Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Objector zei:
Damn, dat is nice! Staat er een budgetair limiet op of mag je ook de "nieuwe" tweedehands games nemen die nog 45€ kosten?


Dat weet ik maandag pas:)
Dan kan ik mijn eerste game gaan halen en dan krijg ik ook een blad met de voorwaarden. Maar zelfs al is er een beperking van €20, dan nog is het een mooie prijs (52*20=>€1040 die ik uitspaar :unsure:)

Wandering

Legacy Member
Zeer nette prijs! Amai, je zult je kunnen laten gaan!

Hoe kon je hier alweer aan meedoen? Heb er eigenlijk nooit aandacht aan geschonken omdat ik maar af en toe bij gamemania kom (en meestal NL dan ook nog).

Objector

Legacy Member
Ik ben best wel benieuwd naar de voorwaarden, maar zelfs met een beperking is zo'n prijs nog steeds een ongelooflijk geschenk! Zeker zorgen dat je geen enkele week overslaat hé! :D

ironhorn

Legacy Member
Wandering zei:
Zeer nette prijs! Amai, je zult je kunnen laten gaan!

Hoe kon je hier alweer aan meedoen? Heb er eigenlijk nooit aandacht aan geschonken omdat ik maar af en toe bij gamemania kom (en meestal NL dan ook nog).

Normaal maakte je kans voor elke aankoop die je deed gedurende een bepaalde tijdsperiode. Had er zelf 3, maar spijtig genoeg geen winst :(

JimmyPatterson

Legacy Member
Wandering zei:
Zeer nette prijs! Amai, je zult je kunnen laten gaan!

Hoe kon je hier alweer aan meedoen? Heb er eigenlijk nooit aandacht aan geschonken omdat ik maar af en toe bij gamemania kom (en meestal NL dan ook nog).

Je kon voor een beperkte tijd elke used game die je kocht, registreren op de website. En dan nog een schiftingsvraag beantwoorden. Maar je kon zoveel games registreren als je maar wou om je kans te verhogen.

Objector zei:
Ik ben best wel benieuwd naar de voorwaarden, maar zelfs met een beperking is zo'n prijs nog steeds een ongelooflijk geschenk! Zeker zorgen dat je geen enkele week overslaat hé! :D


Ik zal hier maandag de voorwaarden een keertje posten:)
En mijn school is op een wandelafstand van die gamemania:p Dus ik zal er elke week wel langsgaan:D

killyourzone

Legacy Member
BiZi zei:
Anyway, ergernis of the day... fucking 70 euro douane kosten op mijn lion-o beeldje :'(

Van SideShow? Ik heb daar onlangs mijn eerste beeldje besteld (met flexpay), de 20ste is mijn laatste betaling, hopelijk is het hier ook niet van dat...

Claudio VO

Legacy Member
van mij ook een dikke , en welgemeende fuck you ! :unsure:














euh ...ik bedoel proficiat ;)

:p

da's pas een cadeau :niceone:

s_kaiba

Legacy Member
Serieuze ergernis

Mensen die iets te koop aanbieden je contacteerd ze en ze reageren gewoon totaal niet.
En als ze dan reageren en je bekomt een deal en erna hoor je ineens niks meer.

Ingis

Legacy Member
killyourzone zei:
Van SideShow? Ik heb daar onlangs mijn eerste beeldje besteld (met flexpay), de 20ste is mijn laatste betaling, hopelijk is het hier ook niet van dat...

Reken maar van Yes. de Harmonized codes zijn veranderd waardoor fedex nu het recht heeft om meer te vragen als doune kosten. Ik dacht een 30% ... Ik ben nu ook dik gereden, bestel er nogal veel. Het wordt alsmaar moeilijker voor de europese verzamelaar. :( klote zooi.

ps: glimlach ... de mooie collectors editie die aangekondigd is voor de nieuwe sonic :)

Den_Hidde

Legacy Member
s_kaiba zei:
Serieuze ergernis

Mensen die iets te koop aanbieden je contacteerd ze en ze reageren gewoon totaal niet.
En als ze dan reageren en je bekomt een deal en erna hoor je ineens niks meer.

TRUE THAT !!
+ Fucking snipers !!! oh man wa haat ik zulke praktijken eh, ik zou nog 10 euro willen bij betalen om dat spel of item in hunder gat te komen steken "ewel sniper, hier hédem! Enjoy"
Bah

en nu om te kalmeren wat SMB :D

killyourzone

Legacy Member
Ingis zei:
Reken maar van Yes. de Harmonized codes zijn veranderd waardoor fedex nu het recht heeft om meer te vragen als doune kosten. Ik dacht een 30% ... Ik ben nu ook dik gereden, bestel er nogal veel. Het wordt alsmaar moeilijker voor de europese verzamelaar. :( klote zooi.)

:sad: Not cool...

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Grappig...

Ik doe een bod op het zoekertje en vraag de verkoper of hij een spel apart wil verkopen.
Eén dag later:

Streets of rage 3!!!!!!! collectorssssssss | 2dehands.be

ja , ik ken die olivier . das dezelfde als de ad met die spinnen terrariums .

edit : ok , this dezelfde ( net even z'n andere zoekertjes doorgenomen :p ).

zal wel geweten hebben , dat deze wat meer waard is . doet blijkbaar z'n hele collectie weg ..looser

JimmyPatterson

Legacy Member
Ergernis: naar gamemania gaan voor mijn prijs (in de mail staat vanaf 12 september) zegt die kerel doodleuk; ja dat gaat vandaag niet; kom woensdag anders is terug.


Zever

junglist_clint

Legacy Member
ergernis: Na week Parijs ben je niet meer op de hoogte van alle topics en heb je behoorlijk leuke deals gemist (blijkt op ebay)! :D

Ringo

Legacy Member
Ergernis: Ik zal wellicht mijn een negatieve feedback krijgen op Ebay en totaal onterecht. Van mijn laatste batch is alles toegekomen (zowel binnen als buitenland) en nu komt er een Nederlander met een feedback van 1 af dat zijn onverzekerd pakje niet is toegekomen.

Als het effectief waar is had hij het maar beter verzekerd moeten laten opsturen.
En anders heeft hij pech want ik accepteer geen Paypal.

By the way: is het normaal dat Taxipost gewoon gedropt wordt naast de brievenbus?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan