Archief - Red Dead Redemption

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lemme

Legacy Member
Converz zei:
zonet men legend of the west outfit vrijgespeeld, nu nog voor de 100 % gaan zie :D

Heeft er iemand een linkje naar een goede checklist ofzo?

Hier vindt ge heel veel info!

el slettos

Legacy Member
Net nog wat missies gespeeld, echt zalig spel, eindelijk heb ik een sniper rifle dankzij een infiltratiemissie :D

kzit aan 44.9%, kheb blijkbaar nog veel te doen :D

Lemme

Legacy Member
Gisteren uitgespeeld.
Schitterend einde imo!
Nu proberen de 100% te halen.

EDIT:

Wat ik wel minder vond aan het einde, was:

De abrubte overgang tussen de dood van John & dan ineens de veel ouder geworden Jack. Daar had iets meer uitleg bij gemogen vond ik. En dan ook de iets te korte revenge missie. Ik had gedacht dat RDR2 daarmee zou beginnen eigenlijk.

kiewitcity

Legacy Member
Lemme zei:
Gisteren uitgespeeld.
Schitterend einde imo!
Nu proberen de 100% te halen.

EDIT:

Wat ik wel minder vond aan het einde, was:

De abrubte overgang tussen de dood van John & dan ineens de veel ouder geworden Jack. Daar had iets meer uitleg bij gemogen vond ik. En dan ook de iets te korte revenge missie. Ik had gedacht dat RDR2 daarmee zou beginnen eigenlijk.

das just het eerste pakte echt en dan werd het een teleurstelling...

al bij al een vd beste games die ik laatste tijd gespeeld heb ,eigenlijk de beste..:niceone:

el slettos

Legacy Member
kzit nu aan -+ 17 uren playtime, en 63 % complete.

Maar kheb een vraagje:

Kheb juist mijn vrouw en zoon ontmoet na al die tijd, duurt de singleplayer nu nog lang na dit moment of niet?

Furon

Legacy Member
el slettos zei:
kzit nu aan -+ 17 uren playtime, en 63 % complete.

Maar kheb een vraagje:

Kheb juist mijn vrouw en zoon ontmoet na al die tijd, duurt de singleplayer nu nog lang na dit moment of niet?

Nog een goeie 7 (give or take) missies.

Magenof

Legacy Member
Kheb het spel juist uitgespeeld...move over shadow of the colossus, ik heb een nieuw favoriet spel :)

Als je mexico binnen reed en "Far Away" begon te spelen ... best moment in gaming ...EVER!

el slettos

Legacy Member
heb deze middag de singleplayer uitgespeeld, echt zalig. Een mooi einde ook!

Rayko

Legacy Member
vanavond het spel uitgespeeld en was efkes sprakeloos... Schitterend spel! Das lang geleden dat ik nog eens zo tevreden ben geweest van een spel

En nu nog wat verder doen met de stranger missions enzo hé ;)

Lemme

Legacy Member
Ik zit aan 99,5%. ik moet enkel nog een paar bounty missies doen. Daarna ga ik eens aan de multiplayer beginnen.

NeoCracer

Legacy Member
Single Player is inderdaad sfeervol en goede kwaliteit.
Verhaal sleept je echt mee.

Maar de multiplayer daarentegen... Zo 'druk'... Precies of ik kan praktisch niemand afschieten, maar zij mij wel. :p

Xoliul

Legacy Member
Die bounty locations voor 100% zijn precies kinda bugged ... Ik ben op sommige nog nooit geweest, en die Social Club site zegt van wel, terwijl ik al meerdere bounties heb gedaan op locations waar ik zogezegd nog niet ben geweest.
Wel maar een van de ambetantste vereistes voor 100% zenne, zowat al de rest is plezanter en uitdagender.

Lemme

Legacy Member
Xoliul zei:
Die bounty locations voor 100% zijn precies kinda bugged ... Ik ben op sommige nog nooit geweest, en die Social Club site zegt van wel, terwijl ik al meerdere bounties heb gedaan op locations waar ik zogezegd nog niet ben geweest.
Wel maar een van de ambetantste vereistes voor 100% zenne, zowat al de rest is plezanter en uitdagender.

Inderdaad. Ge kun die beter tijdens het verhaal al redelijk veel doen, zodat ge het op het einde niet meer moet. Gisteren 100% gehaald! :applause:

[MJ]

Legacy Member
Magenof zei:
Kheb het spel juist uitgespeeld...move over shadow of the colossus, ik heb een nieuw favoriet spel :)

Als je mexico binnen reed en "Far Away" begon te spelen ... best moment in gaming ...EVER!

SP gisteren ook uitgespeeld, zit nu op 86.2%... idd een ferm moment in de game, heel filmisch. Onderstaande ook

als je vr de eerste keer naar Beechers Hope rijdt om verenigd te worden met vrouw en kind

Rorschach

Legacy Member
Wat een spel :s, net een half uur gespeeld en de sfeer, graphix en verhaal :o, wauw!

Terjuist was ik in het saloon, viel ne zatlap na buiten en binne waren ze aant pokeren.
Waaaaaaanzin

El Di@bLo

Legacy Member
Pff kzit mee ne Red Ring of Death op mijnen Xbox en Red Dead Redemption zit nog in de console : /

kiewitcity

Legacy Member
El Di@bLo zei:
Pff kzit mee ne Red Ring of Death op mijnen Xbox en Red Dead Redemption zit nog in de console : /
:woohoo:feest dus ... ge kunt toch gewoon u cd eruit duwen ..bij mij ging dat toch ...2x die mooie ring gezien..:hug:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan