Archief - Resident evil revelations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadowJoker

Legacy Member
WOOT!
HNI_0048.jpg


Sorry voor slechte kwaliteit, is genomen met 3DS zelf.

Thorazer

Legacy Member
ShadowJoker zei:
WOOT!
HNI_0048.jpg


Sorry voor slechte kwaliteit, is genomen met 3DS zelf.
Veel plezier ermee laat zeker iets weten wat je eerste bevindingen ervan zijn :)

ShadowJoker

Legacy Member
Echt veel heb ik wel nog niet gespeeld. Gewoon de proloog en de eerste Episode, ongeveer 45 minuten over gedaan. Toen was de batterij plat.

Qua setting en gameplay doet het me denken aan de DLC 'Lost in Nightmares' van Resident Evil 5. Hetzelfde actie-gericht systeem uit RE4 en RE5 maar dan puzzels die doen denken aan de originele Resident Evil. En zoals ik eerder dacht is het 3D-effect veel beter in het uiteindelijke spel dan de demo.

Komt ook nog bij dat het niet alleen bij de single player campagne blijft, als je de campagne hebt uitgespeeld kan je blijkbaar co-op spelen in RAID Mode.

Conclusie is kopen. Of je nu een newb bent qua Resident Evil of een fan sinds het eerste spel. Fans van de serie die alle games hebben gespeeld, de hoofdserie dan toch, zullen er sowieso meer plezier aan beleven.

the evil ganon

Legacy Member
Als ik me niet vergis, wordt de raid mode ontgrendeld na chapter 3. :)

Y@nnick.

Legacy Member
Conclusie is sowieso kopen als je RE fan bent. Er is voor ieder wat wils in Revelations, of je nu van de actie houdt of van de horror.

Viggo

Legacy Member
Ik heb nu al even gespeeld, en het is dik in orde!!!
Gameplay is goed, zelfs zonder de Circle Pad Pro, al zal ik deze toch zo snel mogelijk proberen te kopen :s (Dreamland had deze nog niet binnen vandaag :s).
Al ben ik zelf niet zo'n "graphics whore", mag dit zeker gezegd worden: de beelden die ze hier op het kleine 3DS scherm toveren zijn toch wel :drool::drool::drool:

Piekatsjoe

Legacy Member
Heb het mij ook aangeschaft vandaag en 't spel is dik in orde :). De sfeer, graphics (die er ENORM goed uit zien), controls, ...

Heb ook de circle pad erbij gehad, en kan verdikke niet meer spelen zonder :p. Het ligt beter in uw handen dan de 3ds zelf, de 3 shoulder buttons zijn makkelijk te bedienen alsook de L-button van de 3ds zelf. Het voelt aan alsof je een controller vast hebt :).

Het opent ook mogelijkheden voor bv. fps shooters. Ook zou het handig kunnen zijn voor een rpg zoals fable of kingdom of amalur -> 16 verschillende knoppencombinaties mogelijk om skills of potions aan te binden. Maar dat zal nooit gebeuren denk ik :sad:.

Y@nnick.

Legacy Member
T'is sowieso handig voor de Monster Hunter-games en Kid Icarus - die voor linkshandigen bijna niet speelbaar was - is nu waarschijnlijk goed te doen met die CC pro :).

ShadowJoker

Legacy Member
Zijn er eigenlijk mensen die eens co-op in RAID mode willen proberen? Nog niet direct maar eens het spel is uitgespeeld...

the evil ganon

Legacy Member
Ik stond vrij negatief tegenover de episodestructuur van deze Revelations, maar man, I fell in love. Wat een gewéldige handheldtitel.

ShadowJoker

Legacy Member
Het enige wat iets minder is, voor mij dan toch, zijn de laadtijden tussen bepaalde zones. Er zijn bepaalde deuren waar een scheepswiel aan vast hangt en dan vertraagt de framerate wel enorm. Het laadt alles waarschijnlijk in 1 keer maar het valt wel op.

the evil ganon

Legacy Member
Ik heb ook al regelmatig slowdowns opgemerkt, maar gezien de grafische kwaliteit die ervoor in de plaats gesteld wordt, neem ik dat er graag bij.

Conroe

Legacy Member
Bestaat er mogelijkheid om de demo meer dan 30 maal te spelen?

Viggo

Legacy Member
Conroe zei:
Bestaat er mogelijkheid om de demo meer dan 30 maal te spelen?
Geen idee... Maar als je de demo al 30 speelt, en nog meer wil spelen, zou het dan niet beter zijn om de volledige (retail) game te kopen!?!?

ShadowJoker

Legacy Member
De demo is gedownload via de eShop die gebruik maakt van je Friend Code om een "account" te maken. Als je dus een nieuwe 3DS koopt en een andere FC krijgt, dan kan je hem opnieuw downloaden.

ShadowJoker

Legacy Member
Om het nog eens te vragen... zijn er anderen die ook wat co-op willen spelen in RAID Mode?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan