Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
BiZi zei:
En ge vergeet het beste van al... een awesome casino!! :)

haha ja, ik twijfelde nog om binnen te gaan :) maar dat moet ge in groep doen das leuker als er dan mensen hun geld verspillen :woohoo:

Private Joker

Legacy Member
Awesome casino?
We zijn er eens geweest met een groep en zo speciaal vond ik het niet. Was natuurlijk wel niet 's avonds, maar toch.
Wat is er beter aan dan dat van Brussel?

Den_Hidde

Legacy Member
Ik kan ze niet vergelijken :) dus I don't know, is er eigenlijk iets goe aan casino's ? :)

Private Joker

Legacy Member
hi mate i was delayed sending it the second time as my dad got taken ill into hospital with a stroke. so was sent middle to end of last week. should be with you any day now. ill get out the receipt from work also. apologies and many thanks for your patience

Opgelet! Voor mensen die aan mij nog van plan zijn iets te verkopen, gelieve uw familieleden te waarschuwen van nakende ziektes en andere accute problemen.

BiZi

Legacy Member
!? :)

Ik vind de sfeer in de Hollandse casino's toch aangenamer dan die van België... Soit, niets ga boven Vegas uiteraard.

Anyway, ergernis of the day... fucking 70 euro douane kosten op mijn lion-o beeldje :'(

Den_Hidde

Legacy Member
BiZi zei:
anyway, ergernis of the day... fucking 70 euro douane kosten op mijn lion-o beeldje :'(

Amaaj 70 euro :wtf: van waar kwam diene mssn ?

Haa glimlach: Star trek marathon aant doen tussen het kijken van de films, spelen we nog: Star trek conquest op Wii, Star trek Invasion op Psx en Star trek the 25 anniversary op Nes :doc: awesome haha

kristofb

Legacy Member
BiZi zei:
!? :)

Ik vind de sfeer in de Hollandse casino's toch aangenamer dan die van België... Soit, niets ga boven Vegas uiteraard.

Anyway, ergernis of the day... fucking 70 euro douane kosten op mijn lion-o beeldje :'(

Als ik het me goed herinner, is €70 nog niet uw record he? :p

BiZi

Legacy Member
Nee idd :), maarja... pikt verdomme toch elke keer... (pakketje kwam van de States)

_keeny_

Legacy Member
ergernis: wou hier net mijne Mortal Kombat Mythologies Sub- Zero eens opzetten op de N64, maar blijkbaar is die ntsc... :(

kristofb

Legacy Member
Ergernis: Ik kan weeral gene controller meer vastpakken :sad:

Vanochtend geopereerd geweest aan de linkerpols voor die onstoken duimpees waar ik al 4mnd (bijna 5) mee sukkel.. en nu bleek het allemaal nog veel erger te zijn en hebben ze nog veel meer moeten kapotsnijden :(

Resultaat: Te beginnen met 2 weken gips, en daarna 2 to 3 maanden revalidatie om den duim opnieuw tegoei te kunnen gebruiken. (de pezen zijn geperforeerd)

Private Joker

Legacy Member
Ouch, klinkt serieus :s

En ik ging hier komen klagen over douane die weeral hun mes in mijn pakje hebben gezet... Klein bier vergeleken met dat van u :(
Succes en forceer het zeker niet hé!

Hoe heb je de eerste blessure eigenlijk opgelopen?

kristofb

Legacy Member
Douane die pakjes kapot snijden is ook een serieuze ergernis ze :)

De oorzaak van de blessure: (niet lachen) Ik heb blijkbaar in de eerste weken na de geboorte van onze zoon, hem altijd verkeerd opgepakt, waardoor ik m'n duim op een rare manier zou belast hebben... :unsure:

Private Joker

Legacy Member
Sorry, heb toch even mijn mondhoeken opgetrokken :$

Dat schrijven ze waarschijnlijk niet in de "Fathers for dummies"...

kristofb

Legacy Member
Nee dat stond er inder... . Euhm.. geen idee, ik heb dat boek niet gelezen :unsure:

Private Joker

Legacy Member
Allez, toch maar even ontluchten.

Ergernis 1:

Te vermijden verkoper: Mijn eBay-wereld - xxolipxx

- Wou eerst zijn verzendingskosten niet rekenen voor één pakket ipv 5 en moest dus volgens hem 37,5 Euro betalen voor binnenlandse verzending met BPost voor iets dat minder woog dan 10kg. Na lang wachten uiteindelijk een korting gekregen en volgens hem vertelden ze hem in het postkantoor dat de verzending 15 Euro zou kosten. Soit, misschien kocht hij een doos van BPost zelf dus dan maar betaald.
- Ik vroeg om alles deftige te verpakken en er genoeg krantenpapier in te stoppen om niets te beschadigen. Gevolg: doos die drie keer zo groot is als de inhoud en 5 kranten erin gegooid... letterlijk gewoon 5 ongelezen en niet gepropte kranten in de doos gelegd.
- Master System met Mega Drive adapter
- Alles massa's vuil en straks eens testen of het wel werkt...

Degoutant gewoon... (btw, het is weer een waal)


Ergernis 2:

Douane die zoals ik al zei hun mes in een pakje hebben gezet om het karton open te krijgen. Resultaat: twee lange sneden in het karton van een Sports pad voor Master System in kruisvorm. De ene 20cm lang, de andere 10cm.
Diep genoeg om los door het karton te gaan :angry:

Mother effers...
De sports pad was "Nieuw in doos" en zag er subliem uit... :'(
Moeten ze dan nog eens 10 Euro voor aanrekenen ook.
Deze keer dien ik klacht in aangezien de juiste waarde op het pakket stond vermeld alsook de juiste verzendingskosten.

ironhorn

Legacy Member
ergernis:
Goedkope, goede gc spellen op de rommelmarkt. Geen spellen in de doosjes en de meeste leken op gekopieerde spellen (dvd doosje met geprinte hoes). Denk: Die zal de schijfjes in een aparte map hebben steken om diefstal te voorkomen.

Zie dan de spellen ook in de doos liggen, zonder bescherming, helemaal bekrast... (ook originele schijfjes van de andere spellen die er gekopieerd uit zagen) :doh:

JimmyPatterson

Legacy Member
Glimlach:

Ben blijkbaar de winnaar van die actie "1 year free used games" in GameMania Hasselt:D
Nu mag ik, vanaf 12 september, elke week een gratis used game gaan halen. Toch aardig meegenomen:)

kristofb

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Glimlach:

Ben blijkbaar de winnaar van die actie "1 year free used games" in GameMania Hasselt:D
Nu mag ik, vanaf 12 september, elke week een gratis used game gaan halen. Toch aardig meegenomen:)

Niice :)
Congrats! :applause:

Objector

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Glimlach:

Ben blijkbaar de winnaar van die actie "1 year free used games" in GameMania Hasselt:D
Nu mag ik, vanaf 12 september, elke week een gratis used game gaan halen. Toch aardig meegenomen:)

Damn, dat is nice! Staat er een budgetair limiet op of mag je ook de "nieuwe" tweedehands games nemen die nog 45€ kosten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan