Archief - Red Dead Redemption

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Taxandrian

Legacy Member
Bjaar0202 zei:
Als ge uw hunter challenge 10 uitspeelt, hebde eigenlijk alleen nog maar een eend en een meeuw nodig.

Toch niet. Dieren zoals een bobcat (lynx), reebok, ratelslang en Amerikaanse bizon moeten niet bejaagd worden voor de challenge en moet je dus op eigen initiatief afschieten. Net zoals vogels; deze zijn wel nodig voor de Sharpshooter Challenge, maar hier maakt het niet uit welke soort vogel. Dus als je voor de sharpshooter challenge alleen maar haviken afschiet zal je dus nog altijd zelf op jacht moeten naar arenden, uilen, kraaien en 'songbirds'.
Schieten op alles wat beweegt blijft dus de boodschap.:D

Rinoa Wingheart

Legacy Member
Lemme zei:
Spijtig genoeg heb ik geen vrienden...:sad:
Trek het u niet aan, ik heb er ook geen.

Speel al xboxlive van toen ik den eerste Xbox had en ik heb 1 vriend in mijn lijst die ik ken van Yahoo. Maar veel heb ik er niet aan, niet echt een doorzetter op console games vlak. Dus de meeste dingen moet ik wel alleen doen.

Gelijk daarnet, alle hideout bandit dinges in free roam helemaal alleen gedaan voor de achievement.

Iets anders nu.. ik blijf maar problemen ondervinden met de free dlc co-op mission pack. Elke keer blijft het laadscherm maar laden terwijl ik af en toe andere spelers hoor praten die net als ik naar het laadscherm zitten te staren.

Op de rockstar site las ik dit:

Question
I keep getting disconnected / put into games by myself / stuck on the loading screen when trying to play Multiplayer. How do I avoid this?
Answer

We believe much of this is related to some connection types conflicting with other players. Some of the affected have had success by changing their NAT setting to OPEN or connecting directly to their router. While this isn’t a permanent solution, this may work as a temporary fix while we work quickly to resolve this.

Xbox 360:
The problem you describe may be related to your connection settings conflicting with other players. You can test your connection through the following option in the dashboard:

* My Xbox > System Settings > Network Settings > Test Xbox LIVE Connection
* Selecting "more info" after the test has completed will tell you if you have open, moderate or strict NAT type:

* OPEN; Can play games with any other NAT type.
* MODERATE; Can play games with open or moderate NAT types.
* STRICT; Can only play against open NAT types.

If you have moderate or strict NAT, the problem you describe is most likely caused by a conflict with another player using an incompatible NAT type. Consult your network hardware manual to set up an open NAT for your 360 and you will no longer see this problem.

Dikke onzin want ik heb helemaal geen "more info" optie nadat ik mijn connectie test. Het ergst van al is dat er absoluut niks anders op zit dan naar het dashboard te gaan en de game opnieuw op te starten, naar free roam te gaan en van daaruit, als het even kan voordat één of andere stomme idioot je doodschiet, een nieuwe coop game proberen te starten. :doh:

BDke

Legacy Member
Ik heb iets raar voor met RDR op men Xbox.
Als ik een achievement haal, komt er geen achievement popup. De achievement is wel geregistreerd maar de popup komt niet.
Nog iemand dat dit voorheeft? :)

voor de rest: meesterlijk spel! :)

JorisL

Legacy Member
ik zit nu bij de missie 'sport of kings, and liars' maar ik kan die echt niet winnen. Ik heb al geprobeerd met horse pills maar ik kan die gewoon niet bijhouden. De andere racers lijken nooit te rusten om hun stamina terug omhoog te krijgen, maar ik denk dat ik misschien een slecht paard heb. Waar kan ik het beste paard vinden? Want ik heb iets geleze van 3 sterren paarden maar waar vind je die eigenlijk?
En hoe weet ik eingenlijk welk paard ik heb?

kevindb

Legacy Member
Gans wit paard zoeken in Mexico. Da's 1 van de 3. Veel sneller als hetgene waar je nu wrs op rijdt.

Taxandrian

Legacy Member
In een eerdere missie van de storyline (Wild Horses, Tamed Passions als ik me niet vergis) heb je een paard moeten temmen dat je dan mocht houden. Dit is de Kentucky Saddler, één van de drie snelste paarden.
Ga naar de winkelier van Armadillo en koop daar de 'deed' voor de Kentucky Saddler (staat normaal helemaal onderaan zijn lijst - kost tss $1500 en $750 afhankelijk van je fame en honor) en gebruik deze (staat als ik me goed herinner in dezelfde plaats als waar je campsite staat). Even fluiten en dan komt je nieuwe paard er aan gehold.

JorisL

Legacy Member
Taxandrian zei:
In een eerdere missie van de storyline (Wild Horses, Tamed Passions als ik me niet vergis) heb je een paard moeten temmen dat je dan mocht houden. Dit is de Kentucky Saddler, één van de drie snelste paarden.
Ga naar de winkelier van Armadillo en koop daar de 'deed' voor de Kentucky Saddler (staat normaal helemaal onderaan zijn lijst - kost tss $1500 en $750 afhankelijk van je fame en honor) en gebruik deze (staat als ik me goed herinner in dezelfde plaats als waar je campsite staat). Even fluiten en dan komt je nieuwe paard er aan gehold.

ok, thanks... sebiet is proberen want ik vind die missie echt zo kut :)

Lemme

Legacy Member
En zeker ook niet heel de tijd je paard aansporen. Als je net lang genoeg wacht, mindert je paard geen snelheid en verliest het ook geen stamina. Dan zou je die race zeker moeten kunnen winnen.

valdemaniak

Legacy Member
nog eens een paar mathckes gang shootout gespeeld, alsook een aantal DLC missies...
waren allemaal momenten dat alles in het spel 'klikte'... tja, en dan blijft RDR gewoon bangelijk natuurlijk hé...

laat die Zombie DLC maar komen, haha! hopelijk kan die toch ook in Coop gespeeld worden... soort wavedefense op die graveyards, of in Tumbleweed of Tesoro Azul ofzo...

Didierke10

Legacy Member
Ik heb ontdekt dat als je vijf glazen whiskey drinkt, je zo zat wordt als een patat. Je kan nog met moeite rechtstaan en je valt zelfs neer op de grond.

Th4 G4m3r

Legacy Member
Didierke10 zei:
Ik heb ontdekt dat als je vijf glazen whiskey drinkt, je zo zat wordt als een patat. Je kan nog met moeite rechtstaan en je valt zelfs neer op de grond.

Dat is ingame ook het geval :p

Karre

Legacy Member
JorisL zei:
ik zit nu bij de missie 'sport of kings, and liars' maar ik kan die echt niet winnen. Ik heb al geprobeerd met horse pills maar ik kan die gewoon niet bijhouden. De andere racers lijken nooit te rusten om hun stamina terug omhoog te krijgen, maar ik denk dat ik misschien een slecht paard heb. Waar kan ik het beste paard vinden? Want ik heb iets geleze van 3 sterren paarden maar waar vind je die eigenlijk?
En hoe weet ik eingenlijk welk paard ik heb?

't Is echt alsof Rockstar doet het gewoon om mensen te pesten om er dan nog eens een irritante race in te steken. Bij Grand Theft Auto: San Andreas was dat ook al het geval. Soit, ik zit er dus ook aan vast het moet hier weldra lukken of ik ben het echt beu.

Goldrusher

Legacy Member
Mo allez, die race is toch niet irritant ?
Op de baan blijven, op de stamina letten en desnoods de pillen gebruiken.

Eventueel even switchen naar de auto-aim mode ? Misschien dat de moeilijkheid van die race dan ook versimpelt ?

Karre

Legacy Member
Nu ben ik het echt kotsbeu met die race. Ik heb nu echt geld zitten verzamelen voor dat snelste paard en zelfs daar lukt het nog niet mee. Ik stink echt gewoon hard in het rijden met die paarden waarschijnlijk. Ik probeer dat altijd zo goed mogelijk te timen maar toch lukt het niet en zijn zij vele sneller als mij.

Goldrusher

Legacy Member
Je moet toch echt iets verkeerd doen. En al geprobeerd op een langere moeilijkheid ?

Joramovic

Legacy Member
Ge moet eerst op topsnelheid komen en dan om de vier gallopen van uw paard op A drukken, dan geraakt uw stamina ni op en blijft ge toch op dezelfde snelheid.

Karre

Legacy Member
Goldrusher zei:
Je moet toch echt iets verkeerd doen. En al geprobeerd op een langere moeilijkheid ?

Ik ben er ondertussen al door en blijkbaar worden de paarden van die tegenstanders random gekozen. Ik mocht het zo altijd opboxen tegen deelnemers die ook het snelste paard hadden en toen ik nog eens wou proberen had plots iedereen een normaal of traag paard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan