Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KillingRaptor zei:Ken het, heb hier zo Super Castlevania IV en Lufia & The Fortress of Doom op SNES liggen. De voor- en achterkant zijn uit de doos geknipt in een VHS doos geplaatst. Wou ze toch hebben, ze waren goedkoop en zo vaak heb ik ze nog niet gezien (zeker Lufia niet, die is niet in Europa verschenen).

PinkyNTheBrain zei:Lufia is toch wel in europa uitgekomen? Ik heb hier nog de duitse versie liggen![]()
Private Joker zei:hmm, iets dat gekraakt is, zal er zeker niet voor zorgen dat het signaal blijft verzonden worden. Tenzij dat afgekraakt stukje gekneld zit en je sensor blijft indrukken, maar dan ratelt het niet.
Die controller is wel vet. Slick design!

Claudio VO zei:ik heb altijd deze gebruikt vroeger :
Logitech Cordless Action Controller for PS2 Review - Game Accessories - CNET Reviews
lag beter in de hand dan de originele

it always makes me smile !

PinkyNTheBrain zei:Mja heb net pm gehad, hij gaat em morgen verzenden en ik betaal €80 ipv €85heb de negatieve i-trader dan maar verwijderd. Ik ga er wel iets van zeggen als ik de effectieve feedback geef. In de aard van... "Na veel vijven & zessen is het toch goed gekomen"
![]()
sluysen zei:en nog een ergernis. PS2 bakje die niet blijkt te werken..
sticks of pijltjes zitten vast fzo want het gaat constant naar boven in bv een menu (had die gekocht omdat de mijnen constant links of rechts draaide :doh: )
iemand die weet of dit te fixen is?

Wandering zei:Je hebt dan ook maar een itrader van 99% he :ironic:

Den_Hidde zei:onlangs waren we hier eens bezig over masters of the universe (de geweldige eighties tekenfilm) en dan maar eens mijn collectie van vroeger bekeken.
Hier is mijn pronkstuk: Castle grayskull in doos met alles bij in super goede staatit always makes me smile !
![]()
en als ik genoeg gedronken heb durf ik al wel is in een schapenvelleken :"I Have the power!" roepen![]()

)
al ben ik bang voor een crappy resultaat 
maar mijn cuteness is al lang voorbij denk
red Bulleke zei:Saying? *looks angry*
'k Vind 99% genoeg eigenlijk
Nee, 't zou zoals op ebay moeten zijn dat negatieve scores maar een beperkte tijd meegaan. Iedereen kan al eens iets onverwacht tegenkomen of onterecht negatief beoordeeld worden he...
Bij mij was't omdat ik niet wou betalen voor een platinum game, terwijl ik in mijn bod duidelijk had gesteld dat mijn bod niet geldig was indien platinum...
