Nirron
Legacy Member
Toen de SNES nog nieuw was heb ik mijn adapter stuk gedaan. Heb dan maar die van de NES gebruikt.
Na al die jaren werkt mijn SNES nog prima, maar ondertussen heb ik wel een SNES adapter die ik gebruik "just in case".
Denk dat het niet echt iets uitmaakt.
Wil niet testen wat er gebeurd als ik een SNES adapter gebruik op een NES, maar denk dat het ook niets uitmaakt.
Waarschijnlijk heb ik dat al eens gedaan vroeger zonder dat ik het besefte.
Na al die jaren werkt mijn SNES nog prima, maar ondertussen heb ik wel een SNES adapter die ik gebruik "just in case".
Denk dat het niet echt iets uitmaakt.
Wil niet testen wat er gebeurd als ik een SNES adapter gebruik op een NES, maar denk dat het ook niets uitmaakt.
Waarschijnlijk heb ik dat al eens gedaan vroeger zonder dat ik het besefte.

heb de negatieve i-trader dan maar verwijderd. Ik ga er wel iets van zeggen als ik de effectieve feedback geef. In de aard van... "Na veel vijven & zessen is het toch goed gekomen"
)
en god €70 is dat écht niet waard.
