Archief - Recruitment thread (vervallen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraggie

Legacy Member
CLowN
[email protected]
zoekt cs 1.6 mid-high skilled clan
ik speel vanaf cs 1.3
17 jaar , speel enkel aleen nog pcw's met vrienden
( redelijk veel war ervaring )
zoekt een deftig georganiseerde clan met redelijke resultaten.

stoffer

Legacy Member
COUNTERSTRIKE 1.6 CLAN

* clanname: nvolved > nvol.
* [email protected] [MSN]
[email protected] [MAIL]
* nvolved zoekt spelers: goede/middelmatige/slecht
* We zijn eigenlijk nu nog maar een startende clan, beestaand uit 1 member, ik ben dus op zoek naar nog 4 tot 6 members. Aan de site ben ik nog bezig, zoek dus nog een coder, die mag zig ook melden als hij dit leest :) )

stoffer

Legacy Member
nick: Prz
contact: [email protected]
ex-clans: revolution,ippon, skilled, etc(veel vriendenclans)
ervaring: 4à5jaar cs
zoek: Actieve clan dwz. training + wekelijks minstens 1 offi.

stoffer

Legacy Member
Clanname

Pro.Gaming | Nick

Contact Info

[email protected]

Wie zoek je

Gewoon alledaagse cs'ers ( 1.6 ) die gwn met ons willen fraggen , pcw's spelen , wars . Skills maakt niet uit , zolang je maar met ons in 1 team kunt spelen . Skills zijn waardeloos als je niet in team kan spelen .

Informatie over jezelf of over je clan

Ik ben een 17 jarige jongeman uit het antwerpse . ik speel al cs vanaf het prille begin . onze clan is eigenlijk ontstaan door de leden van men ex clan . onze site is er nog niet omdat ik onze sponsor terug moet contacteren ivm de site . ( clan lag vroeger even stil ) . daarom iedereen die zich geroepen voelt mag mij altijd pm'en ( LogiX ) of mailen naar bovenstaand emailadres

stoffer

Legacy Member
yo,

Ik zoek een css clan liefst BE met server.
Je kan me altijd contacteren op : [email protected]
Ben wel redelijk goed in css.

owjah mn Nick is Speedy^

stoffer

Legacy Member
Obscurity recruit:
-mid skilled (cs: source spelers)
-cs-ervaring vereist
-zeer active
-minimum leeftijd 16 jaar
-beschikken over een micro/headset

contact:
-Moony @ irc://irc.quakenet.org/obscurity
[email protected] (msn)

stoffer

Legacy Member
io, ik ben devilke en ik ben op zoek naar een cs: source clan die low skilled, ik zoek een clan dat wars speelt maar waar ook een goede sfeer is. pm mij hier op de naam: <|-S@D-|-Z3rO> en mijn in-game nick is devilke.

stoffer

Legacy Member
Clanname: Unapproachable Lunatics uL
Contact: [email protected] of check forum: http://s9.invisionfree.com/uLclan/
-> vul daar je gegevens in bij de thread: trial ( vermeld dan wel ook ff dat je onze clan hebt leren kennen via games.telenet )
Gezocht: Actieve mid skilled members die serieuze wars willen spelen, maar ook wat kunne lachen en zeveren. Je moet wel beschikken over een headset.
Info : we doen elke week training, veel pcw's en offi's
Versie : CSS

stoffer

Legacy Member
Nickname FmTx
Clan #harharhar

Contact
_ [email protected]
_ #harharhar (quakenet)

Gezocht
#harharhar is een nieuwe cs1.6 clan, die zich vooral richt op zoveel mogelijk pcw's en officiele matchkes.
Tegen uberlowskilled tot highskilled, maakt niet uit.

Test je zelf!
- Heb je Ventrilo 2.20 en een werkende microfoon?
- Heb je mirc?
- Ben je 16 of ouder
- Kan je in team spelen?
- Ben je veel online?
- Speel je CS al 6 maand of langer?
- Kan je tegen je verlies?
- CS MOET FUN ZIJN!!?

Als je die vragen allemaal JA hebt beantwoord, kom dan eens langs op irc (#harharhar)

stoffer

Legacy Member
Zoeken css skilled warplayer (nog twee plaatsen vrij)

- volwassen (+17/18j)
- LANABLE (terug van OCC, mss General Gaming,...)
- Warervaring belangrijk... Geen "kspeel al 3maanden css"
- pm me hier (answer with 1/2 day delay) with ex-clans (1.6 als css)
- 2€ in de maand voor private gameserver en website host

TiC.Neo

stoffer

Legacy Member
ej , :help:

ik zoek een redelijk goede CS S clan voor zeker geen noobs of newbie's...

Voor te communiceren liefst 1 van deze programma's hebben : MSN Messenger , Teamspeak, Xfire

over mezelf:ik woon in Gent , kben 16 jaar en speel al +-5 jaar cs

Contact me @ [email protected] (msn of email..)

stoffer

Legacy Member
* Team Xeon:

is een nieuwe Belgische clan voor counterstrike source.

* Contact info:

Forum Team Xeon: http://s13.invisionfree.com/Team_Xeon/index.php?http://s13.invisionfree.com/Team_Xeon/
en zet een aanvraag bij het trial aanvraag subforum :), gelieve u eerst te registreren op het forum
Prior : [email protected] (msn adres)

* Wat / Wie zoek je:

Team Xeon is op zoek naar leden die in eerste instantie op zoek zijn naar een funclan.
Leden (m/v) mogen een trail aanvragen als ze voldoen aan volgende vereisten:
- minimum 17 jaar zijn,
- skills: medium of hoger,
- niet cheaten,
- beschikken over een headset met microfoon + teamspeak en ventrilo
- LAN-able mensen, wie gaat er nu niet graag naar lanparty's? zo leren we elkaar beter kennen en kunnen we meedoen met competities
- bereid zijn kleine bijdrage te betalen voor de servers... :)

* Informatie over jezelf of over je clan:

Team Xeon zal wars/pcw's/matches spelen als we met voldoende man zijn.
Team Xeon zoekt spelers die lowskilled zijn of hoger, wees niet ongerust, ik bied u een training aan van low tot medium tactics niveau om te zorgen dat zelf de laagste (low) skilled players er iets van kunnen bakken )

stoffer

Legacy Member
Wij (]>ini<[ (be)) zoeken leden.
Ik ben $€8@]>ini<[ (be).
Onze clan is op 7 augustus 2005 opgericht.
We hebben momenteel 3 leden.
We zijn een fun clan, dus geen gezeik over dat we eens verliezen.
Je kan mij contacteren op msn([email protected]).


:help:

stoffer

Legacy Member
Clanname: Belgian Skilled Veterans - www.bsv-clan.be
Contact info: Contact PixeL in #bsv on quakenet
Wat zoek je: Ervaren Belgische CS 1.6 Squad
Informatie over jezelf of over je clan: Belgian Skilled Veterans is een belgische multigaming clan, we hebben heel wat bereikt in MoH:AA en CoD. Momenteel zijn we nog enkel actief in CS:Source maar we zijn op zoek naar een goede CounterStrike 1.6 Squad.

stoffer

Legacy Member
Clanname: Lethal Bananas
Clantag: Lb
Contact info: #lb-clan op quakenet mIRC of via mail [email protected]

Lethal Bananas is een nieuwe CS 1.6 Clan op zoek naar toffe mensen die wars willen spelen en een leuke community willen joinen.

Wat verlangen wij van jullie?
Goede ingesteldheid
Ventrilo
+16 jaar

stoffer

Legacy Member
Nick: Kenneth
Contact: [email protected]

Wat?: Ik ben op zoek naar een CSS clan, om veel pcwtjes te spelen en af en toe een officiele war.

Info: Ex-clans: VeC - IC³ - Lb
Ben 17 jaar, css al sinds het begin en meer vragen kan je gewoon mailen naar [email protected]

stoffer

Legacy Member
Clanname: eTernal Gaming

Contact: [email protected] of [email protected] of #eGaming.be

Gezocht: Actieve Low-mid skilled members die serieuze wars willen spelen, maar ook wat kunne lachen en zeveren. Je moet wel beschikken over een headset.

Info : We doen elke week training, veel pcw's en offi's

Versie : CSS

stoffer

Legacy Member
nick: lastpak
contact: [email protected]
ex-clans: the syndicate
ervaring: 2-3 jaar
zoek: een serieuse clan die vaak wars speelt, en miss wa lanparties doet enz. liefst in de buurt van a'pen , maar das nie perse nodig

stoffer

Legacy Member
TaRoT

contact: [email protected]

age: 18

level: degelijke cs'er

ervaring: speel paar maanden css, voordien kapot
gespeeld op cs

zoek: ne fatsoenlijke clan, geen voorbijvliegende clan die opgericht is door een paar vrienden om 'eens te zien hoe dat zou zijn'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan