Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Merci Exa voor de reparatie van m'n NES!!

nu werkt die terug perfect
(alleen zijn 2 of 3 games waarschijnlijk voor de vuilbak)

Nirron

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
Merci Exa voor de reparatie van m'n NES!!

nu werkt die terug perfect
(alleen zijn 2 of 3 games waarschijnlijk voor de vuilbak)

Vuilbak? Geef ze maar aan mij :D

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Nirron zei:
Vuilbak? Geef ze maar aan mij :D

nujah het komt net door Godzilla dat m'n originele pin connector kapot is gegaan
en Mario geeft geen geluid meer (één van de pins in de cart is weg denk ik)

ironhorn

Legacy Member
review gezien van de crush pinball-reeks en deze spellen zagen er wreed tof uit

alleen heb ik geen turbografix en lijken die ook erg prijzig :( Ook het spel voor de snes lijkt prijzig

Nirron

Legacy Member
ironhorn zei:
review gezien van de crush pinball-reeks en deze spellen zagen er wreed tof uit

alleen heb ik geen turbografix en lijken die ook erg prijzig :( Ook het spel voor de snes lijkt prijzig

Dragon's Revenge op de Mega Drive ;) je vind ze trouwens Alien Crush en Devil's Crush ook op Virtual Console

ironhorn

Legacy Member
sega tak heb ik vrees ik ook niet ^^" (probeer ik bewust te vermijden omdat het anders te veel gaat worden)

zag idd dat ze ook op virtual console staan, maar denk dat het toch meer richting mame set-up zal gaan :unsure:

edit: dragon's revenge ziet er nog het leukste uit, thx for the tip!
edit 2: blijkbaar was het dragon's fury, de sega port van devil's crush dat ik bedoelde :)

sluysen

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
Merci Exa voor de reparatie van m'n NES!!

nu werkt die terug perfect
(alleen zijn 2 of 3 games waarschijnlijk voor de vuilbak)

portable-nes-mod.jpg


Do it now!!!! :p :D

Stn

Legacy Member
ergernis,
doos van mega drive 2 toystory edition beschadigd door de wateroverlast!

glimlach,
de absorberende kracht van die doos heeft andere consoles gered!

( 'k snap alleen niet hoe er 2cm water kan staan op't 2e verdiep in een apt, zonder dat ik vochtvlekken kan vinden.. :/ )

Private Joker

Legacy Member
Glimlach: het aantal voorstellen die ik al gekregen heb om bepaalde veilingen stop te zetten... Zouden die mensen dan de effectieve waarde bieden op de items als de verkoper niet akkoord gaat? Of bieden ze dan ook die belachelijke bedragen in de hoop dat er niemand over gaat.

Donkey Kong Country 1, 2 en 3 samen voor 20 Euro inclusief verzending naar Frankrijk. Ik reageer daar dan ook op dat het te weinig is en ze verklaren mij zot. :p

BiZi

Legacy Member
Private Joker zei:
Glimlach: het aantal voorstellen die ik al gekregen heb om bepaalde veilingen stop te zetten... Zouden die mensen dan de effectieve waarde bieden op de items als de verkoper niet akkoord gaat? Of bieden ze dan ook die belachelijke bedragen in de hoop dat er niemand over gaat.

Donkey Kong Country 1, 2 en 3 samen voor 20 Euro inclusief verzending naar Frankrijk. Ik reageer daar dan ook op dat het te weinig is en ze verklaren mij zot. :p

dude, steekt uwen tijd er toch niet in! Zo'n vragen delete ik instant... :)

Private Joker

Legacy Member
Ik maak er mij niet druk in hoor. Zelf durf ik ook wel eens iets via berichten te bieden als ik één bepaald spel uit een lot wil, dus zou beetje hypocriet zijn hé.

Yurf

Legacy Member
@PJ: Het feit dat ze op voorhand PMen om de veiling voortijdig te stoppen, zegt genoeg. ;) Ze hebben schrik dat de prijs te hoog gaat worden. :) Die 3 DK's zijn een pak meer waard dan 20 incl. verzending nr FR. xD

Nog een PM's/vragen gehad voor Symphony of the Night? :p

Private Joker

Legacy Member
Gek genoeg, voor die niet :p
Zelfs niet om de verzending te geven naar het buitenland. Die zou op alle landen behalve de buurlanden moeten staan op 15 Euro, wat wel een beetje teveel is.

m62power

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan