Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spade VI

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
70 euro is gewoon enorm veel voor een niet complete set. Begrijp, door uw verhaal te lezen, wel waarom je hem wilt. Ik vind die toch relatief gemakkelijk, in de doos is iets anders maar gewoon unboxed zijn die vrij common.

Mja, het nostalgische happy kindergevoel ontgaat me niet eh, ik wil zo graag de magic van vroeger terug en heb dat niet meer met huidige games. Maar kaiba's SNES is toch nog cava dan ?

Ik bedoel, een duitse SNES speel toch engelstalige games af ? of niet?

en al zijn draden zitten er toch bij of niet?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
ja tuurlijk is die met alle kabels en zo. Maar je betaalt eigenlijk veel te veel voor alles rond de console, de doos etc... Een unboxed snes vind je voor 15-20 euro. Dan betaal jij 50 euro voor de rest.. snap je? :p

sorry @ s_kaiba, wil hier geen slechte reclame maken ofzo

spade VI

Legacy Member
junglist_clint zei:
ja dat meen in. hoe lang zoek je al een snes? 2dagen? :)

Ja nog niet lang, maar ja, ge kent het eh, ik hoor niet meteen iets en dat is paniek dat het natuurlijk onvindbaar als fuck lijkt...en ik ben er nogal erg op gebrand om het in huis te hebben zodat ik nog zoveel mogelijk tijd ervan kan genieten en de gameboy games via de supergameboy kan doen herleven eh :)

Maarja, tis nogal raar als je weet dat je leven naar het einde loopt en dan plaats je alles in ander perspectief :) en ja dan denk je, MOET MOET MOET en dan gaat er nogal sneller geld rollen dan je lief is, maar ik let er natuurlijk op dat ik niet teveel vergooi, maar van de waarden en voorkomen van dergelijke aparaten heb ik natuurlijk niet veel kaas gegeten...

Maarja, zolang het maar bij tientallen en geen honderden blijft is het goed zeker :)

junglist_clint

Legacy Member
dus jij koopt de snes van s_kaiba? Dan wil ik de doos wel hebben :p

Claudio VO

Legacy Member
spade VI zei:
Ja nog niet lang, maar ja, ge kent het eh, ik hoor niet meteen iets en dat is paniek dat het natuurlijk onvindbaar als fuck lijkt...en ik ben er nogal erg op gebrand om het in huis te hebben zodat ik nog zoveel mogelijk tijd ervan kan genieten en de gameboy games via de supergameboy kan doen herleven eh :)

Maarja, tis nogal raar als je weet dat je leven naar het einde loopt en dan plaats je alles in ander perspectief :) en ja dan denk je, MOET MOET MOET en dan gaat er nogal sneller geld rollen dan je lief is, maar ik let er natuurlijk op dat ik niet teveel vergooi, maar van de waarden en voorkomen van dergelijke aparaten heb ik natuurlijk niet veel kaas gegeten...

Maarja, zolang het maar bij tientallen en geen honderden blijft is het goed zeker :)

alléz , dat meen je niet ! dus heb je echt géén enkel doel meer ?
vertel eens verder aub

spade VI

Legacy Member
Claudio VO zei:
alléz , dat meen je niet ! dus heb je echt géén enkel doel meer ?
vertel eens verder aub

Wat valt er te vertellen. De kanker heeft me uiteindelijk op de knieën gekregen en ik moet de rest van de dagen nog opleven met wat me groots plezier bracht. Verre reizen en al boeit me niet daar ik toch geen dagen aan stuk zware inspanningen meer kan doen.

En gamen bracht altijd zoveel fun, vooral de oude games, heel mooie memories eh :) en die wil ik graag herbeleven...dat en nog genieten van kwaliteitsvolle maanden is veruit mijn enige doel.

Plus ik heb mijn ouders al gezegd dat ze de consoles moeten bijhouden en af en toe nekeer moeten op spelen :)

Claudio VO

Legacy Member
dat is minder natuurlijk . ik zou zeggen : take care ! en kies er de goeie games uit hé ;)

spade VI

Legacy Member
Claudio VO zei:
dat is minder natuurlijk . ik zou zeggen : take care ! en kies er de goeie games uit hé ;)

Waar ik eraan geraak eh. Want qua retro zaken heb ik echt niet de kennis van plekken en winkels waar ik eraan kan geraken. 9lives hier is voorlopig m'n enige hoop :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Moest ge segagames willen kan ik u heel goedkoop een pakket doorverkopen. Ging er mij in verdiepen maar interesseert mij niet echt meer

spade VI

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Moest ge segagames willen kan ik u heel goedkoop een pakket doorverkopen. Ging er mij in verdiepen maar interesseert mij niet echt meer

Voor welke sega ? 8bit, 16bit, Sega master system?

s_kaiba

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
sorry @ s_kaiba, wil hier geen slechte reclame maken ofzo

Np hoor Sheldon begrijp uw reactie wel :(

Zit hier net alles eens te lezen en man voel me eigelijk niet goe dbij het bod aangezien ik dit allemaal niet wist :(

Ik heb eigelijk het bod gewoon aanvaard aangezien het wel een deftig bod was, maar wist de rede niet echt.
Ik stuur u nog effe een pm met een ander voorstel ;)

Exasephiroth

Legacy Member
junglist_clint zei:
DAZE BEFORE CHRISTMAS - SNES - ZOALS NIEUW COMPLEET ! | eBay

maar goed dat er nog free shipping is...

is deze zo zeldzaam dan?

Redelijk weinig games van gemaakt. Australië & Duitsland -exclusive als ik me niet vergis. Compleet heel moeilijk te vinden & blijkbaar een hele goede platformer.
Kheb nog geen complete weten eindigen onder €500. Hoogste dat ik via bieding gezien heb was €820 (? toch zoiets).

Den_Hidde

Legacy Member
ebay verkopers die niet reageren als hun veiling naar hun idee te weinig heeft op gebracht, aargh zet dan een minimum prijs eh nitwits.
Alé als ik vanavond geen reactis heb, zullen we is bellen met Ebay central :)
>> Afdreigen die handel <<
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan