Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
nja ik heb nu al zoveel mario related shirts dat ik kieskeurig ben geworden mss :).

Nirron

Legacy Member
Ergenis.. mensen die prijzen vergelijken met Ebay en verwachten dat ze er dit zeker van gaan krijgen en weigeren lager te gaan.
Als je wilt dat je er evenveel van krijgt als op Ebay dan plaats je het toch gewoon op Ebay..

En dan naar mij mailen "Dit is een belachelijk bod" .. :doh::doh:

Shinro

Legacy Member
junglist_clint zei:
Ik ben nu al in pakweg 5 c&a's geweest en heb er hier en daar 1 gevonden maar telkens geen mooie of xxl

Ik heb er eentje van Pacman die zeer nice is imo. Ik draag hem dan ook en is niet puur voor de verzameling.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik heb onlangs al mijn gameshirts (10 ofzo) aan mijn broer gegeven, vind er maar niks aan :p

Dennoman

Legacy Member
Nirron zei:
Ergenis.. mensen die prijzen vergelijken met Ebay en verwachten dat ze er dit zeker van gaan krijgen en weigeren lager te gaan.
Als je wilt dat je er evenveel van krijgt als op Ebay dan plaats je het toch gewoon op Ebay..

En dan naar mij mailen "Dit is een belachelijk bod" .. :doh::doh:
Ik mail ze dat gewoon altijd terug hoor. Dan moeten ze het maar op eBay zetten en er daar 8% van laten aftrekken é.

Nirron

Legacy Member
Heb ik ook gesuggereerd dat hij zou doen met Mario Kart (hij wou er 20 euro + voor).

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Hallo verkoper

Bedankt voor uw antwoord .. Ik zou het niet erg als je mij kan helpen
erachter te komen hoeveel het gaat kosten om het schip over-zee
(West-Afrika Nigeria ..) want ik wil om het te kopen voor mijn zoon
heeft verjaardagscadeau dat is zeer binnenkort .. Ik zal zeer blij,
als je mij kan helpen te vinden wat de verzendkosten naar West-Afrika
Nigeria. Laat het me weten de wijze van betaling ..

Bedankt


[youtube]37OWL7AzvHo[/youtube]

Private Joker

Legacy Member
Glimlach: SS zijn signatures... ze zijn hilarisch en veranderen om de vijf minuten.

Nirron

Legacy Member
Is toch al een tijdje "9lives: ik was van plan om koopjes te doen op de rommelmarkt, stonden er alleen maar opkopers LOL" ?

Private Joker

Legacy Member
Kwartiertje geleden was het nog: 9lives: blablabla en iets daarvoor nog iets belachelijks maar herinner het mij niet meer.

Private Joker

Legacy Member
PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the accounts in our system. We recently reviewed your account, and we need more information to help us provide you with secure service. We would like to return your account to regular standing as soon as possible. We apologize for the inconvenience.

21 Jul 2011: You have received €X,XXX or more in total payments to your PayPal account in this calendar year and are therefore approaching our annual receiving limit of €X,XXX. PayPal is required by law to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations by collecting information from customers when they reach this limit. Please go to the Resolution Centre for more information on what you need to do.

Zouden mensen die echt veel inkomsten hebben bij eBay controle krijgen door de belastingen? Bij mij is het een laag bedrag vind ik gezien het hier over 11 maand gespreid ligt...

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Zouden mensen die echt veel inkomsten hebben bij eBay controle krijgen door de belastingen? Bij mij is het een laag bedrag vind ik gezien het hier over 11 maand gespreid ligt...

kzou er mijn niet al te véél zorgen over maken. ;) het is een rekening als een ander . belastingen hierop zou te ver gezocht zijn . je Ebay acc. daarintegen ...en zeker voor Pro's . zou wel eens meer gecontroleerd worden.

red Bulleke

Legacy Member
Dubbele ergernis dankzij de losers van Bpost vandaag!

1) Woensdag vind ik een strookje in de bus dat ik vanaf vandaag een pakket kan gaan ophalen aan het loket. Ik kom daar aan en blijkbaar zijn de loketten vandaag en morgen dicht. Misschien kunde dan wel ff een correct strookje in de mensen hun bus droppen nee?

2) Kom terug thuis en check de brievenbus en ik vind en vrij zwaar gehavende omslag terug in de bus. Op de buitenkant iets in de aard van "beste klant, bla bla bla, uw pakket is beschadigd, waarvoor onze excuses. Binnen in de omslag vind ik rollcage voor ps1 in het platste psx doosje dat ik ooit gezien heb. Volgens mij hebben ze er een doos van +20kg op de omslag gesmeten in het sorteercentrum. Doosje is echt in brokken vaneen en zelfs de back cover is beschadigd door de smak.

Bpost is voor mij meer dan ooit een samenvoegsel van BePikt en gejOST!

kristofb

Legacy Member
red Bulleke zei:
Dubbele ergernis dankzij de losers van Bpost vandaag!

1) Woensdag vind ik een strookje in de bus dat ik vanaf vandaag een pakket kan gaan ophalen aan het loket. Ik kom daar aan en blijkbaar zijn de loketten vandaag en morgen dicht. Misschien kunde dan wel ff een correct strookje in de mensen hun bus droppen nee?

2) Kom terug thuis en check de brievenbus en ik vind en vrij zwaar gehavende omslag terug in de bus. Op de buitenkant iets in de aard van "beste klant, bla bla bla, uw pakket is beschadigd, waarvoor onze excuses. Binnen in de omslag vind ik rollcage voor ps1 in het platste psx doosje dat ik ooit gezien heb. Volgens mij hebben ze er een doos van +20kg op de omslag gesmeten in het sorteercentrum. Doosje is echt in brokken vaneen en zelfs de back cover is beschadigd door de smak.

Bpost is voor mij meer dan ooit een samenvoegsel van BePikt en gejOST!

Sorry, maar daar moest ik toch wel even om lachen :)
Maar ik begrijp je wel hoor, maak het zelf spijtig genoeg ook af en toe mee...

Nirron

Legacy Member
Gelukkig genoeg nog nooit meegemaakt, maar ik ga er niet achter roepen aangezien ik nog een paar pakjes verwacht.

Dennoman

Legacy Member
Man man, grr, ge hebt geen idee. Hier ook een poster compleet naar de kloten. Ik heb effectief de moeite gedaan om een klacht neer te leggen via de site, en kreeg een dikke week later één of ander slap bericht terug dat ze er simpelweg niks aan konden doen.

red Bulleke

Legacy Member
Ik ga toch iets proberen regelen via mijn contacten op 't werk zenne deze keer... Ne nee heb ik, ne ja... :)

Nirron

Legacy Member
Waarschijnlijk zullen ze gewoon zeggen dat je in het vervolg moet kiezen voor een duurder en veiligere verpakking/zending als je er 100% zeker van wilt zijn dat er niets misloopt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan