Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel plezier ermee laat zeker iets weten wat je eerste bevindingen ervan zijnShadowJoker zei:WOOT!
![]()
Sorry voor slechte kwaliteit, is genomen met 3DS zelf.

(Dreamland had deze nog niet binnen vandaag
). 


. De sfeer, graphics (die er ENORM goed uit zien), controls, ...
. Het ligt beter in uw handen dan de 3ds zelf, de 3 shoulder buttons zijn makkelijk te bedienen alsook de L-button van de 3ds zelf. Het voelt aan alsof je een controller vast hebt
.
ad:.ShadowJoker zei:Zijn er eigenlijk mensen die eens co-op in RAID mode willen proberen? Nog niet direct maar eens het spel is uitgespeeld...
Geen idee... Maar als je de demo al 30 speelt, en nog meer wil spelen, zou het dan niet beter zijn om de volledige (retail) game te kopen!?!?Conroe zei:Bestaat er mogelijkheid om de demo meer dan 30 maal te spelen?