Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ad:
(jk, ze hebben er nooit sms gerief
)Private Joker zei:@Ringo: heb je geen kasticketje van bij BPost met daarop de aankoop van zegels + datum? Zou in theorie ook genoeg moeten zijn moest er een geschil van komen. Weerhoudt de koper nog steeds niet om negatieve feedback na te laten helaas. Dat kunnen ze zelfs nog doen als je hen een volledige refund geeft.
The system is flawed...
junglist_clint zei:@ jimmy: ? Gewonnen bij game mania?
In een periode kon ge elke used game die ge kocht registreren op de website en de prijs was 52 weken lang, elke week een gratis used game=)
best wel jammer eigenlijk dat ze geen retro hebben (alhoewel PS2/Xbox/Gamecube/GBA toch 'semi' retro is :unsure)junglist_clint zei:ja heb ook meegedaan maarja bad luck. Welke gamemania of maakt dat niet uit?
Dennoman zei:Geldt dat voor elk filiaal Jimster? Ik zit vlakbij die in Antwerpen op kot dus ik kan vantijd wel eens gaan zien of er iets interessant ligt![]()
) maar ja... kwin praktisch nooit iets
buiten een xl tshirt terwijl ik een xs heb 
[youtube]uC9wthZz6dU&start=43.7[/youtube]JimmyPatterson zei:Elke gamemania had een andere winnaar dus enkel geldig in één filiaal (in mijn geval Hasselt).
Toch bedankt Denno!
Private Joker zei:Grappig...
Ik doe een bod op het zoekertje en vraag de verkoper of hij een spel apart wil verkopen.
Eén dag later:
Streets of rage 3!!!!!!! collectorssssssss | 2dehands.be






