Archief - Red Dead Redemption

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Eind goed, al goed.

Geniet nu maar van de rest van de game, 't is nog lang niet gedaan.

Karre

Legacy Member
Weet er iemand een vrij gedetailleerde map voor Red Dead Redemption? Ik heb ergens twee locaties gemist en ik vind ze maar niet en blijkbaar zitten ze niet bij de mappen die je kan kopen.

Lemme

Legacy Member
Karre zei:
Weet er iemand een vrij gedetailleerde map voor Red Dead Redemption? Ik heb ergens twee locaties gemist en ik vind ze maar niet en blijkbaar zitten ze niet bij de mappen die je kan kopen.


Dat kan volgens mij niet. Als je alle mappen koopt, moet je normaal ook alle locaties gevonden hebben.

kevindb

Legacy Member
Er is 1 map die je bij een Gunshop moet kopen. Ik denk in Escalera ofzo maar daar ben ik niet zeker meer van.

valdemaniak

Legacy Member
Karre zei:
Weet er iemand een vrij gedetailleerde map voor Red Dead Redemption? Ik heb ergens twee locaties gemist en ik vind ze maar niet en blijkbaar zitten ze niet bij de mappen die je kan kopen.

als je alle mappen hebt gekocht KAN het zijn dat je twee railroads niet krijgt. Dat zijn diegene rond het US army camp in New Elizabeth... kijk daar eens.
En hoe dan ook, kan je het nog makkelijker vinden via de 100% tab op R* Social Club

squize me

Legacy Member
Wilt er iemand de online achievements boosten? Ik zoek ook een soort van Team om online mee te spelen op Red Dead redemption...

Snakybel

Legacy Member
Heb der toch geen spijt van.
Leuke nieuwe multiplayer maps en met de tomahawk (nieuw wapen) is da wel soms lachen.

valdemaniak

Legacy Member
is die tomahawk trouwens direct unlocked voor in mp en free roam?

Tits

Legacy Member
Kan dat dat zo strangers met opdrachten ( op je kaartje aangebracht met een vraagteken ) verdwijnen?

Ik had een zo een bounty poster gedaan, daarna zo een vrouw haar kind gaan zoeken, maar omdat ik door moest had ik gewoon afgesloten. Ik vind die vrouw nu niet meer terug en die bad guy heb ik opeens op een andere locatie gevonden.

Is dit nefast voor mijn achievements?

Airdip

Legacy Member
hoe lang duurt het ongeveer om in multiplayer level 50 te raken??
die stier ziet er nice uit :p

Trebby

Legacy Member
heb mijne 2de hands gekocht, hopelijk komt het deze week toe :D da ik nog wa kan genietent in de laatste 3 weken van de vakantie :p

Lemme

Legacy Member
Airdip zei:
hoe lang duurt het ongeveer om in multiplayer level 50 te raken??
die stier ziet er nice uit :p

Level 50 duurt toch lang hoor. En voor de stier moet je 4x level 50 halen.
Eens je level 50 bent, kan je kiezen om Legendary te worden. Dan ga je terug naar af, maar krijg je speciale titels, personages en mounts.

Voor de stier moet je dus 4 keer Legendary worden (voor de zebra-ezel zeker), als ik mij niet vergis.
Daar kruipt dus ongelooflijk veel tijd in

Airdip

Legacy Member
nondedju... net toen ik dacht dat ik van prestige af was... ;p
online is nog wel plezant, alleen dom als ze je komen doodschieten als je bezig bent met een hideout Xo

Rorschach

Legacy Member
Ik zit nu aan dat stuk waar ge u zoon en u vrouw terug ziet. Ik heb zowat het gevoel dat het spel bijna gedaan is, is dit effectief zo? :(

Lemme

Legacy Member
Rorschach zei:
Ik zit nu aan dat stuk waar ge u zoon en u vrouw terug ziet. Ik heb zowat het gevoel dat het spel bijna gedaan is, is dit effectief zo? :(

Yep!

Mutlee

Legacy Member
Ja, nog ffkes ge moet nog een paar onnozele boerejobkes doen.

AssassiN

Legacy Member
Eigenlijk sinds da ik men vrouw en kleine terug heb
heb ik de missies ni meer gedaan, dus technisch gezien nooit uitgespeeld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan