Archief - Resident evil revelations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiM007

Legacy Member
Boom stam zei:
Neen, Resident Evil 6 komt voorlopig enkel naar de consoles!

no offense ma 3DS is ook een console :D , dat even terzijde zal het uitkomen op ps3/x360 normaal.

Conroe

Legacy Member
Is het ook mogelijk om de volledige game op Easy/Hard te spelen?
In de demo is dit namelijk niet mogelijk?

The Phazonhunter

Legacy Member
Resident Evil 6 komt in november uit op de Xbox360 en PS3. Een PC-versie volgt later. Aangezien Capcom en Nintendo het goed met elkaar kunnen vinden, is ook een Wii U-versie niet ondenkbaar.

3DS zal het dus niet worden. In principe zou Capcom Resident Evil 5 kunnen porten, maar dat zou niet echt beter zijn dan nu het geval is.

souldoubt

Legacy Member
Conroe zei:
Is het ook mogelijk om de volledige game op Easy/Hard te spelen?
In de demo is dit namelijk niet mogelijk?

Je kan een moeilijkheidsgraad kiezen, ik meen mij te herinneren dat je de keuze had tussen normal en hard.

The Phazonhunter

Legacy Member
souldoubt zei:
Je kan een moeilijkheidsgraad kiezen, ik meen mij te herinneren dat je de keuze had tussen normal en hard.

Volgens mij was het easy en normal.

Hard is dacht ik de Hell mode die pas na een speelbeurt mogelijk is?

Ben er niet 100% zeker van

Am4l

Legacy Member
Dat is zo. Je moet eerst de campaign op normal uitspelen om vervolgens "Hell" te unlocken...

W3sl3y

Legacy Member
Is dat normaal dat die batterij van die Circle pad zo snel leeg is? Na iets meer dan 3 uur te spelen krijg ik al meldingen dat de batterij vervangen moet worden...?

The Phazonhunter

Legacy Member
W3sl3y zei:
Is dat normaal dat die batterij van die Circle pad zo snel leeg is? Na iets meer dan 3 uur te spelen krijg ik al meldingen dat de batterij vervangen moet worden...?

Er zijn nog mensen die na een uur of 30 dat bericht kregen, vreemd. Ikzelf heb er intussen 15 uren mee gespeeld en nog niets gehad. Ben je zeker dat er geen knoppen ingedrukt zijn wanneer het ergens neerligt? Misschien dat dat de batterij zo snel doet leeglopen?

souldoubt

Legacy Member
Die van ons heeft er ook al 15+ uren opzitten (eerst ik en daarna mijn vriend die er RE mee uitgespeeld heeft). Ik vermoed dat je last hebt met dat bijgeleverde batterijtje, dat gebeurt wel eens dat die niet lang meegaan, misschien ligt dat al een hele tijd in't fabriek, of hebben ze het daar slecht bewaard.

Conroe

Legacy Member
Misschien nog vraagje:
Soms gebeurt het bij gevechten dat Jill op grond zit zodat je makkelijker kan schieten enzo...
Kan je dit ook manueel bewerkstelligen?
Welke toets/combinatie gebruik je hiervoor?

souldoubt

Legacy Member
Ze belandt enkel op haar gat als ze een klap heeft gehad, zou een beetje een raar zicht zijn dat ze in het midden van een gevecht eventjes op haar gemak op haar gat gaat zitten, niet? ;)
Ik voelde me nooit echt comfortabel als dat gebeurde, ik probeerde zo vlug mogelijk weer recht te geraken zodat ik met groter geschut kon schieten :)

Conroe

Legacy Member
Wat is de meerwaarde van de Circle Pad Pro eigenlijk?
Heeft dit enkel betrekking op de camerapositie/gezichtsstandpunt of komt dit ook de besturing ten goede?

souldoubt

Legacy Member
Je bestuurt uw personage ermee en dat gaat heel soepel, ik heb het niet met de knoppen gespeeld dus kan niet vergelijken. Het doet alleszins geen slecht aan de besturing en integenstelling tot hoe onhandig het ding er wel niet uitziet, het ligt goed in de hand.
(CPP kost maar €14,99 bij de Makro)

Lord0Link

Legacy Member
met die circlepad pro krijgde gewoon 2 extra schouderknoppen en dan die circlepad wat het spel in mijn ogen beter/vlotter/easy'r maakt kwa speelbaarheid en zelf speel ik dan ook in 3rd person camview wanneer ge ADS't (aimed) en dan van die batterij ik heb er 18u mee kunnen spelen dus.

souldoubt

Legacy Member
Ah ja, de shoulderbuttons was ik al vergeten, zo natuurlijk voelt het aan :)

Conroe

Legacy Member
Waar kan ik het goedkoopst de volledige game bestellen?
Liefst de Circle Pad Pro bundel indien nog verkrijgbaar ergens?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan