Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Morgen mijn 3DS, Zelda: Ocarina of Time: Limited Edition, Lego Pirates 3D, Halo 3: Legendary Edition, Pokémon Stadium big box, Bomberman 64 en Doom 64 :love:


DELEN DIE GOUDMIJN

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
3DS is 142 euro, de 2 games ervoor geruild voor 10 dvd's, Halo 3 geruild voor Dead rising 2 op PS3, en de drie N64-games voor 30 euro. valt mee he :)

sluysen

Legacy Member
is er een stadium versie zonder transfer pack ook? dacht dat dit er altijd bij zat?

iemand die eigenlijk weet of je voor de 2e ook een ander transferpack nodig hebt? heb ondertussen nog een extra pack op de kop kunnen tikken, stadium 2 vind ik ook ooit wel eens maar vroeg me af of je daar een andere voor nodig had of niet.

hatetn

Legacy Member
sluysen zei:
is er een stadium versie zonder transfer pack ook? dacht dat dit er altijd bij zat?

iemand die eigenlijk weet of je voor de 2e ook een ander transferpack nodig hebt? heb ondertussen nog een extra pack op de kop kunnen tikken, stadium 2 vind ik ook ooit wel eens maar vroeg me af of je daar een andere voor nodig had of niet.

het is dezelfde. zou maar onnozel zijn als ze voor ieder game een andere add on maken

@Sheldon Cooper: wie is er zo dom geweest om dead rising 2 te nemen voor halo3: LE?

spade VI

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Morgen mijn 3DS, Zelda: Ocarina of Time: Limited Edition, Lego Pirates 3D, Halo 3: Legendary Edition, Pokémon Stadium big box, Bomberman 64 en Doom 64 :love:

Jesus christ, vette levering dan. 3DS en zelda heb ik zelf ook en man, wauw...en doom 64 heb ik hier ook in de kast liggen, echt lekker spel.

OT mijn smile van vandaag:

Supernintendo met street fighter II + tetris attack
Gamecube met super smash brothers


Gameboy games: (cart only)

Ducktales
Aladdin
Batman: return of the joker
bubble bobble part 2
Power rangers the movie
Tennis
Adventure Island
Looney Tunes
Jurassic park
Turtles II: back from the sewers
Turtles III: radical rescue

Gameboy advance (cart only)

street fighter II
golden sun
OO7 nightfire
Mario and luigi superstar saga

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Bedankt. Ga nu eens op ronde vertrekken :')
Ik post vanavond wel een fotootje als alles goed gegaan is

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Met mijn voiture :p De 3DS en de games zijn binnen en de Halo-helm :)
wel iets stom gedaan maar das dan maar men eigen fout :p

Objector

Legacy Member
Iets stoms gedaan? Tijdens de terugweg geprobeerd of je die helm ook effectief kon opzetten en een verkeerspaal uitgereden? :lol:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Nee, een duur tasje voor die DS gekocht, ik doe de doos open en zit die in een mooie Nintendo sok :p

Nirron

Legacy Member
Wel iets tussen het scherm steken zoals voorbeeld een doekje voor de bril af te kuisen aangezien het scherm zijn eigen bekrast door open en dicht te doen. Een productie fout die elke 3DS heeft.

De sok komt van Club Nintendo :D

Objector

Legacy Member
Dat is inderdaad wel jammer, maar dat tasje zal nog wel beter beschermen dan de sok hé! Als ik niet bijna platzak had geweest, dan was ik nu ook Zelda op de 3DS aan het spelen! :(

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
heb die Zelda dubbel als iemand die cheap wilt, wel zonder doosje :)

Nirron

Legacy Member
Ik begrijp niet hoe mensen 3DS en DS games kunnen hebben zonder doosje :)

Glimlach: Filmpjes van methodes dat sommige mensen gebruiken om permanent marker en stickers van game cartridges te verwijderen. Sommige zijn zo overbodig..

De simpelste manier is gewoon een gezicht doekje te gebruiken met alcohol erop. Zelf voor de sticker. Gewoon sticker aftrekken en erover wrijven met alcohol..

Maar dan zie ik mensen die met een razorblade de sticker proberen af te pullen en zelf iemand die alcohol doet op een oude elektrische tandenborstel om daarmee de permanent market te verwijderen..

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Dnno hoe die dat doosje is kwijt gespeeld. Zat er gewoon bij :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan