kristofb
Legacy Member
Den_Hidde zei:ebay verkopers die niet reageren als hun veiling naar hun idee te weinig heeft op gebracht, aargh zet dan een minimum prijs eh nitwits.
Alé als ik vanavond geen reactis heb, zullen we is bellen met Ebay central
>> Afdreigen die handel <<
Mijn ergernis ook.. Heb zo al een dreamcast of 3, een saturn of 2, wat Neo Geo pocket games,... mislopen omdat de aanbieding de laatste dag afgehaald werd, en 3 dagen later terug online gezet werd!



dat is inderdaad héél triestig .

)