Claudio VO
Legacy Member
red Bulleke zei:Ik ga toch iets proberen regelen via mijn contacten op 't werk zenne deze keer... Ne nee heb ik, ne ja...![]()
dan dat de post daar standaard weinig aan zal toegeven ( gewone zending ). al moeten ze daar wel met zorg mee omspringen . kan mss. ook vast hebben gezeten tss. hun sorteermachines.
een deftige verpakking zou ook welkom zijn geweest voor een PSX game.
vaak is een gewone bubble enveloppe niet voldoende. een kartonnetje eromhéén help ook al geweldig .
ik heb z'n situaties eigenlijk nog niet meegemaakt . zou de interim / vakantiejobs er mss. voor iets tussen zitten ? who knows ?


Zoals ik het geschreven had dus.


Als de verkoper eerlijk is over de situatie heb ik daar geen probleem mee=)