Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Dennoman zei:
Man, ik hoop dat het gevangenisleven in Noorwegen niet zo pussy is als het juridisch systeem. Met een beetje geluk overleeft hij die 21 jaar niet.

Dat hij dagelijks zijn zeep in de douche moge laten vallen!

Ringo

Legacy Member
Voor mij mag hij die 21 jaar iedere dag gefolterd worden...een snelle dood is eigenlijk veel te goed voor dit soort mensen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik hoop dat morgen al mijn pakjes aankopen; indien niet=>ergernis
Indien wel=>glimlach

:unsure:

JimmyPatterson

Legacy Member
De foto's zijn (volgens mij) niet van de verkoper:p
Dat bedoelt Kryptex (denk ik)

m62power

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
De foto's zijn (volgens mij) niet van de verkoper:p
Dat bedoelt Kryptex (denk ik)

Ahzo zou kunnen natuurlijk, weet je nooit zeker. Tenzij je weet van waar de foto's komen.

Kryptex

Legacy Member
Geen zorgen, ik heb al detective gespeeld.
Ik had een bod gedaan van 1000,- via de mail voordat ik dit wist en kreeg de volgende reactie:

'1000 euro vindt ik wel heel erg veel hoor.'

Natuurlijk was het toen al verdacht genoeg haha.
Foto's uit de advertentie heb ik daarna gevonden op google.

Heb het telefoonnummer nu via iemand anders, zal morgen eens een telefoontje plegen naar deze oplichter.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ergernis: gigantische sticker op het doosje van Max Payne 2


10 minuten later

Glimlach: mijn broer heeft die hele sticker er perfect afgekregen zonder ook maar iets te beschadigen :love:

reactor

Legacy Member
Vandaag nog eens een rommelmarkt gedaan.
Weeral eens niets gevonden.
Het lijkt wel alsof er dit jaar niets deftig te vinden is!
Damn :sad:

Claudio VO

Legacy Member
de post heeft hier de voorbije 2 dagen flink moeten werken voor mij :p

heb nu terug een paar gamebits binnen ( 3,8 en 4,5 mm ). anders is da maar prullen op die security screws .
de caps voor de GG zijn ( op één soort na ) allemaal binnen . dus als het deze namiddag allemaal ZEN verloopt , kan ik beginnen aan de repair.

alsook een nieuwe DSlite touchscreen voor mijn Mario shell mod . > pica zal volgen voor de geintresseerden.

maar eerst ...de zolder op ! want er moet nog gewerkt worden ook :s

Private Joker

Legacy Member
Goed voor u... hier loopt het helemaal niet zen. Ben al 1u bezig met het zoeken naar mijn gamebit voor GG... nergens te vinden en heb het twee dagen geleden nog gebruikt. FRUSTREREND!

Claudio VO

Legacy Member
https://www.facebook.com/media/set/....225422454143505.66845.100000272574707&type=1

laatse 3 foto's zijn van de MarioDSlite "makeover "

het kleur is niet optimaal ( door de flits geeft die precies roze ) . hij is gewoon fel rood . de power- en volumeknop ( die normaal in het setje rood waren ) heb ik voorzien van witte . leek er mij tof bij passen.

^^
zitten ook 2 nieuwe screens ( upper / touch ) in .

dat alles voor 50€ zeg maar. ( console / screens / case ).

Private Joker

Legacy Member
Netjes!

Ikzelf heb zonet nog een paar GG hersteld (of toch geprobeerd) en ééntje geeft nu terug geluid, de andere geeft geen geluid meer. Het circuit zelf is naar de vaantjes dus die zal moeten dienen voor vervangstukken...

Laat die image caps maar komen, maar ik denk dat ik toch eens zelf een voorraadje ga inslaan ergens... Zit al door mijn sound caps.

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Netjes!

Ikzelf heb zonet nog een paar GG hersteld (of toch geprobeerd) en ééntje geeft nu terug geluid, de andere geeft geen geluid meer. Het circuit zelf is naar de vaantjes dus die zal moeten dienen voor vervangstukken...

Laat die image caps maar komen, maar ik denk dat ik toch eens zelf een voorraadje ga inslaan ergens... Zit al door mijn sound caps.

als je een soundboard zoekt ? ik heb er nog wel ééntje liggen anders ;)

Private Joker

Legacy Member
Die geeft ook nog geen beeld, dus eerst dat eens proberen te fixen en dan laat ik iets weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan