Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik heb ook een heel deel weggegooid (de magazines waar ik er amper van had) maar ik dacht dat ik deze ook had weggedaan:D Aangename verrast toen ik die doos open deed. Echt zalig om gewoon nog door zo'n magazine te lezen en zin te krijgen om een bepaalde game te spelen enkel door de tekeningen/beschrijvingen. Die "magie" heeft het internet niet:p

Dennoman

Legacy Member
Ik heb onlangs 7 jaar aan OPM2 euhm... ik zal het maar niet zeggen eer ze hier iets aan hun hart krijgen :p ik heb het dikwijls genoeg aangeboden tho!

JimmyPatterson

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik heb onlangs 7 jaar aan OPM2 euhm... ik zal het maar niet zeggen eer ze hier iets aan hun hart krijgen :p ik heb het dikwijls genoeg aangeboden tho!


Als ge dichterbij woonde was ik die wel komen afhalen maar dat verzenden kost werkelijk een fortuin:p

Dennoman

Legacy Member
Heeft echt keilang op mijn kot gestaan omdat iemand ze wou meenemen maar het is er nooit van gekomen. Heb hier nu nog wel wat losse exemplaren liggen.

profsteenmarter

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Als ge dichterbij woonde was ik die wel komen afhalen maar dat verzenden kost werkelijk een fortuin:p

ik heb er hier nog 2 bij de hand met demo er nog bij, ik zou er meer moeten hebben maar dan zal ik eens moeten zoeken, intresse misschien ?

JimmyPatterson

Legacy Member
profsteenmarter zei:
ik heb er hier nog 2 bij de hand met demo er nog bij, ik zou er meer moeten hebben maar dan zal ik eens moeten zoeken, intresse misschien ?


As valt qua afstand nog mee:)
Laat maar weten welke je nog liggen hebt en wat je ervoor wilt!

profsteenmarter

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
As valt qua afstand nog mee:)
Laat maar weten welke je nog liggen hebt en wat je ervoor wilt!

ik ga woensdag eens zoeken :D ik kom ze u wel brengen int weekend of wanneer ik kan, leuk fiets tochtje :D

Den_Hidde

Legacy Member
Dagje vrij :cool: en ik ga op zoek naar retrostores !! first stop Anvers :p en dan wsl door rijden naar Breda (daar zijn 2retro winkels en ne shitload aan gwn gamewinkels)

BiZi

Legacy Member
Volgens mijn weten is er momenteel maar één retrowinkel in Breda, nl. die aan parking de Barones.

De andere, op het pleintje, is al een tijd dicht. Andere game winkels zijn standaard, GM, Van Leest (suuuux), FRS en iets E-Plaza achtig.

Soit, 99% van de stuff in een gamewinkel is overpriced... tis eens plezant om er in rond te kijken, maar that's it tbh.

kristofb

Legacy Member
BiZi zei:
Volgens mijn weten is er momenteel maar één retrowinkel in Breda, nl. die aan parking de Barones.

De andere, op het pleintje, is al een tijd dicht. Andere game winkels zijn standaard, GM, Van Leest (suuuux), FRS en iets E-Plaza achtig.

Soit, 99% van de stuff in een gamewinkel is overpriced... tis eens plezant om er in rond te kijken, maar that's it tbh.

Hmm gek, heb aan de Barones nog nooit een retrowinkel gezien (ook nog niet achter gezocht ze). Waar is de parking van de Barones juist dan? Komende vanuit de hoofdwinkelstraat...

BiZi

Legacy Member
kristofb zei:
Hmm gek, heb aan de Barones nog nooit een retrowinkel gezien (ook nog niet achter gezocht ze). Waar is de parking van de Barones juist dan? Komende vanuit de hoofdwinkelstraat...

jep, da winkelcentrummeke van 2 verdiepen... daar een zijstraatje van.

kristofb

Legacy Member
Zal er volgende keer eens wat beter rondkijken dan :)
Thx voor de tip!

spade VI

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Glimlach; bij het opruimen van de zolder dit in een doos gevonden;
Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

Al die herinneringen :love:

Yep vette boekjes. Ik heb ze ook nog allemaal onder m'n bed. Ik sta tussen de winnaars in die magazine met de KILLZONE cover....tussen de winnaars van Mortal kombat deception...

Ook al was het enkel m'n naam, ik was zo reteblij dat ik eens in een boekje vermeld stond. En dan nog wel opm2 :scream:

Objector

Legacy Member
Ik sta op een foto in een OPM2 met killzone 2 op de cover. Omdat ik meespeelde in het socom event 'lowlands at war'. :D

Den_Hidde

Legacy Member
Net weer van Bredaaah :) eigenlijk is dat stadje ideaal voor gamers, denk een 7tal game of toy store met ruim aanbod games binnen gelopen te hebben.
adressen voor de retro stores zijn:
Nieuwstraat 31 Forgames ofzoiets (direct lidkaart gepakt want is ne goeie)
haagdijk 58 Game on <(was nie open :s)
Voor ne keer is ne gsm met gps handig :D
conclusie is wel dat daar heel veel special editions nog te vinden zijn die hier niet meer in de rekken liggen, prijs is ong. wat je hier betaalt. Retro stuff is wel wat duurder heb ik de indruk. Al bij al is het wel de moeite om naar daar te gaan, zeer aangename winkel stad die niet overdreven druk is, goeie parkeer mogelijkheden en kort bij +/- 40 minuten gereden (al kan dat verschillen als ge ergens woont waar er nog nie veel wegen zijn enal denk limburg en west vlaandere :D)
Ahja en Nederlandse chikies ... top gerechtjes lait !:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan