Archief - Red Dead Redemption

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rorschach

Legacy Member
Waaaaaaaaaat :o. Hoe kort is dat spel dan wel ni?
En ik heb nog maar 250G :(.

Mutlee

Legacy Member
Speelduur hangt een beetje van je zelf af. Ga een beetje jagen ofzo.

Airdip

Legacy Member
ik zit met een probleem... in mijn stats mis ik nog één locatie... Dewelke kan ik niet zien, omdat die map op R* social club niet geupdate is (de rest van mijn progressie geeft het wel weer zoals hij is) ik ben al verschillende keren gepasseerd op de plaatsen waarvan social club zegt dat ik nog niet geweest ben, maar nog altijd mis ik er één... mapjes heb ik allemaal al gekocht en geactiveerd

Doggen

Legacy Member
Ter info : dubbel XP weekend 29-31 okt.
Ik heb gisteren de Undead DLC gekocht en zal toch wel paar uurkes MP spelen.
Altijd leuk dat het dan aan dubbele XP is

Get ready for a special Halloween weekend treat (no trick!) in celebration of the release of the Undead Nightmare Pack for Red Dead Redemption.

We'll be hosting a Red Dead Redemption Double XP Weekend for everyone - starting at 1PM Eastern this Friday October 29th and lasting until 11:59 PM Eastern this Halloween Sunday October 31st.

Furon

Legacy Member
Heb ook de Undead Nightmare DLC gekocht, de lovende reviews hebben me overtuigd.

Undead Nightmare is what downloadable content should be -- a lot of bang for your buck. There's a whole lot of new here: a 6+ hour single-player campaign, two multiplayer modes, two outfits, side missions, weapons, mounts, etc. It's clear that Rockstar didn't skimp on this package, and priced at a cool $10 or 800 Microsoft points, neither should you.

Frado2005

Legacy Member
Zal het vannacht eens afhalen. Maar, ik heb een account van een maat gekregen met nog wat punten op. Ik zou het via zijn account kopen. Kan ik dan met mijn account inloggen en ook die DLC spelen? Die 'Usage restrictions' zeggen dat alle users op de 1e xbox erop zouden kunnen spelen..
Jammer dat je geen punten kan giften:p

valdemaniak

Legacy Member
Undead nightmare is te gek... in sp nog maar eventjes gespeeld, maar een aantal cutscenes zijn al pretty epic :baard: en rock* heeft zijn huiswerk gemaakt, het is echt tot in de puntjes herwerkt, de spelwereld

veel undead overrun gespeeld in mp, en dat is echt de max! en een goede manier om te levellen... gold medal = 1000xp, ge hebt dat na 8-10 minuten al... dus van t weekend met dubbel xp nog even levellen (hoewel ik nooit 50 ga halen in dit spel)

Duc1n0

Legacy Member
Moet je het spel hebben om die Red Dead Redemption: Undead Nightmare content te spelen?

X-Vision

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Moet je het spel hebben om die Red Dead Redemption: Undead Nightmare content te spelen?

Wat denk je zelf als het een DLC pakket is voor het originele spel... :niceone:

Btw mannekes is het all-in-one pakket de moeite. En daarmee bedoel ik de combo van de twee voorgaande DLC's en deze Undead add-on voor 1600 punten. Want alles apart kost 800 per DLC. Da's dus 800 gespaard. Maar als die twee ander de moeite niet zijn dan is de keuze snel gemaakt hier.

Duc1n0

Legacy Member
X-Vision zei:
Wat denk je zelf als het een DLC pakket is voor het originele spel... :niceone:

Btw mannekes is het all-in-one pakket de moeite. En daarmee bedoel ik de combo van de twee voorgaande DLC's en deze Undead add-on voor 1600 punten. Want alles apart kost 800 per DLC. Da's dus 800 gespaard. Maar als die twee ander de moeite niet zijn dan is de keuze snel gemaakt hier.

Voor sommige games is het origineel spel niet vereist voor extra DLC. Anyway bedankt voor het antwoord. ;)

Taxandrian

Legacy Member
Pffftt....ik vond RDR te gek omwille van de échte westernsfeer en het grimmige, realistische verhaal. Nu komt er eindelijk een single-player DLC uit; is het toch wel niet met zombies zeker?:doh:

Dikke afknapper.:(

Furon

Legacy Member
Taxandrian zei:
Pffftt....ik vond RDR te gek omwille van de échte westernsfeer en het grimmige, realistische verhaal. Nu komt er eindelijk een single-player DLC uit; is het toch wel niet met zombies zeker?:doh:

Dikke afknapper.:(

Zo dacht ik er ook eerst over, maar Undead Nightmare staat compleet los van RDR zelf en heeft totaal geen invloed op de main story. En maar goed ook, moest Rockstar de zombies in de wereld van RDR hebben geïmplementeerd ging het not-done geweest zijn.

joriske18

Legacy Member
Nochtans is het zeer goed geimplementeerd, oké het zijn zombies maar voor de rest reageert iedereen 'realistisch' en ben je direct terug weg in de sfeer.

Beowulfo

Legacy Member
yo de manne,

voeg mij toe als vriend op uwen XBOX, kunnen we een pose vormen!!! gogogo

vex2k5 is da name!

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Als iemand nog lvl 50 nodig heeft in red dead redemption online.

morgen vrijdag 22 juli 2011 is er tussen 22u en 1u s'nachts een triple xp event.

b013421

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
Als iemand nog lvl 50 nodig heeft in red dead redemption online.

morgen vrijdag 22 juli 2011 is er tussen 22u en 1u s'nachts een triple xp event.

cool op 4th of july was het 4x voor 4 dagen heb het toen gedaan :)

ben benieuwd naar de nieuwe dlc!

Master S

Legacy Member
Red Dead Redemption Game Of The Year Edition kost slechts £23.85 bij The Hut ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan