Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nirron

Legacy Member
Toen de SNES nog nieuw was heb ik mijn adapter stuk gedaan. Heb dan maar die van de NES gebruikt.
Na al die jaren werkt mijn SNES nog prima, maar ondertussen heb ik wel een SNES adapter die ik gebruik "just in case".

Denk dat het niet echt iets uitmaakt.

Wil niet testen wat er gebeurd als ik een SNES adapter gebruik op een NES, maar denk dat het ook niets uitmaakt.
Waarschijnlijk heb ik dat al eens gedaan vroeger zonder dat ik het besefte.

KillingRaptor

Legacy Member
Nirron zei:
Toen de SNES nog nieuw was heb ik mijn adapter stuk gedaan. Heb dan maar die van de NES gebruikt.
Na al die jaren werkt mijn SNES nog prima, maar ondertussen heb ik wel een SNES adapter die ik gebruik "just in case".

Denk dat het niet echt iets uitmaakt.

Wil niet testen wat er gebeurd als ik een SNES adapter gebruik op een NES, maar denk dat het ook niets uitmaakt.
Waarschijnlijk heb ik dat al eens gedaan vroeger zonder dat ik het besefte.

Maakt ook helemaal niets uit want ik gebruik altijd mijn SNES adapter op mijn NES en alles werkt altijd perfect. Bespaart me ook het geklooi met nog meer kabels. :p

Private Joker

Legacy Member
Dus volgens jullie zijn ofwel mijn beide SNES'n kapot ofwel mijn beide stroomadapters ofwel mijn twee video kabels (één officieel Nintendo en één niet)?

KillingRaptor

Legacy Member
Dat zou ik niet durven zeggen, want weet niet of NES adapters wel op SNES werken. Omgekeerd eigenlijk wel.

Objector

Legacy Member
Ik ken amper iets van elektriciteit, maar volgens mij kan het zijn dat de NES adapter een te laag amperage heeft om de SNES te voeden. De SNES adapter zal daardoor wél op de NES werken, want die neemt maar net zoveel ampère als dat hij nodig heeft (en is dus niet schadelijk).

Kan zijn dat ik hier fameus de mist in ga met mijn uitleg, maar volgens mij kan dat één van de oorzaken zijn.

Pyrox

Legacy Member
xbox section b&s is vrij onoverzichtelijk geworden te wijten aan het feit dat veel mensen de verkeerde tag gebruiken sinds het import/be systeem.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Mja heb net pm gehad, hij gaat em morgen verzenden en ik betaal €80 ipv €85 :) heb de negatieve i-trader dan maar verwijderd. Ik ga er wel iets van zeggen als ik de effectieve feedback geef. In de aard van... "Na veel vijven & zessen is het toch goed gekomen" :p

Motherf.... :p gisteren pm gestuurd of het nu verzonden was. Hij is heel de avond online geweest en heeft nie geantwoord >_<

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
de kerel die "kost wat kost" een SNES wil en 70 euro biedt op s_kaiba zijn niet-complete Duitse SNES :')

Alexat

Legacy Member
Sheldon, lees zn verhaal es in zijn handtekening, dan verdwijnt die glimlach wel...
Hij wou mijn SMS ook kopen aan meer dan de meeneemprijs, hij komt em overmorgen halen (voor de normale prijs ;) )

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ja, is echt erg heb dat ook gelezen :s en god &#8364;70 is dat écht niet waard.
Heb laatst een boxed snes in goeie staat verkocht voor &#8364;40.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Ja, is echt erg heb dat ook gelezen :s en god €70 is dat écht niet waard.
Heb laatst een boxed snes in goeie staat verkocht voor €40.

nee inderdaad, ik heb eentje gekocht voor een euro of 30 en die is helemaal compleet.

Private Joker

Legacy Member
Pyrox zei:
xbox section b&s is vrij onoverzichtelijk geworden te wijten aan het feit dat veel mensen de verkeerde tag gebruiken sinds het import/be systeem.

Die opmerking heb ik ook al gemaakt in het Algemeen subforum van B&S, maar werd genegeerd. Ik kijk af en toe ook wel op xbox B&S, maar is inderdaad wat minder handig...

kristofb

Legacy Member
Private Joker zei:
Die opmerking heb ik ook al gemaakt in het Algemeen subforum van B&S, maar werd genegeerd. Ik kijk af en toe ook wel op xbox B&S, maar is inderdaad wat minder handig...

Ik heb enkele dagen terug reeds een lijstje met alle verkeerde tags doorgespeeld aan de mods van b&s, en die zijn aangepast ondertussen...
Had het probleem met hun ook al eens aangekaart, maar voor de moment valt er vrij weinig aan te doen... Behalve gewoon reporten...

spade VI

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
de kerel die "kost wat kost" een SNES wil en 70 euro biedt op s_kaiba zijn niet-complete Duitse SNES :')

Het is gewoon fucking moeilijk om een SNES te vinden :) en ik wil echt nog ééntje hebben en gezien mijn weinige tijd die me nog rest moet ik snel handelen. Money is not the problem...Maar een duitse SNES is toch PAL dus dan kan ik toch alle games die hier verkocht werden vroeger of in europa daarop spelen toch??

En wat bedoel je met niet compleet,?? Hij werkt toch ? Of is er iets wat ik niet weet???

MIJN ergernis is gewoon dat ik aan geen fucking SUPERNINTENDO (SNES) geraak...wtf, how hard can it be :)

spade VI

Legacy Member
plus ik denk gewoon aan het feit hoe leuk die zaken vroeger waren en spijt dat ik die toen zelf niet heb gevraagd aan m'n ouders daar ik nog erg jong was en pas ben begonnen met de oude gameboy, en jaren later pas de eerste console,,de Nintendo 64

En ja, dan kijk ik niet op een euro meer of minder :(

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
spade VI zei:
Het is gewoon fucking moeilijk om een SNES te vinden :) en ik wil echt nog ééntje hebben en gezien mijn weinige tijd die me nog rest moet ik snel handelen. Money is not the problem...Maar een duitse SNES is toch PAL dus dan kan ik toch alle games die hier verkocht werden vroeger of in europa daarop spelen toch??

En wat bedoel je met niet compleet,?? Hij werkt toch ? Of is er iets wat ik niet weet???

MIJN ergernis is gewoon dat ik aan geen fucking SUPERNINTENDO (SNES) geraak...wtf, how hard can it be :)

70 euro is gewoon enorm veel voor een niet complete set. Begrijp, door uw verhaal te lezen, wel waarom je hem wilt. Ik vind die toch relatief gemakkelijk, in de doos is iets anders maar gewoon unboxed zijn die vrij common.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan