Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
s_kaiba zei:
Is niet echt retro, maar wel grote glimlach ;)
Terug papa geworden van ene flinke zoon :)

enigste retro = papa zelf :p
proficiat ! en hoe noemt hem ? Knuckles ? :D

Bamboebahr

Legacy Member
proficiat ^^

Nu vlug alles van de retro collectie veilig achter slot en grendel steken XD

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Had de vorige 100 keren dat ik bij u geweest ben zelfs niet gemerkt dat uw madam zwanger was :unsure:

Congratz!

s_kaiba

Legacy Member
Bedankt iedereen.


Claudio VO zei:
enigste retro = papa zelf :p
proficiat ! en hoe noemt hem ? Knuckles ? :D

Héhé zou geen slecht gedacht zijn, maar het is Simon geworden ;)

Bamboebahr zei:
proficiat ^^

Nu vlug alles van de retro collectie veilig achter slot en grendel steken XD

Heb dat al gedaan na mijn eerste zoontje.
Als em rondloopt moet ik niet spelen hoor, want hij haalt de cd's enzo uit de consoles.

Ringo zei:
Proficiat (Ringo is overigens ook een mooie naam ;) ) !!!!

Het is dus Simon geworden :)

Sheldon Cooper zei:
Had de vorige 100 keren dat ik bij u geweest ben zelfs niet gemerkt dat uw madam zwanger was :unsure:

Congratz!

Héhé wat dacht je dat ze zo dik was miss :)

spade VI

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Had de vorige 100 keren dat ik bij u geweest ben zelfs niet gemerkt dat uw madam zwanger was :unsure:

Congratz!

Ik had het eerlijk gezegd meteen door, van die ene flits die ik van z'n vrouw had gezien. Maar dat was dan ook nog niet zo lang geleden. Een week of twee drie dacht ik.

Proficiat trouwens met één van de beste zaken in de wereld :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Haha nee. Nooit opgevallen dat die dik of zwanger was :p

Ps: moet ik nog iets komen halen bij u? Ben met op vakantie te gaan de kluts kwijt wat ik nog moet halen/betalen bij iedereen. Weet enkel nog mijn deal met Claudio en Exasephiroth nog :/

s_kaiba

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Haha nee. Nooit opgevallen dat die dik of zwanger was :p

Ps: moet ik nog iets komen halen bij u? Ben met op vakantie te gaan de kluts kwijt wat ik nog moet halen/betalen bij iedereen. Weet enkel nog mijn deal met Claudio en Exasephiroth nog :/

Nee nee je moet alleen nog zaken betalen :lol:
Heb die GBC hier nog langs de kant liggen voor u.

Ingis

Legacy Member
grrrrrrr ... pakketje zit al sinds 28 augustus in customs. Zal er dus aanhangen. Zijn boeken, zijn ze die gvd daar aan het lezen ofzo ? kalvers

Dennoman

Legacy Member
Er is 560 dollar betaald voor een exemplaar van ClayFighter: Sculptor's Cut dat op eBay openstond voor internationale kopers. Ik weet niet of ik triest moet zijn, of juist heel blij omdat ik er ene op overschot heb :p

Den_Hidde

Legacy Member
Ingis zei:
grrrrrrr ... pakketje zit al sinds 28 augustus in customs. Zal er dus aanhangen. Zijn boeken, zijn ze die gvd daar aan het lezen ofzo ? kalvers

Er zijn verschillende drugskartels die in de jaren 60 allerlei boeken doorstuurden, maar die bladeren waren in lsd gedrenkt en die aten ze dan op ... :offtopic: alé misschien, ik weet niet tis maar een idee :D

Private Joker

Legacy Member
Nog een beetje extra ergernis over de walen:
La Poste - livraison standard (1 à 2 jours ouvrables): EUR 37,30
Verwachte leveringstermijn: varieert*
De verkoper verzendt binnen 3 werkdag(en)
5 objecten bij één verkoper en weigert te combineren of mij zijn adres te geven...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan