Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sainsaw

Legacy Member
Toch effe een waarschuwing voor die kras behandeling bij GM.
Heb der ooit de derde CD van FFVIII laten behandelen omdat die op een cutscene bleef hangen, na de behandeling kon de cd ni meer gelezen worden. Mn PS3 pakte hem alleen nog maar als Data-CD en startte het spel zelfs ni meer op. Teruggegaan naar de GM en ze konden er niets aan doen buiten het nog is proberen, maar dat heeft dus niks uitgehaald. Conclusie: FFVIII CD3 volledig broken...

Dus toch op eigen risico ze.

Dennoman

Legacy Member
Na 7 dagen zou jij volgens de logica van het forum wel een minnetje mogen geven dan. Wat voor verkopers geldt (7 dagen niks horen = deal afblazen) voor kopers dan ook.

red Bulleke

Legacy Member
Lol... alez vooruit... ach ja, 't is de stom om woorden aan vuil te maken :)

Pyrox

Legacy Member
wil niet teveel mensen tegen mij in het harnas jagen. eerder zou ik verwachten dat hier dan een mod zou ingrijpen en hiervoor dan een repje kan krijgen ofzo.

al weet ik wel dat een mod onmogelijk alle post kan opvolgen. :(

kristofb

Legacy Member
Pyrox zei:
wil niet teveel mensen tegen mij in het harnas jagen. eerder zou ik verwachten dat hier dan een mod zou ingrijpen en hiervoor dan een repje kan krijgen ofzo.

al weet ik wel dat een mod onmogelijk alle post kan opvolgen. :(

Gewoon even zelf een mod aanspreken wanneer er iets niet pluis is ofzo. Op de Buy&Sell is het inderdaad wat drukker dan hier, dus ze hebben het graag als je ze zelf naar de topics stuurt die het nodig hebben :)

LouGarou

Legacy Member
Ergernis als een persoon niks wil opsturen en ge naar de andere kant van België moet rijden :(

Alexat

Legacy Member
images

2m4evet.jpg

d8g92.jpg

images

:sop:

Nirron

Legacy Member
Nogmaals de ergernis van kapotte PS1 doosjes.

Ik neem aan dat er nog verzamelaars zijn die mooie doosjes van games met weinig of geen verzamelwaarden gebruiken om de kapotte doosjes te vervangen van spellen die wel enige verzamelwaarden of emotionele waarden hebben.

Wat doen jullie dan met de spelletjes die je geplunderd hebt? Op Ebay zetten voor 1 euro stuk? En hoe adverteer je dat dan?

Neem aan dat het best gewoon te adverteren is als volledig, maar zonder cd doos of zoiets in die aard en wanneer je het dan opstuurt er dan toch nog de kapotte doos bijgeven? Als "bonus".

Denk toch dat mensen rap iets overslagen als ze de staat van het doosje zien ook al is de rest compleet. Dan toch liever alles mooi op de foto, maar zonder doosje?

Spelletjes zijn.

- Tekken 3
- Porsche Challenge
- Gran Turismo (Platinum)
- Need for Speed III
- Fifa 97

Private Joker

Legacy Member
Glimlach: Pakketje toegekregen vanop 2dehands.be via Kiala. Het label werd gelamineerd (!!!) en de verpakking was subliem. Dan verwacht je toch onmiddellijk dat de inhoud mint is?!

Ergernis: Inhoud van 5 Master System games in de slechtste staat die ik ooit heb gezien en ik heb al Sonic games gehad waar de hond mee heeft gespeeld...

Met alle vijf de games werd destijds meermaals een bad genomen en onder het vuil gewreven.
Zand komt uit de carts.
Eén van de twee boekjes is zo hard als steen geworden.
Schimmel op bepaalde covers langs de binnenkant.
Eén van de games bevat de cart van een ander spel.

Had dus duidelijk iets te verbergen met die verpakking. :doh:

sluysen

Legacy Member
Nirron zei:
Nogmaals de ergernis van kapotte PS1 doosjes.

Ik neem aan dat er nog verzamelaars zijn die mooie doosjes van games met weinig of geen verzamelwaarden gebruiken om de kapotte doosjes te vervangen van spellen die wel enige verzamelwaarden of emotionele waarden hebben.

Wat doen jullie dan met de spelletjes die je geplunderd hebt? Op Ebay zetten voor 1 euro stuk? En hoe adverteer je dat dan?

Neem aan dat het best gewoon te adverteren is als volledig, maar zonder cd doos of zoiets in die aard en wanneer je het dan opstuurt er dan toch nog de kapotte doos bijgeven? Als "bonus".

Denk toch dat mensen rap iets overslagen als ze de staat van het doosje zien ook al is de rest compleet. Dan toch liever alles mooi op de foto, maar zonder doosje?

Spelletjes zijn.

- Tekken 3
- Porsche Challenge
- Gran Turismo (Platinum)
- Need for Speed III
- Fifa 97

Ik probeer ook goeie, complete of rare games in een zo deftig mogelijk doosje te krijgen al lukt dat idd niet..
dan ga ik dubbele of imo slechte of oncomplete games met een deftig doosje gaan switchen naar een doosje met een kapot scharnier fzo..

tfeit is ik heb hier nog verschillende achterkantjes en cd houders liggen, maar dekseltjes :angry: vervloekte scharnieren :angry:

Claudio VO

Legacy Member
Nirron zei:
Nogmaals de ergernis van kapotte PS1 doosjes.

Ik neem aan dat er nog verzamelaars zijn die mooie doosjes van games met weinig of geen verzamelwaarden gebruiken om de kapotte doosjes te vervangen van spellen die wel enige verzamelwaarden of emotionele waarden hebben.

Wat doen jullie dan met de spelletjes die je geplunderd hebt? Op Ebay zetten voor 1 euro stuk? En hoe adverteer je dat dan?

Neem aan dat het best gewoon te adverteren is als volledig, maar zonder cd doos of zoiets in die aard en wanneer je het dan opstuurt er dan toch nog de kapotte doos bijgeven? Als "bonus".

Denk toch dat mensen rap iets overslagen als ze de staat van het doosje zien ook al is de rest compleet. Dan toch liever alles mooi op de foto, maar zonder doosje?

Spelletjes zijn.

- Tekken 3
- Porsche Challenge
- Gran Turismo (Platinum)
- Need for Speed III
- Fifa 97

dia games zijn nagenoeg bijna niks waard eigenlijk . ik stop die "prullen" altijd bij een console ( in een pakket dus ) . en verkoop die voor peanuts op ebay.

Private Joker zei:
Glimlach: Pakketje toegekregen vanop 2dehands.be via Kiala. Het label werd gelamineerd (!!!) en de verpakking was subliem. Dan verwacht je toch onmiddellijk dat de inhoud mint is?!

Ergernis: Inhoud van 5 Master System games in de slechtste staat die ik ooit heb gezien en ik heb al Sonic games gehad waar de hond mee heeft gespeeld...

Met alle vijf de games werd destijds meermaals een bad genomen en onder het vuil gewreven.
Zand komt uit de carts.
Eén van de twee boekjes is zo hard als steen geworden.
Schimmel op bepaalde covers langs de binnenkant.
Eén van de games bevat de cart van een ander spel.

Had dus duidelijk iets te verbergen met die verpakking. :doh:

miljaardenondedju :doh: alléz jong , en had je er een foto van gezien ? en toch géén zeldzame zekers ?!

Private Joker

Legacy Member
Ik had een foto gezien ja, maar enkel de bovenkant die van ver er goed uit ziet. Geen zeldzame, maar wel boekjes die ik normaal ging toevoegen aan incomplete exemplaren en covers die ik wou vervangen. Oh, de ironie...

Soit, heb gevraagd naar een terugbetaling (helft terug of alles en dan stuur ik het terug). Zien wat ze zegt. Had al kunnen vermoeden dat het gene vetten ging zijn want in haar Gmail signature staat: "s******** w****** - bart es ne loser whoehaahaaaaa"

Alexat

Legacy Member
Private Joker zei:
Soit, heb gevraagd naar een terugbetaling (helft terug of alles en dan stuur ik het terug). Zien wat ze zegt. Had al kunnen vermoeden dat het gene vetten ging zijn want in haar Gmail signature staat: "s******** w****** - bart es ne loser whoehaahaaaaa"

I lol'd :D

Nirron

Legacy Member
Claudio VO zei:
dia games zijn nagenoeg bijna niks waard eigenlijk . ik stop die "prullen" altijd bij een console ( in een pakket dus ) . en verkoop die voor peanuts op ebay.!

Ja, ik weet dat ze bijna niks waard zijn. Kzal ze wel eens op Ebay plaatsen voor 1 euro stuk. Kan ze toch moeilijk wegsmijten en ze liggen in de weg :D

s_kaiba

Legacy Member
Vandaag begonnen met mijn collectie in rekken te vullen en lijstjes aan te maken.
Kruipt echt wat werk in, maar is wel tof om zo eens te zien wat ik allemaal heb ;)

buzzywuzzy

Legacy Member
Glimlach: Dit staat bij ons op het werk te pronken. Daarstraks 4 player Simpsons arcade gespeeld :)
2011-08-04125747.jpg

Private Joker

Legacy Member
Zoiets wil ik ook wel op het werk hebben. Zijn de pauzes lang genoeg?

Glimlach: Onze kat is de sonic wagen aan het aanvallen telkens die de bocht passeert :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan