Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
In GameMania Lommel ligt ook een copy van Ico:p
Wel voor €29.99 meen ik me te herinneren (ik kijk nooit echt naar PS2 games)

Claudio VO

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
In GameMania Lommel ligt ook een copy van Ico:p
Wel voor €29.99 meen ik me te herinneren (ik kijk nooit echt naar PS2 games)

ja dat is hun prijs . ik heb die een aantal maanden geleden ook bij GM gekocht . maar door een actie , heb ik daarop 30% gekregen . lucky me :cool:

de sfeer is echt formidabel . maar moet het nog eens verder uitspelen ( zoals nog véél eigenlijk ). mss. koop ik wel de HD versie ( samen met SOTC ) op de PS3 daarvoor.

LouGarou

Legacy Member
Ja, zal ik ook doen. Wou aan de game beginnen, maar ik kan evengoed op de PS3 gamen en wat trophies verzamelen ^^

m62power

Legacy Member
Ergernis: Mensen die te tam zijn om na de post te gaan en iets te versturen.

LouGarou

Legacy Member
Heb ik ook meegemaakt m62power... En meestal zijn het dan nog deftige spullen.

red Bulleke

Legacy Member
Ergernis,
na een dikke 10 dagen heb ik nog altijd geen spoor gezien van mijn "mystery megadrive game" uit Duitsland. Verzending zou via DHL gebeuren en als ik de verkoper om een tracking code vraag krijg ik als antwoord
"i search for dhl tracking code. I hope i find it. I write back tomorrow."

't is percies of ik zit me ene uit Kazachstan te mailen... man man man...

souldoubt

Legacy Member
glimlach:
De kaap van 200 Game Boy/Game Boy Color games overschreven... waarvan een dikke 90% kwaliteit.
Nu staan er nog 105 op mijn verlanglijstje, maar daar zitten nogal wat rares tussen :s

Claudio VO

Legacy Member
het slechte weer heeft blijkbaar gevolgen voor Ebay verkopen momenteel. ik had alles aan 1€ gezet , en dat brengt mee : véél volgers ( en nu gelukkig véél bieders ! ).

zijn er mensen vanop 9lives die geboden / gewonnen hebben ?

big smile hier !

kga eens moeten zien wat ik er allemaal zou mee kopen :)

Claudio VO

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
dissolvant 1
kartonnen doosje 0

:cry: fucking stickers

tjah , this een ergernis . maar Grote smurf zegt altijd : beter één doosje met stickers in de hand ; dan géén hand .:unsure:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
verf is beetje af het doosje :sop:
Maar er hing int groot
PROMO 15 EURO!!!! op

sike2

Legacy Member
ik laat persoonlijk de stickers er gewoon op (alst geen van die superirritante gamemania stickers zijn)... is toch ook gewoon part of the retro experience...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
pff twas echt int midden van het doosje, een ubergrote sticker, oranje :sop:
zo kleine plakkertjes op de zijkant met de prijs op van vroeger laat ik ook hangen

red Bulleke

Legacy Member
souldoubt zei:
glimlach:
De kaap van 200 Game Boy/Game Boy Color games overschreven... waarvan een dikke 90% kwaliteit.
Nu staan er nog 105 op mijn verlanglijstje, maar daar zitten nogal wat rares tussen :s

Nice work! Ben ondertussen ook helemaal weg van GB games (vooral classic).

buzzywuzzy

Legacy Member
Private Joker zei:
Kan iemand eens een lijstje maken met noemenswaardige game youtube kanalen of andere video sites?
Ik ben momenteel gesubbed bij enkele, maar weinig die echt goed zijn buiten Total Biscuit, maar die is niet retro gerelateerd. Doet hoofdzakelijk current gen.
Nogal een late reply, maar een "upcoming" youtube kanaal dat weer iets fris op tafel brengt is GameSack. Twee ouwe rotten van het Nintendo vs Sega kamp die hun vete niet volledig kunnen achterlaten. Semi-informatief (zoals CGR) en humoristisch.
Verder heb je deze nog:
‪lophatjello's Channel‬‏ - YouTube
‪ClanOfTheGrayWolf's Channel‬‏ - YouTube
‪rinrygamegame's Channel‬‏ - YouTube
‪mcfrosticles's Channel‬‏ - YouTube

Private Joker

Legacy Member
Ergernis: volledig miskeken op hoe uncommon R-Type is voor SMS... Ik dacht dat ik die al vaker had tegen gekomen, maar nooit voor de juiste prijs. Blijkt hij bij Claudio VO nu wel voor een prijsje te zijn weg gegaan. :doh:

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Ergernis: volledig miskeken op hoe uncommon R-Type is voor SMS... Ik dacht dat ik die al vaker had tegen gekomen, maar nooit voor de juiste prijs. Blijkt hij bij Claudio VO nu wel voor een prijsje te zijn weg gegaan. :doh:

echt zo rare is hem nu ook niet . ik vroeg op 2dehands 10€ dacht ik , en hier op 9lives ook al eens gestaan.

is nu verkocht op Ebay aan 7,50€. çava.

kheb nog een manual ( off. + ned. ) van dynamite duke liggen . propere staat.
ben je er iets mee ?

Private Joker

Legacy Member
Mja, verder zie ik ze allemaal aan BIN prijzen staan van 15 tot 22. En ik ging je dan 3 Euro korting geven bij Shadow of the Colossus... :s Sorry man!

Die handleiding heb ik niet echt nodig nee. Als je er eentje van R-Type hebt liggen, ... ;)
Er staat een CB exemplaartje aan 6 Euro te koop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan