Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PinkyNTheBrain zei:Hebt ge gene oude bak meer ergens staan?die zijn normaal nog wel eens voor een appel en een ei te krijgen ook.

zo heb ik het thuis toch gedaan op de oude tv.
PinkyNTheBrain zei:Tis voor de snes zeker? Met een RF switch neem ik aan? Dat heb ik zelf ook nog nooit proberen aan te sluiten op zo'n tv... Normaal is dat gwn aansluiten en alle posten afgaan tot je iets vindtzo heb ik het thuis toch gedaan op de oude tv.
PinkyNTheBrain zei:Maar voor de snes kan je ook een kabel als deze gebruiken. En dan is het super simpel... iemand hier op het retroforum heeft er vast wel een dubbel![]()
Yurf zei:De werkwijze bij moderne TV's is net hetzelfde, voor zover ik weet.

Yurf zei:Niet elke SNES heeft achteraan een aansluiting voor een SCART, meen ik me te herinneren. Indien je SNES dit wel heeft, dan kan je bvb. die van de N64 (en GameCube?) gebruiken.
en normaal gezien heeft elke snes dat hoor. Vaak zit er gwn zo'n plastiek lipje voor dat het vrij goed verdoezelt.PinkyNTheBrain zei:Tis voor de snes zeker? Met een RF switch neem ik aan? Dat heb ik zelf ook nog nooit proberen aan te sluiten op zo'n tv... Normaal is dat gwn aansluiten en alle posten afgaan tot je iets vindtzo heb ik het thuis toch gedaan op de oude tv.
Maar voor de snes kan je ook een kabel als deze gebruiken. En dan is het super simpel... iemand hier op het retroforum heeft er vast wel een dubbel![]()
spade VI zei:ik heb zo'n av cable van gamecube erbij gekregen, en de cube zelf ook dus dat zit wel snor. Maar ik vind gewoon het kanaal niet denk ik
Bij sommige TV's is dat door meermaals op 0 te drukken, bij andere is er een aparte knop voor. 