Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bruno001

Legacy Member
den hollander die van de markt is gesmeten in Blankenberge (geen leurkaart) met politie enal eraf :)

Hoop dat em nu in zijn eigen land wat overpriced games gaat verkopen.

Claudio VO

Legacy Member
dan zal dat een gewone markt geweest zijn dan . op een rommelmarkt heb je een leurkaart voor 1 dag bij je inschrijving .

Nirron

Legacy Member
Glimlach

Een Amerikaan op een Belgische rommelmarkt die voor de prijs aan het onderhandelen was.
Duidelijk ervaring met onderhandelen en niet op zijn mond gevallen zoals de meeste. :D

De verkoper zegt: "Yes, but have you seen how much they sell for on Ebay?"
De Amerikaan zegt: "Then place them on Ebay if you want that kind of money.."

Verkoper wist niet wat te zeggen en ik vond dat de Amerikaan groot heeft omdat ze al te vaak verwachten zulke prijzen op rommelmarkten te krijgen.

Ergernis

Rommelmarkt in Grembergen veel te veel volk. Alles zat stampvol en er was een file. Je kon zelf niet eens aan de meeste standen kijken.

Ook waren er trouwens 5 a 6 opkopers van videogames met hun eigen standen.. heb er bij eentje wel wat gekocht omdat de prijs correct was.

Was ook ene die 20 euro vroeg voor Super Mario World en Mario Kart die hij misschien 4 keer had liggen.. zielig.

LouGarou

Legacy Member
Bruno001 zei:
den hollander die van de markt is gesmeten in Blankenberge (geen leurkaart) met politie enal eraf :)

Hoop dat em nu in zijn eigen land wat overpriced games gaat verkopen.

eindelijk! :p

Dennoman

Legacy Member
Vandaag door de aankoop van een DC en N64 nog eens teruggekeerd naar een deal die misgelopen was (DC betaald en nooit opgestuurd gekregen). Blijkbaar had die kerel serieuze privéproblemen en sommige veteranen van dat forum kenden die gast persoonlijker en zeiden dat alles effectief zo was. Om een lang verhaal kort te maken heeft hij basically zijn job, vader en huis op zeer korte periode allemaal verloren en zou hij daardoor een zware zenuwinzinking hebben gekregen. Veel mensen deden het af als onzin ("he is either ripping someone off or the unluckiest guy in the world"), maar de mensen die beweerden hem langer dan vandaag te kennen, zeiden dat het allemaal waar was. Ik kreeg zelfs vanuit enkele hoeken de wind van voren omdat ik er een thread over had opengedaan nadat ik een maand lang PM's had gestuurd waar maar geen antwoord op kwam sinds het bericht dat hij op 25 maart alles op de bus zou gedaan hebben. Thread had ik geopend op 25 april. Nu is het augustus en die kerel is dus sinds 26 maart niet meer online geweest op dat forum. Op zich lijkt het mij ook sterk dat hij een goeie reputatie op dat forum (20 deals zonder problemen en goeie algemene reputatie) zou weggooien voor mijn 35 pond (40-45 euro).

Nu beginnen er echter andere mensen op te duiken die beweren niks meer van hem gehoord te hebben. Akkoord, ge kunt problemen hebben en ik kan dan heel goed begrijpen dat het lang duurt eer ge iets opstuurt, maar gewoon even een berichtje sturen zodat we eventueel iets in der minne kunnen regelen duurt echt maar een paar seconden. Door gewoon niet te antwoorden verneukt ge uw ganse reputatie bovenop uw eventuele problemen in het "echte leven".

red Bulleke

Legacy Member
Dennoman zei:
Akkoord, ge kunt problemen hebben en ik kan dan heel goed begrijpen dat het lang duurt eer ge iets opstuurt, maar gewoon even een berichtje sturen zodat we eventueel iets in der minne kunnen regelen duurt echt maar een paar seconden. Door gewoon niet te antwoorden verneukt ge uw ganse reputatie bovenop uw eventuele problemen in het "echte leven".

Tenzij hij domme dingen gedaan heeft.... hopelijk niet natuurlijk...

Kryptex

Legacy Member
Het gaat weer goed deze week zeg..

Eindelijk een pakketje ontvangen wat 2 weken heeft geduurd omdat iemand eerst het verkeerde adres erop had gedaan en de 2e keer was het adres door de regen eraf gegaan ofzo...

Voor de rest wacht ik nu al een week op andere spellen, die blijkbaar niet door het postkantoor zijn afgegeven, daarna weer niet genoeg postzegels opzaten en daarna nog een verkeerd adres!

Mensen zijn zwaar aan de drugs ofzo?

Yurf

Legacy Member
Ergernis: Voor het eerst sinds de invoering van gratis plaatsingskosten heb ik op eBay naar retro games gezocht. De vraagprijs is overal x2 of x3 geworden. :s Amper goedkope games te vinden.

Nirron

Legacy Member
Denk eerder dat de oorzaak ligt aan het slechte weer en door de rommelmarkten overal in Europa.
De verkopers hun stock ligt lager of geven de voorkeur om te verkopen op een rommelmarkt en er zitten gewoon meer mensen thuis door het slechte weer te bieden.

Wandering

Legacy Member

Private Joker

Legacy Member
Er staan nog niet veel zoekertjes in die categorie, maar je ziet er wel veel verschijnen :p
Stap in de goede richting, maar nog een lange weg te gaan.

Bruno001

Legacy Member
Claudio VO zei:
dan zal dat een gewone markt geweest zijn dan . op een rommelmarkt heb je een leurkaart voor 1 dag bij je inschrijving .

Toch niet, voor een rommelmarkt heb je geen leurkaart nodig ; tenzij je NIEUWE waren verkoopt (die hij wel doet)

Of tenzij ze zien dat je geen particulier bent (grote hoeveelheden enz)
+ hij staat elke dag op de rommelmarkt...

En hij stond wel degelijk op de rommelmarkt, maar hij staat ook al op avondmarkten nu met 2dehands ... lol?

Nirron

Legacy Member
Ergernis. Kapaza die dingen weigeren met reden dat je moet vermelden dat het duidelijk niet om namaak gaat.
Dat doe ik steeds, maar blijkbaar werken daar een paar mensen die nog niet hebben leren lezen.

Of gebeurt deze controle gewoon met een computer die bepaalde woorden zoekt?

Private Joker

Legacy Member
Fucking grote ergernis: zit ik al de ganse dag dingen online te zetten via turbolister en na uren en uren werk wil ik die online zetten en verdwijnen ze gewoon allemaal. Zomaar. windows... man man man

Private Joker

Legacy Member
Inderdaad. Net nadat we juist te horen kregen dat het huisje dat we gingen huren in Zweden niet meer beschikbaar zal zijn terwijl alles al vast lag en er niets meer kon veranderen.
Fuck fuck fuck :doh::doh:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Told you it was a sucky day. Wanneer vertrek je naar Zweden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan