Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Den_Hidde zei:
ebay verkopers die niet reageren als hun veiling naar hun idee te weinig heeft op gebracht, aargh zet dan een minimum prijs eh nitwits.
Alé als ik vanavond geen reactis heb, zullen we is bellen met Ebay central :)
>> Afdreigen die handel <<

Mijn ergernis ook.. Heb zo al een dreamcast of 3, een saturn of 2, wat Neo Geo pocket games,... mislopen omdat de aanbieding de laatste dag afgehaald werd, en 3 dagen later terug online gezet werd! :angry:

Den_Hidde

Legacy Member
Ja dat doen ze idd ook vaak zeker bij grote items waarvan ze honderde euro's verwachten, maar nu heb ik een aantal goedkope veilingen gewonnen, maar als je het totaal vraagt en hun rekeningnummers laten ze niks weten, man man miserie miserie :D

Claudio VO

Legacy Member
je zou moeten neg feedback kunnen geven op die gasten :s dat is inderdaad héél triestig .

Pyrox

Legacy Member
1)xbox(top spin pack) nog steeds niet ontvangen betaling dateert van 6juli.

2) mocht daarnet een xbox(burnout revenge pack) gaan halen om 14u, ik rij er naartoe +- 20 km nog 3 km op de gps paljas stuurt een bericht dat hij niet meer wil verkopen aan mij, rij maar terug naar huis.

alles bij elkaar, zeer terleurgesteld had er zo naar zitten uitkijken.

2) is iemand van kapaza en kan dus niet eens negatieve feedback geven.
1) is iemand die pas terugstuurt als je wat drijgt, bvb anders stort u mijn geld terug? neen nee niet nodig ik zal da vanmiddag snel op de post doen. => ik moet dus dringend ergens klacht neerleggen(ook kapaza)

glimlach : het is misschien niet zo slecht voor de relatie met mijn vriendin dat als ze intrekt niet alleen de gameroom af zal zijn maar dat er toch ook al een stuk van de living zal staan :p


tis den 13e hé

Psyt3k

Legacy Member
Nirron zei:
heheh nice one :)

Ik vind dat altijd zo'n zonde om afgebleekte games te zien in de winkels of op ne rommelmarkt.. Heb het al vaak gelaten iets te kopen enkel omwille van die reden.

Mijn ergernis: Ne Nintendo Scope boxed zien liggen op ne rommelmarkt ver van huis, maar niet kunnen meenemen omdat we op ne longboardtrip waren..

Kryptex

Legacy Member
Had iemand nog een adapter nodig?

23wlabl.jpg

ironhorn

Legacy Member
glimlach: laatste aflevering van storage wars waar iemand een oude nes (de eerste nintendo ds) vindt en zegt dat hij 13000 dollar waard is (gebaseerd op een internet veiling, maar daar zat stadium events bij ;))

uiteindelijk blijkt de niet-werkende nes met 2 spellen zo'n 10 dollar waard te zijn natuurlijk :)

KillingRaptor

Legacy Member
Glimlach hierzo, eindelijk deftig beeld uit de Mega Drive gekregen. Was een combinatie van slecht contact in de Mega Drive zelf en ook een RF switch in mindere staat. Had hier nog een andere RF switch gevonden in m'n Master System doos en een andere Mega Drive geprobeerd en eindelijk deftig beeld!

sluysen

Legacy Member
Ergernis:

Retro "vandalen"

zoals je in laatste aankoop kan zien:
16945ug.jpg


why :cry:
zelfde met die extreem afgebleekte games.. of games met kartonnen doos maar dan een stuk eruit geknipt, god knows what. Heb hier zo'n SMB 3 staan met een rechthoekje uitgeknipt..

zal wel niet de enige zijn met deze ergernis :D

KillingRaptor

Legacy Member
Ken het, heb hier zo Super Castlevania IV en Lufia & The Fortress of Doom op SNES liggen. De voor- en achterkant zijn uit de doos geknipt in een VHS doos geplaatst. Wou ze toch hebben, ze waren goedkoop en zo vaak heb ik ze nog niet gezien (zeker Lufia niet, die is niet in Europa verschenen).

Den_Hidde

Legacy Member
sluysen zei:
Ergernis:
why :cry:
zelfde met die extreem afgebleekte games.. of games met kartonnen doos maar dan een stuk eruit geknipt, god knows what. Heb hier zo'n SMB 3 staan met een rechthoekje uitgeknipt..

zal wel niet de enige zijn met deze ergernis :D

Ha ja, ik heb hier ook een paar liggen waar ze achteraan een vierkantje hebben geknipt, mssn was dat om dat plastiek haakje waarmee die games aan hun rekje hingen te verwijderen:ironic: ma it sucks ! Mijne Slalom heeft dat dus ook, verkoper was dat "vergeten" te vertellen dus ik 20 euro neer gelegt en dan krijgde dat :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan