Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

buzzywuzzy

Legacy Member
Dat toestel zit al heel de week te lonken naar mij. Maar vandaag was het de eerste keer dat ik er op gespeeld heb. Kwestie van een goede indruk na te laten als beginnende werkkracht, en niet afgeschilderd te worden als sufkop die maar wat rondlummelt. ;)
Zowat elke console emulator staat erop. Ik moet mij altijd enorm hard inhouden telkens ik de scherpe ring-geluid hoor van de Sonic The Hedgehog demo die regelmatig afspeelt. Die scherpe toon is goed hoorbaar tot op onze bureau. :p

Kzal eens ne keer vragen of ik hem mag meepakken voor de retro-meet. Is van iemand die daar werkt.

Alexat

Legacy Member
Afgezonderd dat dat het coolste is wat ik op een werkplaats heb zien staan, is dat wel 'legaal'? Die emu's al, en dan nog es op een openbare ruimte? :p

Stn

Legacy Member
glimlach van de dag: ocarina of time 3d soundtrack cd in de brievenbus deze ochtend!
was al vergeten dat ik die besteld had op clubnintendo, dus superglimlach eigenlijk :D

kristofb

Legacy Member
buzzywuzzy zei:
Glimlach: Dit staat bij ons op het werk te pronken. Daarstraks 4 player Simpsons arcade gespeeld :)
**PIC REMOVED**

Waar werk jij?? Zoeken ze nog volk? :D

Kryptex

Legacy Member
Op marktplaats een super nintendo set gekocht met 8 games voor 40,- inc. verzending.

Voornamelijk omdat er zelda bij zat, komt het pakket aan vandaag en alle spellen zijn compleet, ik dacht dat het losse spellen waren, mooi meegenomen dus.

Voor de rest zelfs nog het bonnetje en garantie bewijs erbij :p

Nirron

Legacy Member
Nog een ergernis.. herinner me net dat ik ook vroeger een Sonic knuffel had, maar vind deze ook alweer nergens waarschijnlijk ook weeral de moeder haar fout :( achja.

buzzywuzzy

Legacy Member
kristofb zei:
Waar werk jij?? Zoeken ze nog volk? :D
Cronos Group in Kontich.

Legaal is het inderdaad niet, maar ik denk niet dat dat iemand boeit. :p Staat trouwens echt in een hoek van de werkvloer zelf. Dus niet in de lobby ofzo.

Vandaag een potje SFII gespeeld en dik op m'n kas gekregen van iemand die het nog nooit gespeeld had. :$ Kzal me maar afzijdig houden als SFII op de Retro Meet gespeeld wordt, om complete humiliation te voorkomen. :unsure:

Sunset Riders ging me veel beter af. Hoogste score. ;)

kristofb

Legacy Member
Lol Cronos is eigenlijk een van de plaatsen waar ik van plan ben te solliciteren :p

buzzywuzzy

Legacy Member
Hehe cool! Welke richting zoek je uit te gaan? Development of meer de netwerk kant?

kristofb

Legacy Member
Netwerk, systeembeheer, .. Die dingen meer :)
Wegens reorganisaties ben ik m'n huidige job kwijt (heel het IT & Finance gebeuren binnen belgie van dat bedrijf word verhuisd naar Duitsland), en moet ik dus op zoek naar een nieuwe job eh...

Alleen spijtig dat er zo direct in de buurt bij mij niks is :(

buzzywuzzy

Legacy Member
Same here. Cloud Computing hierzo. :)
Wel klote van je vorige job.
Ben er momenteel net een week aan de slag als jobstudent. Voorheen 3 maanden stage gedaan bij een Cloud hosting bedrijf van Cronos. Vanaf september start dan mijn IBO-track als schoolverlater en hopelijk de start van een goede en lange carrière bij deze groep.

kristofb

Legacy Member
Mja mij hebben ze wel een job aangeboden in Duitsland dan, in het 'datacenter', maar dat vond ik toch nét niet interessant genoeg zo met een zoontje van 4 maand, en dan elke week heel de week lang in Duitsland te verblijven...

Achja, we vinden wel wat ;)

Musilitar

Legacy Member
Ergernis:
Naar een kleine rommelmarkt gegaan in Boutersem, niets gevonden, tot er net voor m'n neus een dikke Turk van rond de 40-50 een mint, CIB, NES met een aantal controllers en games (games waren ook nog eens CIB) voor 10 euro koopt :(
Wil graag beginnen met wat retro dingen te verzamelen (oudste dat ik heb is een PS1), dus dat was wel érg jammer.
Ach ja, volgende keer beter...

Badmetzy

Legacy Member
Mijn moeder die het blijkbaar nodig vond om die lege dozen van 2xNES, N64 en PS2 naar het cointainerpark te brengen.......


AAAAARGGGGH :cry::cry::cry:

Claudio VO

Legacy Member
zal 9 op de 10 een opkoper geweest zijn . die zijn meestal langs den "bruine" kant :)
nu ja , this soms voor de rappe hé.
Grtz.

Nirron

Legacy Member
Wou dus zeggen dat The Game Chasers gebaseerd is op American Pickers en niet andersom :)
Ik hoop steeds bij American Pickers dat er eens een episode komt met retro games enz. maar vrees ervoor!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan