Archief - Resident evil revelations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Phazonhunter

Legacy Member
Ik wil wel eens co-oppen na mijn examen (deze vrijdag).

Heb de eerste reeks van 21 al eens een tijdje geleden gedaan en was level 18 dacht ik.

Conroe

Legacy Member
Is het de moeite om de demo te downloaden?
Of heb je hem zo uitgespeeld?
Hoelang doe je hierover?

ShadowJoker

Legacy Member
@Phazonhunter: Misschien om dan eens volgende zaterdag of zondag te spelen, liefst in het weekend.

the evil ganon

Legacy Member
Conroe zei:
Is het de moeite om de demo te downloaden?
Of heb je hem zo uitgespeeld?
Hoelang doe je hierover?

De demo duurt op zich maar een kwartiertje ofzo, tenzij je bewust sloom speelt, dan rek je het zo lang je wil. Maar de game is het kopen meer dan waard, al is het maar voor de geniale Raid Mode.

Lord0Link

Legacy Member
kheb juist mijne campaign uit en heb wel intressen om co-op die raid missies te doen friend code staat in sig. laat ma gewoon iets weten op forum/PM/steam/XBL

the evil ganon

Legacy Member
Ik voeg u straks toe Lord0Link, m'n 3DS is net aan het opladen. :p Mijn code: 3007 8108 3296.

Conroe

Legacy Member
Is de Circle Pad een must voor deze game?
Of lukt het ook perfect zonder (lees: zelfde mogelijkheden)?
Ben nog aan twijfelen welke versie ik aanschaf...

the evil ganon

Legacy Member
Ik speel het zonder CPP, en het speelt perfect zo. Maar ik heb ook al gelezen dat velen de CPP vergelijken met het spelen met een controller, en dat het enorm goed in de hand ligt.

CPP is niet écht nodig om de game te spelen, maar als je consoleshooters gewoon bent, kan het wel interessant zijn. :)

The Phazonhunter

Legacy Member
the evil ganon zei:
Ik speel het zonder CPP, en het speelt perfect zo. Maar ik heb ook al gelezen dat velen de CPP vergelijken met het spelen met een controller, en dat het enorm goed in de hand ligt.

CPP is niet écht nodig om de game te spelen, maar als je consoleshooters gewoon bent, kan het wel interessant zijn. :)

Ik speel het met en kan niet meer zonder.
Maar zonder is het idd ook perfect speelbaar.

@shadowjoker: ik zal je nog iets laten weten dan, want het kan druk worden. :)

ShadowJoker

Legacy Member
RE: Revelations zonet, 10 minuten geleden toch, uitgespeeld. Als een degelijk 3DS-spel en telg in de RE-serie is het ongelooflijk. Maar als onderdeel van het grote verhaal dat RE volgt vond ik Revelations maar zwakjes, om eerlijk te zijn.

Ik had dus echt gedacht dat veel van de nieuwere personages gingen sterven in het voorlaatste hoofdstuk. Aangezien het spel zich tussen RE4 en RE5 afspeelt. Maar ja, de personages kunnen misschien binnen 10 jaren nog eens optraden.

the evil ganon

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Maar als onderdeel van het grote verhaal dat RE volgt vond ik Revelations maar zwakjes, om eerlijk te zijn.

Alsof het verhaal de laatste jaren nog serieus genomen is door Capcom. De serie is zó cheesy en over-the-top geworden, en Revelations volgt die lijn alleen maar.

Trouwens, over die personages... Wesker is ook al een dozijn keer gereïncarneerd, en waarschijnlijk in de toekomst weer, al is het in de vorm van Wesker-klonen. Om maar te zeggen dat je van Resident Evils geen realistische Hollywood-verhaallijnen moet verwachten. :p

Spandi

Legacy Member
Ze smijten inderdaad met hun klak naar het verhaal bij Capcom. Best jammer, er zit potentieel in.

Conroe

Legacy Member
@ ShadowJoker:
Bedoel je dat het vorige deel op Nintendo 3DS beter was/is?

ShadowJoker

Legacy Member
Conroe zei:
@ ShadowJoker:
Bedoel je dat het vorige deel op Nintendo 3DS beter was/is?

Het vorige RE-spel had zelfs geen verhaal, dat was gewoon een uitgebreidere versie van het Mercenaries mini-game dat je in RE4 kon spelen.

Bart Religion

Legacy Member
the evil ganon zei:
Alsof het verhaal de laatste jaren nog serieus genomen is door Capcom. De serie is zó cheesy en over-the-top geworden, en Revelations volgt die lijn alleen maar.

Trouwens, over die personages... Wesker is ook al een dozijn keer gereïncarneerd, en waarschijnlijk in de toekomst weer, al is het in de vorm van Wesker-klonen. Om maar te zeggen dat je van Resident Evils geen realistische Hollywood-verhaallijnen moet verwachten. :p

't is dan ook een Japans spel.

ShadowJoker

Legacy Member
Is er iemand die er straks, rond 20u, wat co-op in RAID Mode wilt spelen?
Stuur me dan een PM.

Conroe

Legacy Member
Ben nog aan het twijfelen welke versie ik zal kopen...
Kan je die Circle Pad nog gebruiken voor andere (bestaande of toekomstige) games?

Viggo

Legacy Member
Conroe zei:
Ben nog aan het twijfelen welke versie ik zal kopen...
Kan je die Circle Pad nog gebruiken voor andere (bestaande of toekomstige) games?
Bestaande games: neen...
Toekomstige games: zeker weten ;)
Binnenkort zelfs met MGS en Kid Icarus (maar bij deze is het de bedoeling dat het met de Circle Pad Pro handiger is voor linksepootn :p )
Er zullen nog wel meer games volgen die er gebruik van zullen maken. En terecht... Het ziet er mss niet uit, maar het ligt wel enorm goed in de hand en is ideaal om nu bvb Resident Evil te spelen!

Conroe

Legacy Member
viggoht zei:
Bestaande games: neen...
Toekomstige games: zeker weten ;)
Binnenkort zelfs met MGS en Kid Icarus (maar bij deze is het de bedoeling dat het met de Circle Pad Pro handiger is voor linksepootn :p )
Er zullen nog wel meer games volgen die er gebruik van zullen maken. En terecht... Het ziet er mss niet uit, maar het ligt wel enorm goed in de hand en is ideaal om nu bvb Resident Evil te spelen!

Maar feitelijk biedt de Circle Pad Pro dus geen 'meerwaarde'?
M.a.w. ook zonder mis je niets van de Resident Evil Revaltions gamebeleving?
Oftewel alles wat je met de Circle Pad Pro doet kan ook perfect op de oldskool manier?
Of is dit moeilijker/lastiger?

Boom stam

Legacy Member
Ik zou gewoon de circle pad pro kopen .. Voor 20 euro kan je niet sukkelen (10 euro als je het pack koopt) en ik vind het althans voor deze game al enorm handig. Voelt ook meer aan als een controller, wat ook een voordeel voor mij is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan