Archief - Recruitment thread (vervallen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraggie

Legacy Member
Clan eK! is recruiting,

wij zijn mid-skilled clan,

We hebben server, ventrilo, site komt eraan.

we zoeken mid-high skilled dus goeie gasten :d

voeg me toe op msn [email protected]

min.12jaar
toch wat actief
microfoon hebben

Fraggie

Legacy Member
Yo, clan downZone recruit medium skilled counter-strike Source players voor downZone.org. We hebben nu nog maar paar members maarwe willen uitbreiden naar 7members. Info at #downZone op Quakenet. pm dZg|Pointje of stuur mail naar [email protected]. site: www.downzone.org

Hopelijk krijgen we veel berichten van veel skilled players, cya later and Happy Christmas

stoffer

Legacy Member
blackrain

Ik ben op zoek naar een webdisinger die
een degelijke website kan maken en tegelijker tijd een goede speler op cs 1.6 . :niceone:

Clanname : eK ! European Killers
mijn nick is blackrain

We zijn nog niet ingeschreven op cb maar dat gaan
we doen zodra als we een website hebben.
De spelers in de clan komen van over heel Europa
We bestaaan al 2 jaar maar zijn opnieuw begonnen
Vroeger waren we ekc.

Als je geintreseerd bent add me dan op msn [email protected]
of laat een berichtje achter na op ons forum
http://clanekc.w4.clicdev.com :D :niceone:

Fraggie

Legacy Member
FriendlyFire's Multigaming clan recruit voor het cs : source warteam nog 2/3 hig-skilled warplayers...

Contact Manager van cs:s warteam: #friendlyfire @ Q-net, pm sp00n`

Vereisten:
-Minstens 14 Jaar
-Active
-Warervaring
-Headset / Microfoon
-ex-clans (ex-clans van cs toegelaten)
-Woonplaats: Belgie
-Vlot nederlands spreken
-...

Doel van deze clan: De top van BeNeLux bereiken met een goed, sociaal, tactischvol en begrijpend team...

De site van #friendlyfire multigaming clan zal allicht online zijn je kunt ons ondertussen contacteren op ons mIRC Channel #friendlyfire

Info: #friendlyfire speelt momenteel deze games: CoD, CS & CS:S
We hebben al verscheidene sponsors, voor ventrilo channel, cs: pub, cs: warservers, webdesigner etc.
Als ons cs:s team klaar is gaan we ook mee doen aan cups etc. (cb, ed, ..)

Fraggie

Legacy Member
* 7aTaL geen clan voor de moment
* #4honor , #drug , #eron ( kan je me contacteren op quakenet dus )
* zoek een clan die niet al te nieuw is. die redelijk veel wars speelt enz...
* ben 17j. heb +- 5maand ofzo cs gespeelt nu reeds begonnen met css. en heb ook ut 3jaar ofzo gespeelt.

Fraggie

Legacy Member
We zijn op zoek naar 3 medium skilled members
Je moet tog wel een beetje ervaring hebben
We zijn Juist nieuw maar al onze speler hebben
tog allemaal ongeveer 2 jaar ervaring.

wij hebben

-Een ventrilo Channel-
-Website(under construction)-
-Forum-
-Irc Channel (#eK.!)

we spelen ook heel veel pcw's
dus je moet ook heel actief zijn

Ben je geïtreseerd add me op msn [email protected]

Fraggie

Legacy Member
Clanname : UnReaL

TaG : " |#-UnReaL-#| " of " URL | "

Contact InFo : [email protected]

Wij Zoeken : High skilled Players Om in ons vast warteam te komen ( Sponsoring )

