Archief - Red Dead Redemption

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jericho

Legacy Member
Duurt nog veel te lang! Ik ga hem een van de komende dagen ook is bestellen!:)

The Phazonhunter

Legacy Member
Heb hem besteld: als de pond zo blijft is het ongeveer 37.50€. Let's hope so:)

Mike Ty$on

Legacy Member
Ik denk dat ik de limited edition ga preorderen

THE DEADLY ASSASSIN OUTFIT

John Marston's "Deadly Assassin" outfit causes your Dead Eye meter to regenerate at twice the speed. With more Dead Eye, you have more time to place each shot with total accuracy, making you the deadliest gunslinger in any fight.

THE WAR HORSE

There are countless horses to be found in the massive world of Red Dead Redemption, but none is stronger, faster or tougher than the exclusive War Horse. Whether storming gang hideouts, exploring the wilderness for hidden treasure, or outrunning the law, the War Horse gives gunslingers an advantage in nearly every situation.

THE GOLDEN GUNS WEAPON PACK

The player who wields the exclusive Golden Guns receives more Fame for each kill. The more Fame you get, the more in-game side missions become available. So there will be more opportunities to duel, more kidnapped townsfolk to rescue and you can bribe lawmen for less.

zavvi.com - Red Dead Redemption: Limited Edition Xbox 360

een mooi war horse :love:

The Phazonhunter

Legacy Member
Lemme zei:
Waar heb je het besteld?


Thehut toen ze 10% extra korting gaven. Verzending is maar 0.99 pond.

Le niet genomen omdat ik vind dat extra ingame zaken niet echt een le speciaal maken. Ik had liever wat artwork enzo gezien.

BiZi

Legacy Member
@ Mike: Je kan de LE ook in Game Mania preorderen... scheelt maar 4 euro, je hebt de game op release dag EN je krijgt nog GM punten...

Normaal gezien zou ik ook op zavvi preorderen, maar het verschil is me te klein.

kloon

Legacy Member
BiZi zei:
@ Mike: Je kan de LE ook in Game Mania preorderen... scheelt maar 4 euro, je hebt de game op release dag EN je krijgt nog GM punten...

Normaal gezien zou ik ook op zavvi preorderen, maar het verschil is me te klein.

De LE is niet meer bestelbaar als pre order
check de GM site maar eens ...

Runkle

Legacy Member
Maar de GM is veel duurder, op thehut betaal je 40 euro, in de game mania 65-70. Dan weet ik ook wel wat te kiezen.

BiZi

Legacy Member
Snoeckers zei:
Maar de GM is veel duurder, op thehut betaal je 40 euro, in de game mania 65-70. Dan weet ik ook wel wat te kiezen.

Nope, de LE kost bij the hut evenveel als bij zavvi... € 60 (65 bij GM)

Anoniem05

Legacy Member
Die preorder bonussen beginnen echt belachelijk te worden hoor, binnen half jaar is een spel enkel de moeite als je meteen de LE koopt met gratis DLC's wapens,sidemissions etc ...

Bullshit.

Hillytom

Legacy Member
Kan het zijn dat de release met 3 dagen vervroegt is?? 18mei staat er nu op de site.
Ziet er zeer goed uit... nieuwe trailer is ook goe!


grtn

Hillytom

Legacy Member
Na wat zoeken is het idd zo. 3dagen later dan US...
Het zal nu wel niet op die 3 dagen komen zeker

Jericho

Legacy Member
Heb em vandaag gepre-ordered. Jammer dat de LE was uitverkocht :(

GeoBem007

Legacy Member
Ben mij ah afvragen of ik voor de LE zou gaan..
Handig da je die dingen op voorhand hebt, ook al kun je ze achteraf ook halen.. Ken mezelf dat ik dat meestal niet haal :P

En dan nog de vraag of het de moeite is om hem in de UK te pre-orderen nu dat de koers van de Euro lekker is aan het kelderen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan