Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
kheb overlaatst ook één gehad die zowat dezelfde uitleg gaf voor Kiala.
mogelijks dezelfden dude ;)

niks van aantrekken :hug:
uw ads zijn héél proper gedaan.

Private Joker

Legacy Member
Ja sorry, opgekropte ergernis van hier in Brussel denk ik. Een verademing om eens een Vlaming tegen te komen. Ze zijn allemaal zo goed vermomd omdat ze perfect tweetalig zijn en ze niet tegen u in het Nederlands beginnen é.

Zijnen uitleg klopt dan nog niet ook. 't Is tot 15kg met Kiala maar soit.

Stn

Legacy Member
brussel frustraties :')
'k heb idd zelden de reflex om iemand in't vlaams aan te spreken als'k der rondloop..

Dermee da'k graag in den o'reillys kom, daar praten ze tenminste engels :p

Private Joker

Legacy Member
Dat is één van onze vaste stekjes ook, maar meestal heb je wel barmannen of vrouwen die hun basiszinnen Nederlands kunnen. Then again, als ik weg ga is alles in het Engels te doen want mijn vriendin kan amper Nederlands :)

Kryptex

Legacy Member
Set gekocht op marktplaats stonden geen fotos bij,

zelda compleet met mint kaart, mooi :]

Yurf

Legacy Member
Net een uur Maximo gespeeld, in 1 level al mijn levens verspild.

Zo voelde ik me:

[youtube]PbcctWbC8Q0[/youtube]

Gelukkig bestaat er een oplossing: ragequitten. :music:

JimmyPatterson

Legacy Member
Zoooo moeilijk is Maximo toch niet?:)
Heb dat meermaals uitgespeeld; echt een toffe game. De sequel is iets makkelijker maar nog altijd even fijn:p

Yurf

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Zoooo moeilijk is Maximo toch niet?:)

Het erge is dat ik niet sterf door de vijanden, maar bij het platformgedeelte. Meestal is het dan nog de schuld van de camera. :angry:

LouGarou

Legacy Member
Ja, Maximo is moeilijker dan het vervolg. Maw: de tweeden hebk uitgespeeld, den eersten nog niet. Zit momenteel in mijn onderbroek, geraak over de boss fight, maar dan begint de miserie :p

JimmyPatterson

Legacy Member
Maximo 2 is vrij easy:p De eerste is een hommage aan de Ghost 'N Ghouls serie dus de moeilijkheidsgraad is wel te begrijpen.


En ik heb zowel de eerste als de tweede uitgespeeld :cool:

_keeny_

Legacy Member
inderdaad, de Maximo games zijn wel tof, heb ze hier ook alletwee liggen :p

Private Joker

Legacy Member
Ergernis: Pakketje uit de UK teruggestuurd naar verzender. Reden: onbekend.
Na al die tijd pakketjes te laten toekomen op het werkadres van mijn vriendin, nog eens eentje hier laten toekomen et voila... :doh:

Private Joker

Legacy Member
Private Joker zei:
Sonic sega master system US complete | eBay

Er bestaat een US variant van Sonic die waarschijnlijk voor die prijs verkocht zou geraken. Howeverrrrrrr..... Deze verkoper dacht even slim te zijn om de sticker, die de versie zo zeldzaam maakt, te vervalsen en er ééntje van een ander, meer common, exemplaar te nemen en die op de Sonic te kleven.
Iemand op het sega8bit forum heeft het opgemerkt aangezien de code verschilt.
Normaal gezien komt er ook een deel van de sticker bij met daarop welke game het is. Deze sticker komt van Spiderman en je ziet duidelijk dat er een stuk werd afgescheurd.

Sommige mensen...

Verkocht voor 500$ :p

Hier is een topicje met een diepgaande discussie.
Sega8bit.com Forum - Login

Private Joker

Legacy Member
De gemiste kans om R-Type op te pikken blijft me maar achtervolgen... Ik had er één gevonden CIB nu in een setje vanuit het VK, maar is ondertussen al sinds 15 augustus onderweg... Betaling via PayPal met gift dus byebye refund :(
Het komt vanop het 8bit forum met iemand waar ik al eerder deals heb gedaan dus waarschijnlijk gewoon verloren gegaan...

Ringo

Legacy Member
Net dit binnengekregen:

Bonjour,
Un envoi kiala est-il possible ?
Si vous ne connaissez pas kiala voila comment cela fonctionne.
C'est très simple,je vous paye mes achats + 4 euros sur votre compte puis vous allez sur le site Kiala.be,vous choisissez votre point kiala ( souvent une librairie,une grande surface,une station essence,etc...... ) après vous vous y rendez pour y dèposer le colis,vous payez ( prix unique de 4 euros pour 1 colis de 0 à 12 kgs ) et vous mentionner mon point kiala ainsi que mon adresse que je vous aurai communiquer .
Ce service est plus sur que la poste car celle-ci ne trouve pas mon adresse mème en taxipost sècur ( recommandè ) et bien moins cher d'ailleurs .
Pour vos prochaine ventes, proposesez-le dans vos annonces cela sera un +
LE JEU esT-IL EN FRANCAIS ( boitier et manuel ) ?
les cd sont-ils griffès ?
Merci


Er is er precies eentje die er een hobby van gemaakt heeft :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan