Archief - Red Dead Redemption

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creamium

Legacy Member
News: Rockstar unveils Red Dead Redemption - ComputerAndVideoGames.com

- herfst dit jaar
- 360/ps3

Developed by Rockstar San Diego, as a follow up to the 2004 hit game, Red Dead Revolver, Red Dead Redemption is a Western epic, set at the turn of the 20th century when the lawless and chaotic badlands began to give way to the expanding reach of government and the spread of the Industrial Age. The story of former outlaw, John Marston, Red Dead Redemption takes players on a great adventure across the American frontier.

"The team at San Diego have massively exceeded our expectations with the sheer depth of experiences in Red Dead Redemption," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "The seamless combination of breathtaking beauty and intense action, all woven together with strong plotlines in a massive vibrant, rural environment is mind-blowing. We think this game helps to push the limits of what an open-world gaming experience can be."

Utilizing Rockstar's proprietary Rockstar Advanced Game Engine (RAGE), Red Dead Redemption features an open-world environment for players to explore, including frontier towns, rolling prairies teeming with wildlife, and perilous mountain passes - each packed with an endless flow of varied distractions.

Along the way, players will experience the heat of gunfights and battles, meet a host of unique characters, struggle against the harshness of one of the world's last remaining wildernesses, and ultimately pick their own precarious path through an epic story about the death of the Wild West and the gunslingers that inhabited it.

check link voor screens

valdemaniak

Legacy Member
IDD!!!!!!!!!!!! Open World Western????? I'm f'n game

Arcas'

Legacy Member
Deze moet ik mij dan toch ook eens gaan halen alst uit is ^^

naokske

Legacy Member
ziet er zalig uit, ma kheb uit Far Cry 2 geleerd dak ni te enthousiast mag zijn bij een open world game... Ge kunt u daar namelijk STERK in vergissen :sad:

valdemaniak

Legacy Member
GTA IV was voor mij een schitterend open world game... Rockstar won't fuck it up

Als Sergio Leone fan is dit meteen naar de eerste plaats op mijn eindejaarslijstje gekatapulteerd... man man in dat filmke dat stuk waar die kerel met ne winchester over zijn schouders in de gure prairiewind staat... :drool:

kiewitcity

Legacy Member
twijfel er ook geen moment aan dat deze goed gaat worden.. red dead revolver was ook een goede game... gaan ze deze in de aard v gta maken of wat?

valdemaniak

Legacy Member
yesss

open world game is bevestigd, gebaseerd op de RAGE engine.

Dwz waarschijnlijk vette achtervolgingen om de postkoets te overvallen/beschermen, met twee pistolen een saloon binnenstormen om een assassination te doen (die kerel ligt dan op de bovenverdieping op een hoerke :p), grote shootouts en duels in de middagzon. 's Nachts hutten van mijnwerkers in brand steken om druk uit te oefenen op vakbonden, vee stelen, treinen overvallen (wie weet kunt ge in de wagons nog wat keet schoppen!)

oh man, ik heb al een spel in mijne kop....

naokske

Legacy Member
valdemaniak zei:
yesss

open world game is bevestigd, gebaseerd op de RAGE engine.

Dwz waarschijnlijk vette achtervolgingen om de postkoets te overvallen/beschermen, met twee pistolen een saloon binnenstormen om een assassination te doen (die kerel ligt dan op de bovenverdieping op een hoerke :p), grote shootouts en duels in de middagzon. 's Nachts hutten van mijnwerkers in brand steken om druk uit te oefenen op vakbonden, vee stelen, treinen overvallen (wie weet kunt ge in de wagons nog wat keet schoppen!)

oh man, ik heb al een spel in mijne kop....
haha, kortweg: GTA goes Western :love:

kiewitcity

Legacy Member
als dat zo is gta goes western ... hoop ik alle sinds dat m pakken beter gaat zijn dan gun ..want die game werkte me enkel zwaar op de zenuwen....

red dead revolver was lekker hoe ge op meerdere mannen u target kon vastzetten en ze allemaal achter elkaar kon afknallen .. v mij mogen ze in de zelfde stijl blijven alleen veel vettere graphics..

Kiwi

Legacy Member
kiewitcity zei:
als dat zo is gta goes western ... hoop ik alle sinds dat m pakken beter gaat zijn dan gun ..want die game werkte me enkel zwaar op de zenuwen....

red dead revolver was lekker hoe ge op meerdere mannen u target kon vastzetten en ze allemaal achter elkaar kon afknallen .. v mij mogen ze in de zelfde stijl blijven alleen veel vettere graphics..

Mee eens. Gun heeft me nooit aangesproken maar RDR vond ik hoogst vermakelijk. Ik kijk dus wel uit naar deze titel, samen met Call of Juarez 2 staat er ons weer behoorlijk wat Western-fun te wachten :)

Bellerophon

Legacy Member
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Catscratch

Legacy Member
Herfst dit jaar ... met wa vertraging begin volgend jaar. Goh zolang wachten nog :/

naokske

Legacy Member
eigenlijk vrij laat aangekondigt.... ni? Als da (int beste geval) eind dit jaar komt :)

Ksal wel ng effe zoet zijn tot dan met Mafia II :love:

Goldrusher

Legacy Member
- trailer:
Welcome to the Wild West
- nieuwe screenshots: IGN
- interview met Dan Houser: A Man and His Horse

Lots and lots of things are being set up to happen around you in a very organic way, be it wild animals to interact with or wild characters to interact with. There's constantly stuff to see and engage with or just watch engage with itself."

While exploring you might see an NPC spontaneously rob another, then in the middle of the act a mountain lion might pounce on the criminal.

red-dead-redemption-20090508044341894.jpg


red-dead-redemption-20090508044345691.jpg


red-dead-redemption-20090508044351644.jpg


"There's three linked bits of map. You start in what we're calling the Frontier area and these are all counties or states or regions…meant to be one of the last wild patches still being brought under the yolk of modern America. Telegraph poles are everywhere, people are starting to play around with big telephones in their offices, but on the other hand people have hardly ever seen any other form of modernization. The trains have been there for a while, but it's still pretty primitive, and still pretty lawless, and still has a Marshall rather than a police force…

Then you get sent to Mexico to a province that is on the point of civil war. You get to see some of the characters there including the local, somewhat overly zealous political leaders and there'll be rebellious leaders and some other people hiding out south of the border from life in America.

Then you eventually end up back in the Northeastern part of the map which is a contrast geographically with the other two which are different styles of more desert and scrub, and this is much more verdant with pine trees and hills and mountains in there and also a bigger town which is a lot more modern…so you end the map with a lot more of the modern world in your face."

Koonut

Legacy Member
kijk er naar uit, nog meer dan naar de volgende GTA om eerlijk te zijn
wild west heeft zoveel potentieel als ze het goed aanpakken, en als het dan qua scope ongeveer gelijk op gaat als GTA4? must have :bow:

valdemaniak

Legacy Member
ik was al psyched... maar nu heb ik die tweedelige preview/interview gelezen op IGN en ik ga gewoon mental gaan op dit spel... EINDELIJK een deftig western game...

Er zit lassowerpen in, voor wilde paarden te temmen bijvoorbeeld. Maar dient niet alleen voor op dieren; je kan ook boeven vangen en zo het stadje inrijden!!
Er zijn stagecoach achtervolgingen, wschlijk ook een soort multiplayer mode!
Je kan jagen, je hebt interactie met dieren. Nog meer interactie met NPC's dan in GTA's.
Geen vrienden zoals in GTA (gelukkig!!) maar wel een heleboel nevenactiviteiten zoals kaartspelen in het saloon en dergelijke voor het wat rustiger te houden (ahem: ik zie het al voor mij... verliezen met kaarten, rechtstaan en die kerel afknallen om je geld terug te hebben! Zal ongetwijfeld kunnen, maar kan goed zijn dat het dorp dan een posse op je afstuurt)

het lijkt me FAN-TAS-TISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan