legacy Member
Nirron zei:
Vriendelijk? Een opscheppertje ja.. "ik koop dit voor een kleine som geld en ik slaag er veel geld uit.
Ik verdien elke rommelmarkt wel €1000". Deed mijn goesting om bij hem iets te kopen snel verdwijnen.

Alé ja weet niet dat we het over de zelfde hebben, maar kom :)

jup , da's de hollander die iedereen hier al wel eens is tegengekomen.
op elke rommelmarkt dat die staat moet je zelfs de moeite niet meer doen om rond te gaan , hij is toch al met alles weg van smorgends vroeg.
en typisch hollands-arrogant
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan