Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s_kaiba

Legacy Member
Glimlach: Morgen eindelijk het lotje ps1 games gaan halen waar ik al 2 weken voor aan het afspreken ben :)

s_kaiba

Legacy Member
Ja ga straks een lijstje maken ;)
Zitten wel al ene pak bij die ik al heb.

Private Joker

Legacy Member
Sonic sega master system US complete | eBay

Er bestaat een US variant van Sonic die waarschijnlijk voor die prijs verkocht zou geraken. Howeverrrrrrr..... Deze verkoper dacht even slim te zijn om de sticker, die de versie zo zeldzaam maakt, te vervalsen en er ééntje van een ander, meer common, exemplaar te nemen en die op de Sonic te kleven.
Iemand op het sega8bit forum heeft het opgemerkt aangezien de code verschilt.
Normaal gezien komt er ook een deel van de sticker bij met daarop welke game het is. Deze sticker komt van Spiderman en je ziet duidelijk dat er een stuk werd afgescheurd.

Sommige mensen...

BiZi

Legacy Member
Private Joker zei:
Sonic sega master system US complete | eBay

Er bestaat een US variant van Sonic die waarschijnlijk voor die prijs verkocht zou geraken. Howeverrrrrrr..... Deze verkoper dacht even slim te zijn om de sticker, die de versie zo zeldzaam maakt, te vervalsen en er ééntje van een ander, meer common, exemplaar te nemen en die op de Sonic te kleven.
Iemand op het sega8bit forum heeft het opgemerkt aangezien de code verschilt.
Normaal gezien komt er ook een deel van de sticker bij met daarop welke game het is. Deze sticker komt van Spiderman en je ziet duidelijk dat er een stuk werd afgescheurd.

Sommige mensen...

Netjes opgemerkt van die persoon!

Private Joker

Legacy Member
Echt hé?! Ik had het zeker nooit gezien en kende ook de codes niet. Hij was er waarschijnlijk wel al even naar op zoek dus dan zal je die codes wel controlleren.

Private Joker

Legacy Member
Yezz, ik dacht dat de games met die sticker vanuit Europa werden geimporteerd en verkocht met de sticker erop.

Edit: vergelijking

Picture176.jpg

junglist_clint

Legacy Member
gaat dat nu over een sticker met een streepjescode op ipv een bedrukte streepjescode?

Private Joker

Legacy Member
Jups. Laatste releases van de Master System in de US. Te lui om hun eigen releases te maken dus gewoon geimporteerd en verkocht.

Net nog gezien dat enkel Spiderman dat extra stukje sticker heeft met uitleg over copyright. De andere games met UPC sticker hebben enkel streepjescode.

junglist_clint

Legacy Member
dus een sticker van streepjescode is heel zeldzaam? Sorry maar ik vind het een beetje dom om u daar bij bezig te houde :). Zijn toch dezelfde games :)

Private Joker

Legacy Member
Tja, ik ga die ook niet verzamelen hoor, maar sommige zien dit als een deel van de US collectie dus als ze een volledige US set willen dan moeten ze die vier games met sticker hebben. Soit, er zijn er weinig die zo denken, maar deze verkoper wel precies :D
Er zijn veel games hier in Europa die ook een sticker hebben ipv een gedrukte code en die worden ook verzameld door mensen die elke kleine variant zoeken, maar die zijn veel minder zeldzaam.

junglist_clint

Legacy Member
ahzo, het is ook maar hij jij zelf de grens van je collectie bekijkt he :)

red Bulleke

Legacy Member
hehe, dit vind ik er persoonlijk ook over hoor. Is volgens mij enkel weggelegd voor collectors die zich tot één enkel platform beperken. Persoonlijk heb ik liever een grote variatie in games dan een grote variatie in covers :)

Alexat

Legacy Member
ben ik de enigste die denkt dat dat heeel makkelijk is na te maken als je zo een foto als hierboven hebt? :unsure: k denk niet dat er een soort watermerk opstaat ofzo?

JimmyPatterson

Legacy Member
Ergernis; Xenoblades chronicles gekocht met de classic controller; controller bleek niet te werken:(


Glimlach; net terug van de Gamemania en heb een nieuwe classic controller gekregen:D

Private Joker

Legacy Member
Read the god damn description en stop met er gewoon vanuit te gaan dat iedereen in dit land uw taal spreekt.......... :doh::doh:

Arrogantie van de Walen ten top. Ik krijg het echt op mijn heupen van die mensen hé.

Kent ge kiala? Zo werkt het: blablabla...
Ik stel voor dat ge in uw volgende veilingen het volgende vermeld: Is het spel in het Frans zowel spel als handleiding en vermeld dat je met Kiala werkt.

1. Kiala is vermeld in iedere veiling en staat in de verzendingsopties
2. Als een spel een andere taal heeft dan de originele release, dan is het vermeld.
3. De vraag was al eerder gesteld en beantwoord en staat onderaan de beschrijvingen.

Sorry, venting was necessary...
:angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan