spade VI
Legacy Member
Sheldon Cooper zei:70 euro is gewoon enorm veel voor een niet complete set. Begrijp, door uw verhaal te lezen, wel waarom je hem wilt. Ik vind die toch relatief gemakkelijk, in de doos is iets anders maar gewoon unboxed zijn die vrij common.
Mja, het nostalgische happy kindergevoel ontgaat me niet eh, ik wil zo graag de magic van vroeger terug en heb dat niet meer met huidige games. Maar kaiba's SNES is toch nog cava dan ?
Ik bedoel, een duitse SNES speel toch engelstalige games af ? of niet?
en al zijn draden zitten er toch bij of niet?