Claninfo : Wij zijn een clan die al 1 jaar actief is , wij hebben Eigen Server ( Public , War ) , Ventrilo en een mooie site waarvan de hosting momenteel offline ligt . Wij Zoeken High - skilled players om in ons vast warteam te komen , ook worden wij gesponsord ( www.Sysar.Be ) waarvan elke warteam-member hardware krijgt gesponsord ( Headsets , muismatjes ( Steelpads ) en ook T-Shirten met eigen naam op ) . High skilled members die er ook altijd of elke dag online zijn voor pcw en dergelijke ( mix , wars ) . Wij spelen elke dag zeker pcw of mixjes . In Het geheel U word op handen gedragen door de sponsors en mede clan leden , bij ons is het altijd een even leuke boel om te spelen , lachen . Ook komen we soms samen en gaan naar bijna elke lans ( dat in onze bereikbaarheid ligt ) . Zeker moet je een Trail doen tegen onze Trail Master . Als je goed bent ben je direct aangenomen en geaccepteerd , als je in een war of pcw niet presteerd zullen de leaders beslissen of je mag blijven of neit , wij willen het beste voor onze clan . Onze Clan heeft een Leeftijds catagorie van 16 - 28

Over Mijzelf : Ik speel al 3 jaar CS elke dag . ben 16 en woon te antwerpen , ik steek al men tijd in cs .

Greetz X-Ke

Fraggie

Legacy Member
-=BNF=- Opzoek naar members voor CS:S

Onze bedoeling is een gezellige clan te creëren, zonder ranks en toestanden allemaal. (één al team)
Liefs zijn we gericht op wat een ouder public dat s’avond wat de tijd heeft om wat knallen, wars te spelen, zotte praat te vertellen op Mirc enz…
Kortom der een gezellige boel van maken om de dagelijkse sleur van het werk, school, thuis even doen te vergeten.
De leeftijd die we hier op plakken is min 16 jaar met of zonder ervaring in clan’s.

Mirc channel: #-:BNF=- (quakenet)
msn : [email protected]

Fraggie

Legacy Member
|DET| The Distinguished Extermaination Team

We zijn een Cs:s clan op zoek naar nog enkele Belgische members.

Tijdelijke Homepage:
Http://users.pandora.be/dearyth/det

IRC:
#|DET| @ Quakenet

MSN:
[email protected]

Hoewel fun voorop staat, streven we toch naar succesvol teamplay en individuele vooruitgang. We zoeken members die een volwassen attitude kunnen handhaven en veel tijd beschikbaar hebben.
Hebben eigen server powered by Gameservers.net en pogen toch redelijk actief te zijn.
Feel free to contact me @ MSN.

Fraggie

Legacy Member
.:Tinm4n:.

contact:[email protected]
ik zoek achter ne gemiddelde tot goede clan

ervaring:+- een jaar en een half bij KSM

ik ben 14 (wss 15 wnr ik clan heb) en speel al 3 jaar cs
elke dag
ik heb cs css cz enz.

Fraggie

Legacy Member
Hey,

Ik ben Sindel² (Jessy) en Cloning Facility {CF} is nog op zoek naar wat nieuwe members.
We spelen CS Source.
We hebben op de moment 3 public servers en 1 private.
We hebben Teamspeak en een forum.
Bij Clanbase moeten we ons nog registreren.
Dus clanwars kan nog een paar weken duren.

We zijn op zoek naar gamers die eens kunnen lachen en een goeie team spirit heeft.


Je kan me contacteren via msn
[email protected]
of via het forum
http://cloning-facility.com

Hopelijk tot binnenkort

candycrash

Legacy Member
img.php


Discipline Sports annouces ::
d.Sports gaat vandaag (21/2/5) van start met het eerste vrouwen team in cs.s
momenteel hebben we reeds 4 vrouwelijke leden in het team. ( venten niet meegeteld uiteraard )
Door met dit team naarvoren te komen zijn we toch weer eens baanbrekend en komen we toch weer eens naar voor als koploppers in de wereld van cs.s
Ons team mag dat niet zo sterke namen als tek9 & ION bevatten.
We zoeken toch manieren om in goed daglicht te komen.
Nu is dit tegelijker tijd een aanvraag om meisjes die nog graag dit team zouden willen uitbreiden.
vereisten:
- +15
- Lannable
- cs.s hebben

pm iLuMinate voor meer info

Fraggie

Legacy Member
nick= $o$a

contact info= [email protected]
xfire= sosa69

gezocht= goede clan die langer bestaat dan 1jaar.

info= ik speel 4 jaar cs, heb war/lan ervaring en speel
in deze periode +/- 30 uur per week.
En dit vooral s'avonds en snachts int weekend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan