valdemaniak
Legacy Member
o ik vond aim best leuk in GTA, hoewel ik ook liever een crosshair zou hebben maakt het me niet echt uit
die laatste trailer heeft mijn goesting in dit spel nog extra aangescherpt... Man man ik vermoed dat dit wel eens GOTY voor mij zou kunnen worden (tzal close worden met Mafia II denk ik)
die laatste trailer heeft mijn goesting in dit spel nog extra aangescherpt... Man man ik vermoed dat dit wel eens GOTY voor mij zou kunnen worden (tzal close worden met Mafia II denk ik)



