Archief - Resident evil revelations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadowJoker

Legacy Member
cram zei:
Wel sterke monster,en dat nog maar aan het begin van de demo.Je moet je wapen bijna leeg schieten voordat er 1 doodvalt.En hopelijk komt die ook naar 1 of andere console.Speel Resi liever op het tv scherm.

Ik denk niet dat Revelations ooit naar een thuisconsole of PC komt, hoor. Het kan misschien zijn dat er ooit een port komt naar de PlayStation Vita, omdat dat ook een handheld is.

Hangt ervan af of Capcom een exclusiviteitscontract heeft met Nintendo om het alleen voor 3DS uit te brengen.

the evil ganon

Legacy Member
Iemand hier enig idee hoeveel winkels zoal vragen voor Revelations + Circle Pad? Via Google vind ik wel prijsindicaties, maar die zijn voor de game op zich. 't Zou ideaal zijn mocht de prijs voor de bundel niet verschillen, maar zover ik me kan herinneren is dat ijdele hoop. :p

Nirron

Legacy Member
Kijk gewoon op Gamemania.be het is wel niet de goedkoopste winkel om je games te kopen, maar ze geven wel een prijs indicatie.

€44,98 Resident Evil - Revelations
€59,98 Resident Evil - Revelations + 3DS Circle Pad Pro

Vind het niet meteen terug, maar de prijs voor een Circle Pad Pro was iets van €19,98
Wat ik wel jammer vind omdat het prijsverschil niet groot is zo'n €5.

Waarschijnlijk zal er wel een groter verschil zijn in andere winkels.

the evil ganon

Legacy Member
€60, I said wow. Dat wordt dus verschillende winkels afschuimen over een paar dagen dus. Hopelijk doet een Media Markt ofzo het beter. :)

Nu, ik ben al blij dat die Circle Pad nu al door meer ontwikkelaars gebruikt wordt dan bijvoorbeeld Wii MotionPlus. Het aantal games die daar gebruik van maken is op een hand te tellen geloof ik, dus het ziet er niet naar uit dat dit een loze investering is.

Nirron

Legacy Member
€10-€20 noem ik niet echt een investering.
Het zal een duurdere investering zijn om de nieuwere 3DS met ingebouwde Circle Pad aan te schaffen!

Bloob

Legacy Member
jammere zaak dat spade nooit RE revelations zal kunnen spelen :(
rip :(

Bart Religion

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Ik denk niet dat Revelations ooit naar een thuisconsole of PC komt, hoor. Het kan misschien zijn dat er ooit een port komt naar de PlayStation Vita, omdat dat ook een handheld is.

Hangt ervan af of Capcom een exclusiviteitscontract heeft met Nintendo om het alleen voor 3DS uit te brengen.

Met Capcom weet je nooit, maar 't zal alleszins niet voor direct zijn.

Nirron

Legacy Member
Bloob zei:
jammere zaak dat spade nooit RE revelations zal kunnen spelen :(
rip :(

Inderdaad erg jammer. Ik hoop dat hij toch nog van de demo heeft mogen genieten.

Viggo

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Ik denk niet dat Revelations ooit naar een thuisconsole of PC komt, hoor. Het kan misschien zijn dat er ooit een port komt naar de PlayStation Vita, omdat dat ook een handheld is.

Hangt ervan af of Capcom een exclusiviteitscontract heeft met Nintendo om het alleen voor 3DS uit te brengen.
Reken er maar niet op dat RE: Revelations naar PC/PS3/Xbox360 komt. Naar de Vita daarentegen wel, ik dacht dat dit (ondertussen al een tijdje geleden) al eens gezegd geweest is...

Mathelas

Legacy Member
spade VI zei:
ik wou de zombies nog éénmaal zien...jammer

Jeetje, heb het nieuws plus alle reacties gelezen op de main page, hetzelfde in het topic en op zijn profiel. Geen idee waarom, maar pas bij het het lezen van deze post kreeg ik een krop in mijn keel. :(

The Phazonhunter

Legacy Member
viggoht zei:
Reken er maar niet op dat RE: Revelations naar PC/PS3/Xbox360 komt. Naar de Vita daarentegen wel, ik dacht dat dit (ondertussen al een tijdje geleden) al eens gezegd geweest is...

Hangt er wat van af of en hoe lang er een contract is tussen Capcom en Nintendo.

Hij is echt de moeite waard, heel sterke RE-titel.

ShadowJoker

Legacy Member
Nog 2 dagen tot het spel uitkomt, officieel dan toch. Weet iemand al hoeveel het zal kosten bij de MediaMarkt? Zowel de gewone versie als de box met Circle Pad Pro?

Y@nnick.

Legacy Member
Ben nu bezig aan de reviewversie en kan zeggen... hou die spaarcentjes alvast opzij :).

1CEZ

Legacy Member
gisteren de demo es getest, ja man ze mogen wa meer shotgun shells geven,die bitches blijven maar op je afkomen. leuke moeilijkheidsgraad. was dood bij die zombie met zijn krabscharen (na dien met zijn bubblehead lol)

The Phazonhunter

Legacy Member
1CEZ zei:
gisteren de demo es getest, ja man ze mogen wa meer shotgun shells geven,die bitches blijven maar op je afkomen. leuke moeilijkheidsgraad. was dood bij die zombie met zijn krabscharen (na dien met zijn bubblehead lol)

Bij die demo zou je normaal gezien wat overschot moeten hebben hoor. Als je dat daar niet lukt, dan zal het echt spel op normal een hel voor je worden :p

TiM007

Legacy Member
Welk voordeel gaat die circle pad pro geven? is me atm nog niet duidelijk de demo lukt zonder ook nog deftig :)

Y@nnick.

Legacy Member
TiM007 zei:
Welk voordeel gaat die circle pad pro geven? is me atm nog niet duidelijk de demo lukt zonder ook nog deftig :)

Het werkt idd uitstekend zonder, maar met die Circle Pad Pro kan je bijvoorbeeld nog rond je kijken als je vooruit loopt en kan je veel gemakkelijker bewegen terwijl je schiet en richt :).

ShadowJoker

Legacy Member
Wel, volgens de website van Game Mania zou RE: Revelations verkrijgbaar zijn. Maar daar ga ik het toch niet kopen. Zijn er al andere winkels die het spel verkopen?

TiM007

Legacy Member
Y@nnick. zei:
Het werkt idd uitstekend zonder, maar met die Circle Pad Pro kan je bijvoorbeeld nog rond je kijken als je vooruit loopt en kan je veel gemakkelijker bewegen terwijl je schiet en richt :).

Ah super dus toch wel een handige meerwaarde :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan