Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
@ Jimmy: Bangelijk dat ge hebt gewonnen. Aub, probeer er elke cent uit te halen dat ge kunt! :)

OT: Awesome news, net confirmatie gekregen dat ik binnekort weer voor het werk een uber tripke mag maken naar Bangladesh (not so uber, but still), Bangkok, Hong Kong & China!

Time to save up and visit the official Hot Toys store @ Mong Kok!

Claudio VO

Legacy Member
Wandering zei:
Thanks!

Nog een vraagje zodat ik weet of de koper me niet aan het lijntje aan het houden is:
Iemand die hier een Neo Geo pocket color heeft gekocht / SMS spellen van iemand uit Oudenaarde?

ik heb die al geruime tijd weest ophalen . bij de sms games zat er trouwens r-type bij.
de neo geo staat nu bij kristofb.

en nu ik zie dat hij zegde : "er liggen nog dingen bij mijn broer" .
ben ik nog meer overtuigd dat het datzelfde ventje is waarvan ik heb gekocht .

Wandering

Legacy Member
Jep, check dat is 'em. Ik heb hem helaas ook al geruime tijd betaald.

Hij had nes, snes, sms en neo geo. Ik had het in pakket gekocht aan zijn voorgestelde prijs. Nu kwam zijn voorstel om de nes en snes nog op te sturen omdat het anders wel lang ging duren eer hij de neo geo en sega games ging vinden.

Claudio VO

Legacy Member
Wandering zei:
Jep, check dat is 'em. Ik heb hem helaas ook al geruime tijd betaald.

Hij had nes, snes, sms en neo geo. Ik had het in pakket gekocht aan zijn voorgestelde prijs. Nu kwam zijn voorstel om de nes en snes nog op te sturen omdat het anders wel lang ging duren eer hij de neo geo en sega games ging vinden.

ik weet hem nog ongeveer wonen . zal ik hem een bezoekje brengen ?

Claudio VO

Legacy Member
of zeg gewoon dat hij niet langer moet zoeken naar die SMS games ;)
en dat hij je dat deel terugbetaald

Wandering

Legacy Member
Hij weet van niets hoor.

Ik zal anders vragen of het geld cash terug kan opgehaald worden, dan kent hij je misschien terug ;).

Claudio VO

Legacy Member
Wandering zei:
Hij weet van niets hoor.

Ik zal anders vragen of het geld cash terug kan opgehaald worden, dan kent hij je misschien terug ;).

heb je nog het "zoekertje" ?
bij de neo geo zaten ook nog 2 games : iets van voetbal & een pocket fighters game ?

Wandering

Legacy Member
Jep. Hij is het zeker hoor. Die R-type zat idd bij de SMS games en het was een boxed neo geo met 2 games en hij was van Oudenaarde. What are the odds...

Zijn reactie: WT ja ik ga zekers mijn tijd besteden aan zulke dingen. Je moet het maar weten

Heb gezegd dat ik de terugbetaling deze week in orde wil zien.
Echt schandalig om me dan langer als 2 weken bezig te houden én ik moest elke keer nog zelf mailen ook om te horen hoe het stond.

JimmyPatterson

Legacy Member
Wandering zei:
^^ Wat veel rode smileys! Misschien kun je toch regelen dat hij verzend? Vaak hebben mensen er gewoon geen ervaring mee waardoor ze enkel willen laten ophalen. Als je dan de werkwijze eenvoudig uitlegt, willen ze vaak wel gewoon verzenden.

Glimlach: afgelopen vrijdag eerste sollicitatiegesprek gehad en ik ben aangenomen! Nu kan ik me zorgen maken over waaraan ik dat mooie eerste loon zoal ga spenderen...


Proficiat! Waar werk je?


@bizi en reactor: merci en zal ik zeker doen!:)

Den_Hidde

Legacy Member
2 verschillende ebay leveringen die nu al meer af een week achter blijven, alé we zullen nog maar is een mailken sturen !

Objector

Legacy Member
Gisteren zei m'n vriendin dat ze nog eens zin had Little Big Planet te spelen en dat we eindelijk de tweede eens moesten kopen. We verveelden ons toch dus reden we nog eens naar de Game Mania. Het was enorm lang geleden dat ik er nog was geweest en tijdens het rondkijken zag ik ineens Jurassic Park: Operation Genesis staan voor PS2. Helaas wel geen boekje, maar aangezien mijn madam ook zo zot is van Jurassic Park, moesten we het wel kopen. :p

JimmyPatterson

Legacy Member
De PS2 versie is nochtans niet zo heel moeilijk te vinden (net zoals de PC versie).
De Xbox versie daarentegen is wel wat anders:p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
PC-versie heb ik maar die muis is laggy :(
Moest iemand de PS2-versie vinden mogen ze mij altijd contacteren

JimmyPatterson

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
PC-versie heb ik maar die muis is laggy :(
Moest iemand de PS2-versie vinden mogen ze mij altijd contacteren


Als ik me dat goed herinner, heeft de videotheek hier in de buurt nog een exemplaar liggen (die verkopen 2dehands games). Ik zal er nog eens binnenspringen als ik er nog eens passeer.

Wandering

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Proficiat! Waar werk je?


@bizi en reactor: merci en zal ik zeker doen!:)


Thx! Ik mag morgen beginnen in Leopoldsburg als orthopedagoog. Hopelijk is het morgenavond nog steeds een glimlach ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan