Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
Wat kost zo iets ongeveer? Ik vind maar een beetje dom om eerlijk te zijn :)

sluysen

Legacy Member
wikipedia geeft prijzen van 1-2000$ tot 10-15000$..

rare stuff allesinds

Dennoman

Legacy Member
Yeah, voor die 3 carts koopt ge al ne ferme auto :p

De één zijn goud laat de andere koud I guess. Moest ik die ooit ergens toevallig vinden, zou ik die gewoon zo snel mogelijk verkopen.

junglist_clint

Legacy Member
dat had ik dus wel verwacht. Daarom dat ik het een beetje stom vind. Een gewone nes cart, ziet er nog eens neit uit. Ik zou nooit van mijn leven zoveel geld aan iets geven.

vidiot

Legacy Member
Tja gewone carts zijn het niet, met die dipswitchkes in verwerkt...maar 't is veel geld ja, hoewel de waarde wel stabiel zal blijven, zoniet nog stijgen.

junglist_clint

Legacy Member
Ik bedoel erbij geen box etc. Is zelfde voor die demo carts. Het is allemaal veel geld!

Nirron

Legacy Member
idd waarde zal altijd ongeveer hetzelfde blijven of zelfs nog meer waard worden.

Nirron

Legacy Member
Nog een ergernis..

Verkoper die zoals vaak.. mensen zoekt te bedriegen.

- Verkoper heeft EarthBound los
- Gaat op Ebay en koopt een reproductie verpakking met manual
- Plaats Earthbound los in die repro verpakking en probeert het te verkopen

(Earthbound zelf kan misschien ook een repro zijn die de verkoper ergens anders heeft gekocht.)

Vraagprijs is.. 240 euro minimum

Marktplaats.nl > Rpg earth bound snes - zeldzaam Z.G.A.N.! weg=weg - Spelcomputers en Games - Games | Nintendo Super NES = NIET KOPEN MAAR RAPPORTEREN

Super Nintendo NTSC - Earthbound Box + Manual | eBay = Repro verpakking

KillingRaptor

Legacy Member
Mijn ergernis is nog altijd die Mega Drive, nog steeds enkel blauw beeld met die RGB/scart-kabel op m'n LED televisie. Heb het zonet eens getest met de Mega Drive van iemand anders en net hetzelfde probleem...

Ingis

Legacy Member
Nirron zei:
Nog een ergernis..

Verkoper die zoals vaak.. mensen zoekt te bedriegen.

- Verkoper heeft EarthBound los
- Gaat op Ebay en koopt een reproductie verpakking met manual
- Plaats Earthbound los in die repro verpakking en probeert het te verkopen

(Earthbound zelf kan misschien ook een repro zijn die de verkoper ergens anders heeft gekocht.)

Vraagprijs is.. 240 euro minimum

Marktplaats.nl > Rpg earth bound snes - zeldzaam Z.G.A.N.! weg=weg - Spelcomputers en Games - Games | Nintendo Super NES = NIET KOPEN MAAR RAPPORTEREN

Super Nintendo NTSC - Earthbound Box + Manual | eBay = Repro verpakking

hoe zie je het dat het repro's zijn ?

Nirron

Legacy Member
Omdat zo ver ik weet Earthbound enkel als big box werd verkocht en in de Ebay veiling sta er dat het om een reproductie gaat.
Marktplaats aanbieding ondertussen al verwijderd weet niet of het door marktplaats zelf was of de verkoper nadat ik hem gemeld heb dat ik zijn plan door had.

Private Joker

Legacy Member
Man ik ben lui geweest vandaag... 't is 19:50 en ik kom er eindelijk door. Heb van de ganse dag één GG open gehaald en gefixed and that's it...
Voor de rest de gebruikelijke "Internet Cycle" gedaan zoals tijdens de examens... (Gmail - Facebook - 9lives - Blog - sega8bit - 2dehands - Marktplaats - eBay - leboncoin - en vlug eens kijken of er iets veranderd is op Gmail - Facebook - 9lives -...)

kristofb

Legacy Member
Private Joker zei:
Man ik ben lui geweest vandaag... 't is 19:50 en ik kom er eindelijk door. Heb van de ganse dag één GG open gehaald en gefixed and that's it...
Voor de rest de gebruikelijke "Internet Cycle" gedaan zoals tijdens de examens... (Gmail - Facebook - 9lives - Blog - sega8bit - 2dehands - Marktplaats - eBay - leboncoin - en vlug eens kijken of er iets veranderd is op Gmail - Facebook - 9lives -...)

Tamzak! :D

Pyrox

Legacy Member
iemand proberen helpen en dan zo'n reactie uit de hoogte krijgen, wat een lul.

s_kaiba

Legacy Member
Ergernis: Gameroom aan het aanmaken en zot worden van al die kabeltjes :(
Manman waar blijft dat komen.

Den_Hidde

Legacy Member
Eindelijk is in een c&a geraakt om nintendo shirts te kopen, ineens maar een stuk of 4 gekocht :p

junglist_clint

Legacy Member
Ik ben nu al in pakweg 5 c&a's geweest en heb er hier en daar 1 gevonden maar telkens geen mooie of xxl

Den_Hidde

Legacy Member
Ah, ik vond die met die controllers van de snes niet zo heel mooi, dus die heb ik nie, kheb er van supermario logo en de rode mushroom get a life :d dus die waren wel netjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan