Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
junglist_clint zei:Ik ben nu al in pakweg 5 c&a's geweest en heb er hier en daar 1 gevonden maar telkens geen mooie of xxl
Ik mail ze dat gewoon altijd terug hoor. Dan moeten ze het maar op eBay zetten en er daar 8% van laten aftrekken é.Nirron zei:Ergenis.. mensen die prijzen vergelijken met Ebay en verwachten dat ze er dit zeker van gaan krijgen en weigeren lager te gaan.
Als je wilt dat je er evenveel van krijgt als op Ebay dan plaats je het toch gewoon op Ebay..
En dan naar mij mailen "Dit is een belachelijk bod" .. :doh::doh:
PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the accounts in our system. We recently reviewed your account, and we need more information to help us provide you with secure service. We would like to return your account to regular standing as soon as possible. We apologize for the inconvenience.
21 Jul 2011: You have received €X,XXX or more in total payments to your PayPal account in this calendar year and are therefore approaching our annual receiving limit of €X,XXX. PayPal is required by law to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations by collecting information from customers when they reach this limit. Please go to the Resolution Centre for more information on what you need to do.
Private Joker zei:Zouden mensen die echt veel inkomsten hebben bij eBay controle krijgen door de belastingen? Bij mij is het een laag bedrag vind ik gezien het hier over 11 maand gespreid ligt...
het is een rekening als een ander . belastingen hierop zou te ver gezocht zijn . je Ebay acc. daarintegen ...en zeker voor Pro's . zou wel eens meer gecontroleerd worden.red Bulleke zei:Dubbele ergernis dankzij de losers van Bpost vandaag!
1) Woensdag vind ik een strookje in de bus dat ik vanaf vandaag een pakket kan gaan ophalen aan het loket. Ik kom daar aan en blijkbaar zijn de loketten vandaag en morgen dicht. Misschien kunde dan wel ff een correct strookje in de mensen hun bus droppen nee?
2) Kom terug thuis en check de brievenbus en ik vind en vrij zwaar gehavende omslag terug in de bus. Op de buitenkant iets in de aard van "beste klant, bla bla bla, uw pakket is beschadigd, waarvoor onze excuses. Binnen in de omslag vind ik rollcage voor ps1 in het platste psx doosje dat ik ooit gezien heb. Volgens mij hebben ze er een doos van +20kg op de omslag gesmeten in het sorteercentrum. Doosje is echt in brokken vaneen en zelfs de back cover is beschadigd door de smak.
Bpost is voor mij meer dan ooit een samenvoegsel van BePikt en gejOST!
