m62power
Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:This guy (Amphiprion) voor deze thread. Hij stelt zelf €85 voor, ik ga akkoord. En na 4 dagen (had hem intussen ook al paar keer gepmd en kreeg telkens HEEL korte antwoorden terug waar ik niets mee was) krijg ik dit:
"Hallo, ik heb een bodje van 120 euro ontvangen op de wii van iemand anders, ga jij hier nog over?"
Dikke zever imo want hij heeft nog een topic waar hij hem probeerde te verkopen en nooit hoger als €95 heeft geboden gekregen :')
Heb een tijdje terug hier op het buy&sell dergelijke situatie meegemaakt.
Erg irritant, volgens mij zat die kerel zelfs te knoeien met een dubbelaccount!
Mss hier ook het geval?



ik heb nog altijd niet betaald. Ik heb van int begin gezegd dat hij éérst moet verzenden gezien hij maar 1 i-trader punt heeft en ik al een stuk meer.
