Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
Oei, oei, dan wilde nie weten wat ik als puber met mijn game gear doosjes gedaan heb...

Kem ze nog, enkel... de voorkant en achterkant aan mekaar met plakband... :(

sluysen

Legacy Member
en nog een ergernis. PS2 bakje die niet blijkt te werken..

sticks of pijltjes zitten vast fzo want het gaat constant naar boven in bv een menu (had die gekocht omdat de mijnen constant links of rechts draaide :doh: )

iemand die weet of dit te fixen is?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ken het, heb hier zo Super Castlevania IV en Lufia & The Fortress of Doom op SNES liggen. De voor- en achterkant zijn uit de doos geknipt in een VHS doos geplaatst. Wou ze toch hebben, ze waren goedkoop en zo vaak heb ik ze nog niet gezien (zeker Lufia niet, die is niet in Europa verschenen).

Lufia is toch wel in europa uitgekomen? Ik heb hier nog de duitse versie liggen :sop:

Private Joker

Legacy Member
Gewoon open doen en kuisen. 9 op 10 is het gewoon ergens plakkerig door frisdrank of chipsvet tijdens het spelen...

sluysen

Legacy Member
er ratelt allesinds iets in dus ergens iets gebroken..

in m'n andere controller (favoriete ps2 controller, misschien all time favourite) is er allesinds niet gekraakt..
this one
Logitech-Playstation-2-Extreme-Action-Pad-0.jpg

Private Joker

Legacy Member
hmm, iets dat gekraakt is, zal er zeker niet voor zorgen dat het signaal blijft verzonden worden. Tenzij dat afgekraakt stukje gekneld zit en je sensor blijft indrukken, maar dan ratelt het niet.

Die controller is wel vet. Slick design!

KillingRaptor

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Lufia is toch wel in europa uitgekomen? Ik heb hier nog de duitse versie liggen :sop:

Da's niet die Lufia. Lufia & The Fortress of Doom is de eerste op SNES en niet in Europa verschenen. Lufia II: Rise of the Sinistrals is de game die hier gewoon als Lufia is verschenen.

sluysen

Legacy Member
Private Joker zei:
hmm, iets dat gekraakt is, zal er zeker niet voor zorgen dat het signaal blijft verzonden worden. Tenzij dat afgekraakt stukje gekneld zit en je sensor blijft indrukken, maar dan ratelt het niet.

Die controller is wel vet. Slick design!

met leer ^^(zal wel fake leer zijn) aan de handgrepen en ventilatiegaten enzo :D

straks eens eentje open gooien dan..

Den_Hidde

Legacy Member
onlangs waren we hier eens bezig over masters of the universe (de geweldige eighties tekenfilm) en dan maar eens mijn collectie van vroeger bekeken.
Hier is mijn pronkstuk: Castle grayskull in doos met alles bij in super goede staat :) it always makes me smile !
v1KNU.jpg

en als ik genoeg gedronken heb durf ik al wel is in een schapenvelleken :"I Have the power!" roepen :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Mja heb net pm gehad, hij gaat em morgen verzenden en ik betaal €80 ipv €85 :) heb de negatieve i-trader dan maar verwijderd. Ik ga er wel iets van zeggen als ik de effectieve feedback geef. In de aard van... "Na veel vijven & zessen is het toch goed gekomen" :p

Motherfucker... krijg ik vandaag pm dat ik een oplichter ben omdat ik wil dat hij eerst verzendt voor ik betaal :') meneer heeft 2 i-trader punten waarvan 1 positief en 1 negatief...

Nuja ondertussen heeft hij dus al 2 negatieve. Wat een idioot :doh:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Die ene tweedehands gsm die ik niet mocht kopen uiteindelijk van mijn ouders toen ik 16 was heeft van mij een totàle oplichter gemaakt :sad:

sainsaw

Legacy Member
sluysen zei:
en nog een ergernis. PS2 bakje die niet blijkt te werken..

sticks of pijltjes zitten vast fzo want het gaat constant naar boven in bv een menu (had die gekocht omdat de mijnen constant links of rechts draaide :doh: )

iemand die weet of dit te fixen is?

