Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Serieuze glimlach:

Er is geen limiet op die actie "1year free used games". Dus ik kan elke week een gratis used game gaan halen ongeacht de prijs:D

Dat maakt mijn dag goed (desondanks ik serieus verkouden ben).

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ergernis:

een Dreamcast laten ontploffen :sad:
en die fucking Utopia-boot disc die niet werkt. Als ik youtube filmpjes zie, downloaden ze exact dezelfde file als ik, zetten ze exact dezelfde file op de disc en bij hen komt er meteen een scherm op als ze de DC opstarten, bij mij gebeurt er niks :angry:

Private Joker

Legacy Member
@Ringo: heb je geen kasticketje van bij BPost met daarop de aankoop van zegels + datum? Zou in theorie ook genoeg moeten zijn moest er een geschil van komen. Weerhoudt de koper nog steeds niet om negatieve feedback na te laten helaas. Dat kunnen ze zelfs nog doen als je hen een volledige refund geeft.

The system is flawed...

@Jimmy: very nice!!! Mogen we verzoekjes sturen? :p (jk, ze hebben er nooit sms gerief :( )

Ringo

Legacy Member
Private Joker zei:
@Ringo: heb je geen kasticketje van bij BPost met daarop de aankoop van zegels + datum? Zou in theorie ook genoeg moeten zijn moest er een geschil van komen. Weerhoudt de koper nog steeds niet om negatieve feedback na te laten helaas. Dat kunnen ze zelfs nog doen als je hen een volledige refund geeft.

The system is flawed...

De betaling is niet uitgevoerd via Paypal dus als hij een geschil opent is het enige dat hij kan doen een negatieve feedback geven. Nu tja...shit happens.

JimmyPatterson

Legacy Member
junglist_clint zei:
@ jimmy: ? Gewonnen bij game mania?


Yes:D In een periode kon ge elke used game die ge kocht registreren op de website en de prijs was 52 weken lang, elke week een gratis used game=)

@PJ; haha:D best wel jammer eigenlijk dat ze geen retro hebben (alhoewel PS2/Xbox/Gamecube/GBA toch 'semi' retro is :unsure)

junglist_clint

Legacy Member
ja heb ook meegedaan maarja bad luck :p. Welke gamemania of maakt dat niet uit?

Dennoman

Legacy Member
Geldt dat voor elk filiaal Jimster? Ik zit vlakbij die in Antwerpen op kot dus ik kan vantijd wel eens gaan zien of er iets interessant ligt :)

JimmyPatterson

Legacy Member
junglist_clint zei:
ja heb ook meegedaan maarja bad luck :p. Welke gamemania of maakt dat niet uit?

Dennoman zei:
Geldt dat voor elk filiaal Jimster? Ik zit vlakbij die in Antwerpen op kot dus ik kan vantijd wel eens gaan zien of er iets interessant ligt :)


Elke gamemania had een andere winnaar dus enkel geldig in één filiaal (in mijn geval Hasselt).

Toch bedankt Denno!

Ingis

Legacy Member
had ook graag gewonnen met die wedstrijd (wie niet :p) maar ja... kwin praktisch nooit iets :( buiten een xl tshirt terwijl ik een xs heb :p

ergernissen:
pakketje boeken zit nog steeds in de douane :s
game gekocht voor zijn verjaardag hadden we al :(
doos van een beeld dat gisteren is binnengekomen is redelijk zwaar beschadigd en niet door verzending (verzenddoos is in prima staat)

Dennoman

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Elke gamemania had een andere winnaar dus enkel geldig in één filiaal (in mijn geval Hasselt).

Toch bedankt Denno!
[youtube]uC9wthZz6dU&start=43.7[/youtube]

reactor

Legacy Member
Damn Jimmy mooie prijs !
Me jealous, very jealous......

Maar tis u gegund zulle :niceone:

Hou ons maar op de hoogte met welke games uw verzameling gespijsd wordt!

Dennoman

Legacy Member
Glimlach: Nederlandse verkoper gevonden met een CD-i met minstens twee van de drie Zelda's en nog een aantal zeldzame games. Wil er 60 euro voor, hoewel hij goed op de hoogte is van de prijzen.

Ergernis: hij wil niet verzenden of apart verkopen. Hij woont in een klein dorpje helemaal in het noordwesten van Nederland (for reference: 3,5 uur rijden met goed verkeer van bij mij thuis)... en ik was afgelopen zaterdag in het aangrenzende kutdorpje :angry::angry::angry:

ZET DAT DAN EEN WEEK EERDER ONLINE :(:(:(:(

Wandering

Legacy Member
^^ Wat veel rode smileys! Misschien kun je toch regelen dat hij verzend? Vaak hebben mensen er gewoon geen ervaring mee waardoor ze enkel willen laten ophalen. Als je dan de werkwijze eenvoudig uitlegt, willen ze vaak wel gewoon verzenden.

Glimlach: afgelopen vrijdag eerste sollicitatiegesprek gehad en ik ben aangenomen! Nu kan ik me zorgen maken over waaraan ik dat mooie eerste loon zoal ga spenderen...

Wandering

Legacy Member
Thanks!

Nog een vraagje zodat ik weet of de koper me niet aan het lijntje aan het houden is:
Iemand die hier een Neo Geo pocket color heeft gekocht / SMS spellen van iemand uit Oudenaarde?

Private Joker

Legacy Member
ClaudioVO? Ik denk wel dat die te vertrouwen is, maar toch op safe spelen en gaan afhalen ;)

Wandering

Legacy Member
Dacht ik ook al aan :p.
Betaling is 2 weken geleden al doorgegaan. Eerst lag een deel bij zijn broer, nu vindt hij het niet meer terug (foto's ervan maken voor een zoekertje te maken ging wel nog precies).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan