Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m62power

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
This guy (Amphiprion) voor deze thread. Hij stelt zelf €85 voor, ik ga akkoord. En na 4 dagen (had hem intussen ook al paar keer gepmd en kreeg telkens HEEL korte antwoorden terug waar ik niets mee was) krijg ik dit:

"Hallo, ik heb een bodje van 120 euro ontvangen op de wii van iemand anders, ga jij hier nog over?"

Dikke zever imo want hij heeft nog een topic waar hij hem probeerde te verkopen en nooit hoger als €95 heeft geboden gekregen :')

Heb een tijdje terug hier op het buy&sell dergelijke situatie meegemaakt.
Erg irritant, volgens mij zat die kerel zelfs te knoeien met een dubbelaccount!
Mss hier ook het geval?

Nirron

Legacy Member
Op Ebay een paar Club Nintendo Magazines gekocht..
De verkoper geeft mij de verzendingskosten niet door dus heb nog niet kunnen betalen.

Nu zie ik bij mijn rating het volgende bericht staan..

"Snelle betaler, Top Ebayer! Graag tot een volgende keer!"

-_-' als ik ze nu in de post krijg.. goed, maar betwijfel het. Hij antwoord ook niet op mijn berichten.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
m62power zei:
Heb een tijdje terug hier op het buy&sell dergelijke situatie meegemaakt.
Erg irritant, volgens mij zat die kerel zelfs te knoeien met een dubbelaccount!
Mss hier ook het geval?

Tgoh heb altijd antwoord van één account gehad. Waar dat bod ineens vandaan komt weet ik ook niet. Hij zegt zomaar wat om rap wat meer geld te hebben denk ik.

Zou kunnen dat het een dubbelaccount is van iemand, maar daar heb ik géén bewijs voor ofzo. Ik zag net wel dat hij zijn xbox aan het verkopen is. Dat ga ik toch nog even volgen ;)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Oké wtf ik krijg nu een excuses pm aan en hij gaat mij de wii versturen met €5 korting zelfs op onze afgesproken prijs. Indien dat écht waar is zal ik mijne negatieve i-trader nog intrekken.

Hij zegt dat hij nu ziet dat hij de regels van het forum niet volgt. Hopelijk ist gene zever van zijn kant :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Tgoh nee hoor :) ik heb nog altijd niet betaald. Ik heb van int begin gezegd dat hij éérst moet verzenden gezien hij maar 1 i-trader punt heeft en ik al een stuk meer.

Dus ik zou sowieso achteraf betalen :p

m62power

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Hij zegt dat hij nu ziet dat hij de regels van het forum niet volgt. Hopelijk ist gene zever van zijn kant :p

Lol. Da zei die kerel toen tegen mij ook toen ik er hem op wees dat het hier zo niet werkt zoals hij doet.

Maar ik denk niet dat het om dezelvde persoon gaat als bij mij toen.
Zou ik eens even moeten controleren.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Mijn gok is gewoon dat hij probeerde om rap wat extra euros binnen te halen. Alleen op een wel héél domme manier. (direct €35 meer... lol)

En nu ziet hij in dat hij dat ding anders niet kwijtraakt dus komt hij mij tegemoet met een kleine korting.

Ik hoop dat het zo afloopt :p

m62power

Legacy Member
Idd, ik gok ook dat het zo zit hoor.
Zo dacht ik er toen ook meteen over.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Mja heb net pm gehad, hij gaat em morgen verzenden en ik betaal €80 ipv €85 :) heb de negatieve i-trader dan maar verwijderd. Ik ga er wel iets van zeggen als ik de effectieve feedback geef. In de aard van... "Na veel vijven & zessen is het toch goed gekomen" :p

Private Joker

Legacy Member
Ergernis: Heb hier 2 SNES consoles liggen en twee NES stroomadapters...
Ook maar één scart voor SNES.

Note to self, koop geen onvolledige setjes consoles...

Objector

Legacy Member
Of werkt een SNES adapter op een NES, dat kan ook. Ik herinner me in ieder geval dat ik altijd maar één stroomkabel had liggen en dat ik die switchte.

Private Joker

Legacy Member
Ik lees op vele plaatsen andere dingen.

SNES werkt op NES, maar niet omgekeerd.
NES werkt soms op SNES
SNES kan NES beschadigen,...

Hier krijg ik geen beeld op beide SNES consoles met twee verschillende NES adapters. Wel springt mijn TV op AV als ik de console aanzet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan