m62power
Legacy Member
Nirron zei:Wou dus zeggen dat The Game Chasers gebaseerd is op American Pickers en niet andersom
Ik hoop steeds bij American Pickers dat er eens een episode komt met retro games enz. maar vrees ervoor!
Daar was ik ook op aan het wachten. Maar vrees er ook voor idd!
Bij Pawn Stars was er eens een kerel die zijn atari met een doos vol games kwam verkopen. Hij heeft er toen 75€ voor gekregen dacht ik.

Zijn laatste review van Wario op GB was spot-on!