Wat ge kunt doen om te testen of het u stick is bij het opstarten van uw PS2 u pookje een beetje in de tegenovergestelde richting houden (onder dus in dees geval). Dan wordt dees gebruikt als neutraal zone.

As ge dan zie da het daaraan ligt kunde hem opendoen en de stick proberen goed te plaatsen. Kheb wel geen idee of dit met alle controllers werkt. Deed dit altijd met een draadloze logitech controller die ik terug kon connecte als mijn analoge stick ni goed stond. :D

Ow: en nog een glimlach. Vandaag bij een vriendin langsgeweest die aant housesitten was bij iemand. Ze vroeg of ik kwam gamen. Kom ik daar binnen en zie ik naast een xbox360 een NES, SNES en GC liggen. Wel niet zoveel games maar toch wel de klassiekers (Super mario All-stars, Duck hunt, Mario kart double dash).

red Bulleke

Legacy Member
Wandering zei:
Je hebt dan ook maar een itrader van 99% he :ironic:

Saying? *looks angry*
'k Vind 99% genoeg eigenlijk :p
Nee, 't zou zoals op ebay moeten zijn dat negatieve scores maar een beperkte tijd meegaan. Iedereen kan al eens iets onverwacht tegenkomen of onterecht negatief beoordeeld worden he...
Bij mij was't omdat ik niet wou betalen voor een platinum game, terwijl ik in mijn bod duidelijk had gesteld dat mijn bod niet geldig was indien platinum...

sluysen

Legacy Member
Den_Hidde zei:
onlangs waren we hier eens bezig over masters of the universe (de geweldige eighties tekenfilm) en dan maar eens mijn collectie van vroeger bekeken.
Hier is mijn pronkstuk: Castle grayskull in doos met alles bij in super goede staat :) it always makes me smile !
v1KNU.jpg

en als ik genoeg gedronken heb durf ik al wel is in een schapenvelleken :"I Have the power!" roepen :D

Damn ik heb dat kasteel ook nog gehad :D
wel zonder doos.
Degene van wie ik het gekregen had, gebruikte het samen met GI-Joe, want er zaten nog enkele voertuigen en ventjes bij.

spijttig genoeg weggedaan (er 2 klein mannen content mee gemaakt wel :D)

@ sainsaw, de sticks staan allesinds niet schuin dusja. Heb eens een open gedaan, en er vielen wat stukjes plastic uit. Vind niet meteen wat er gekraakt is eigenlijk.

Misschien terwijl een controller mod uitvoeren en spuiten :p al ben ik bang voor een crappy resultaat :D

Den_Hidde

Legacy Member
Ja, ik denk dat je iemand heel blij hebt gemaakt destijds :D
Ik wou dat ik ook zo'n dingen kreeg :) maar mijn cuteness is al lang voorbij denk :)

Glimlach van de dag: Na een hele zomer niks te kunnen kopen van retrostuff (grote omkosten gehad) toch nog een mooi dealke gevonden voor weinig geld, aantal CIB nes boxes voor zeer weinig geld, hopelijk komt alles goed aan, foto's volgen dan wel

PinkyNTheBrain

Legacy Member
red Bulleke zei:
Saying? *looks angry*
'k Vind 99% genoeg eigenlijk :p
Nee, 't zou zoals op ebay moeten zijn dat negatieve scores maar een beperkte tijd meegaan. Iedereen kan al eens iets onverwacht tegenkomen of onterecht negatief beoordeeld worden he...
Bij mij was't omdat ik niet wou betalen voor een platinum game, terwijl ik in mijn bod duidelijk had gesteld dat mijn bod niet geldig was indien platinum...

Bij jou komt dat negatief punt dan ook nog eens van één van de grootste idioten van heel het forum. Dus no worries :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan