Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Conroe zei:Is het de moeite om de demo te downloaden?
Of heb je hem zo uitgespeeld?
Hoelang doe je hierover?

the evil ganon zei:Ik speel het zonder CPP, en het speelt perfect zo. Maar ik heb ook al gelezen dat velen de CPP vergelijken met het spelen met een controller, en dat het enorm goed in de hand ligt.
CPP is niet écht nodig om de game te spelen, maar als je consoleshooters gewoon bent, kan het wel interessant zijn.![]()

ShadowJoker zei:Maar als onderdeel van het grote verhaal dat RE volgt vond ik Revelations maar zwakjes, om eerlijk te zijn.

Conroe zei:@ ShadowJoker:
Bedoel je dat het vorige deel op Nintendo 3DS beter was/is?
the evil ganon zei:Alsof het verhaal de laatste jaren nog serieus genomen is door Capcom. De serie is zó cheesy en over-the-top geworden, en Revelations volgt die lijn alleen maar.
Trouwens, over die personages... Wesker is ook al een dozijn keer gereïncarneerd, en waarschijnlijk in de toekomst weer, al is het in de vorm van Wesker-klonen. Om maar te zeggen dat je van Resident Evils geen realistische Hollywood-verhaallijnen moet verwachten.![]()
Bestaande games: neen...Conroe zei:Ben nog aan het twijfelen welke versie ik zal kopen...
Kan je die Circle Pad nog gebruiken voor andere (bestaande of toekomstige) games?
)viggoht zei:Bestaande games: neen...
Toekomstige games: zeker weten![]()
Binnenkort zelfs met MGS en Kid Icarus (maar bij deze is het de bedoeling dat het met de Circle Pad Pro handiger is voor linksepootn)
Er zullen nog wel meer games volgen die er gebruik van zullen maken. En terecht... Het ziet er mss niet uit, maar het ligt wel enorm goed in de hand en is ideaal om nu bvb Resident Evil te spelen!