Archief - Resident evil revelations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spade VI

Legacy Member
Is er hier nou niemand die er echt niet meer op kan wachten !!! Fuck nog 2 weken zeg.

Wie gaat hem halen en wat zijn jullie verwachtingen?

ShadowJoker

Legacy Member
Voor het moment hoop ik alleen dat de demo via de eShop te downloaden zal zijn VOOR het spel uitkomt. Omdat Capcom brengt vaak een demo uit als het spel al een tijd in de winkel ligt.

De reviews, van EDGE en GamesTM, zijn niet echt positief. Grafisch gezien is alles een beetje zoals Resident Evil 5 maar het is geen unieke RE-gameplay meer.

ShadowJoker

Legacy Member
Er zullen waarschijnlijk wel griezelige momenten inzitten, maar het gameplay-systeem blijft zoals RE4 en RE5.

Bart Religion

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Er zullen waarschijnlijk wel griezelige momenten inzitten, maar het gameplay-systeem blijft zoals RE4 en RE5.

Niets mis mee, beide geniaal.

ShadowJoker zei:
De reviews, van EDGE en GamesTM, zijn niet echt positief.

Alle andere reviews zijn 90 of meer

en EDGE staat er voor gekend topspellen lage scores te geven gewoon controverse uit te lokken publiciteit te verkrijgen.

kimme1975

Legacy Member
Waar kan ik het pakket van RE Revelations samen met de Circle Pad aan een goedkope prijs vinden??

ShadowJoker

Legacy Member
Ik verkies de gameplay van de oudere RE-games (voor de 'vernieuwing van het genre'), hoewel ik RE4 al 12 keren heb uitgespeeld sinds het uitkwam voor GameCube. :p

Hopelijk wordt het een echt goed verhaal dat RE4 en RE5 linkt. Niet zoals RE: Deadly Silence voor de originele DS, dat was gewoon een RE-port met wat veranderingen qua controls.

Y@nnick.

Legacy Member
Tbh hou ik van allebei de stijlen van RE. De vorige hebben zo'n lekker enge sfeer en zijn zo lekker moeilijk, de nieuwere hebben zo'n intens gevoel van actie en zijn gewoon verdomd leuk om te doen :). Ik vond RE5 trouwens helemaal niet slecht, supervette co-op game. Alleen ben ik nu wel heel benieuwd naar Revelations, vooral omdat een Resident Evil game mij nog moet teleurstellen.

ShadowJoker

Legacy Member
Weet je wat ik eens graag zou zien als een echt RE-spel? Zoiets als de Resident Evil 3.5 beta, voordat het RE4 werd.

Een focus op het supernatuurlijke, een soort van Silent Hill-achtige Resident Evil om het simpel te zeggen.

[youtube]9NLUzU8Z_NI[/youtube]

Bart Religion

Legacy Member
Die tankbesturing vind ik echt niet meer van die tijd. Resident Evil 2 is een van m'n favo games ooit. Anno 2011 vind ik die amper nog speelbaar :s

Die terug naar de roots ging over Resident Evil 6

Ook in Resident Evil Operation Raccoon City gaan terug zombies zitten, al wordt dar een spin-off. Terug zombies & raccoon city maar wel een shooter.

ShadowJoker

Legacy Member
De demo van RE: Revelations is NU te downloaden. Je kan de demo blijkbaar 30 keren opstarten voordat hij onspeelbaar wordt.

Viggo

Legacy Member
Demo kan je idd (maar) 30 spelen...

Tis wel goed dat het niet dezelfde demo is zoals die die bij Mercenaries zit!

ShadowJoker

Legacy Member
Samen met de demo die laat zien dat de controls toch goed werken en de aankondiging van Resident Evil 6 ben ik nu toch terug meer geïnteresseerd in RE: Revelations.
Revelations doet me denken aan de Lost in Nightmares DLC van RE5.

:offtopic: Serieus, RE6, wat is me dat voor iets? Lijkt wel een combinatie van RE5, Gears of War en Vanquish.

Y@nnick.

Legacy Member
Ik kijk ook meer uit naar Revelations, ik vind het een gevoel hebben van RE1 principes in een RE4 jasje.

Ik had de demo helaas al gespeeld op de Gamescom, maar met geluid geeft het toch een heel ander beeld. Ik was al flink geschrokken als die mutanten van het plafond op mij afkwamen :|

ShadowJoker

Legacy Member
Het 3D-effect was wel niet zo degelijk in de demo, mogelijk (waarschijnlijk) is dat beter in het volledige spel. Omdat de anti-aliasing werkt niet als 3D gebruikt wordt. En ook dat de items eigenlijk maar wat onbeweeglijke textures zijn. Er staan dus borden op kasten en schilderijen die ophangen, maar er gebeurt niets als je erop schiet.

Maar zolang het verhaal interessant is, de gekende personages erin zitten en de puzzels goed zijn... dat maakt veel goed.

cram

Legacy Member
Wel sterke monster,en dat nog maar aan het begin van de demo.Je moet je wapen bijna leeg schieten voordat er 1 doodvalt.En hopelijk komt die ook naar 1 of andere console.Speel Resi liever op het tv scherm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan