Archief - Recruitment thread (vervallen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoffer

Legacy Member
Nickname / Clanname: RPU (reVolting Piskes United)

Contact info [email protected] of
http://regen.webhop.org/rpu

Wat / Wie zoek je We zoeken 2à3 mid skilled cs spelers in het leuvense (minimum 15 jaar, geen whiners plss...)

Informatie over jezelf of over je clan

RPU bestaat reeds 1,5 jaar en is uitgegroeid tot kleine community van mensen die elkaar irl kennen en ook eens graag gamen. RPU speelt halo en cs. En we doen 2à4 lans per jaar. Maar sommige leden groeien uit cs en daarom zoeken we terug een actieve kern van cs spelers. (we hebben een eigen clan server dus dat hoeft geen probleem te zijn)

Fraggie

Legacy Member
clan Ironfish zoekt belgische members voor Counterstrike -Source liefst ouder dan 16jaar + moet mirc hebben
ervaring nie echt belangrijk als je maar kan gamen is het goed! mirc channel #Ironfish clanleader [iron]fuurE voor meer vragen [email protected] dank je!

Fraggie

Legacy Member
Nickname: El_L4mor
Game: Counterstrike Source
Wie: Ik ben 15 (wordt er 16 dit jaar). Ik speel al een paar maanden CSS, ik ben zeker geen superster in css, maar ik schiet toch zeker niet scheef ook. Ik spendeer relatief veel tijd aan games, en kspeel bijna alleen CSS ( en af en toe es een singleplayer spel, voor afwisseling).
Interessant om te vermelden is dat ik php, html en mysql kan (m.a.w. ik kan dynamische website's maken), en ik kan site's designen.
Games: Ik speel al lange tijd games. M'n eerste echte online FPS was MOHAA, die ik speelde in clanverband, toch wel een mid en op't einde highskilled clan. Kben gestopt met mohaa om me op COD te stortten. Daar speelde ik in een onbekend pools clannetje, dat niet echt het vermelden waard is.

MOHAA en COD zijn de twee fps-games die ik langst online heb gespeeld, maar daarnaast heb ik ook nog vele andere games gespeeld, waaronder een pak FPS games.
Ik zoek: Een mid-skilled clan, die regelmatig een clanwar speelt en een eigen server heeft. Verder eigenlijk geen vereisten, alleen dat die clan beke een toffe en relaxte sfeer heeft.

Contacteer me via pm aub, m'n email zal ik ook geven via pm als ik geintresseerd ben. Ik beschik over msn en mIRC. Kheb ook xfire maar dat gebruik ik zelden.

Fraggie

Legacy Member
nick: legoke
clan: pilclan
contact @ #pilclan / [email protected] / www.pilclan.be

Pilclan zoekt enkele nieuwe actieve members sinds het jammerlijke vertrek van enkele fijne members. Wat we zoeken: 1. low - mid skilled
2. Geen dikke nekken - geen sfeerverperster - geen l33ttalkers - niet iemand die op eigen houtje speelt. Wel: fijne en toffe mensen die kunnen bewijzen dat ze in de pilclan passen en zo een rol kunnen vervullen.
3. Iedereen is gelijk voor de wet en Betaald mee voor de clanserver ( maar een kleine 6 euro om het half jaar )


Meer info clan: #pilclan since 2001, meer funclan maar proberen wel te presteren zo goed als we kunnen. nog meer info? -> www.pilclan.be ( http://pil.metaweb.be )

Greetz

stoffer

Legacy Member
hallo , we zijn een clan die reeds 2 maanden bestaat en het gaat steeds beter maar omdat we veel wars willen spelen voor css zijn we nog steeds op zoek naar goede members dus als je geinteresseerd bent kan je me toevoegen op dit adres [email protected]

Fraggie

Legacy Member
* CaRa-PillZ
* [email protected]
* heel ervaren warspelers
* Hallo ik ben de leider van cpz en ik zoek heel ervaren war spelers die eigenlijk niets moeten doen buiten wars te spelen. als je erbij wilt spelen we is tesamen een pcw om te zien wat je echt waart bent en dan als je goed genoeg bent krijg je emails met de uren en dagen enzovoort.

GEEN noobs dus
echt mid/high skilled personen
we hebben een CoD server en als we een paar meer wars op css hebben gewonnen en er is nood aan een css server zal deze er ook komen.

Fraggie

Legacy Member
Mijn clan (STAT: Special Trained Assassins Team) is dringend op zoek naar nieuwe leden. Het is een nieuwe clan (momenteel zijn er 5 leden) die binnenkort aan de "ladder" mee wil doen. Ervaring is niet het belangrijkste maar eerder het team-gevoel. We hebben ons eigen forum (http://www.just-a-messenger.tk) met natuurlijk een hidden section voor de leden :wink: .

Samengevat:
Clannaam: STAT (Special Trained Assassins Team)
ClanLeader: INTEL
Zoek: Mensen die op zen minste een beetje ervaring hebben maar vooral in TEAM kunen spelen
Game: CS : Source
Mijn naam: INTEL

Fraggie

Legacy Member
join #PC.css|

We zijn een clan die ongeveer 2 maand bestaat en we hebben al vaak gewonnen .maar omdat we niet veel members hebben kunnen we niet zoveel spelen daarom hebben we nood aan high-skilled players van minimum 16 jaar die vaak online zijn en dus ook veel kunnen spelen .we hebben ondertussen ventrilo dus een headset is echt wel noodzakelijk

als je interesse hebt stuur me een mailtje of voeg me gewoon toe [email protected]

Fraggie

Legacy Member
Onze clan NSA (National Security Agency) is op zoek naar voorlopig 3 a 4 nieuwe members.
Hiervoor de volgende info:

- NSA is een clan die ondertussen al lange tijd bestaat, dus zoek je een clan die niet stopt na 3 maanden dan ben je aan het juiste adres.
- De trial duurt meestal 2 weken; waarom zo lang? Omdat wij op zoek zijn naar members die niet te snel afhaken, die gemotiveerd zijn, actief zijn en een goede mentaliteit hebben.
- In verband met trial-periode: we zijn van plan om eerst een stuk of 3, 4 mensen te laten triallen maar deze trial-periode begint niet meteen. Tegen 11 april begint de trial-periode maar de bedoeling is dat u zich inschrijft voor deze datum zodat we tegen dan kunnen trainen met alle trials plus een vaste kern van ons team. Zo kunnen we beter iedereen beoordelen en hebben jullie nog een beetje tijd om je op te warmen.

Vereisten:

- We zoeken Belgen die Nederlands praten.
- Leeftijd; vanaf 16 jaar.
- Actief zijn
- Op mIRC ons channel tenminste idlen als je tijd hebt en onze site regelmatig checken voor info. (dit is een van onze grootste communicatiemiddelen voor wars te regelen en dergelijke)
- Liefst geen andere clans als je de clan joint.
- Een goede mentaliteit: we zijn niet erg te vinden voor flamers of wannabe-pro’s dus be warned.
- Skill => Liefst medium, low-medium mag zich ook aanmelden.
- Ventrilo (+ headset uiteraard) => Hier kan je ook altijd opkomen zodat er ook pcw’s kunnen gespeeld worden zonder enige voorplanning.

Ik hoop dat ik hiermee de nodige info heb gegeven, als er nog vragen zijn aarzel dan niet en contacteer mij op ons IRC channel of via mijn e-mail. Deze zijn hieronder te vinden.

IRC channel: #cs.nsa @ Quakenet
E-mail: Flare: [email protected]
.eX3 : [email protected]

Website: nsa.pglan.be , hier kan je ook al je account maken en je even voorstellen via het forum. Je kan ook een private message naar ons sturen via de site indien nodig.

De rest van de info geven we je wel als je trial-periode gestart is

Fraggie

Legacy Member
Ik ben Civel
16 jaar
mid-skilled

ik zoek een clan met ambitie en één dat elke dag minstens 1 pcw's speelt. Ik heb al veel war ervaring, dus heb ook wat verstand van tax.

Wel je mij in je clan? contacteer me dan via pm of [email protected] = msn en E-mail

Fraggie

Legacy Member
nick: g0dz
contact: [email protected] (mail/msn)
ex-clans: [1st.Squad] (heeft 5de NL gestaan @ Nederlands Kampioenschap)
ervaring: speel 3-3.5 jaar, ben net terug van 6 maanden inactiviteit, ff inkomen dus
zoek: een mid-high skilled clan die al een tijdje bestaat/elke dag warred

Fraggie

Legacy Member
#Dark.union
contact: [email protected] or c.G|Egeltje in #Dark.Union

wij zoeken middle/high skilled benelux members.
je speelt heel graag css, je bent een team-player, en volwassen ingesteld(dit is zeker belangrijk, wij kunnen nix doen met whiners, werkt enkel op de zenuwen.)

xtra info:
- lanparty's is niet zo belangrijk.
- dU is een multigaming clan in wording die cod en css zullen spelen, en zeker een goede toekomst tegemoetgaan.

Fraggie

Legacy Member
Nick: Rat-
Contact: [email protected]

Ben op zoek naar een CS:S clan...(duh)

Speel enkele maanden CS:(S) en heb eveneens 3 jaar TFC gespeeld en nen hoop andere shooters.

Bijna 21 jaar, woon in Belgie, in bezit van IRC & Headset.

Nog in geen CS clan gezeten en dus geen echte war-ervaring.

Fraggie

Legacy Member
Nick: Ma$ter.be(^Mp3)
Contact: [email protected]
Wat ik wil/ CSs clan, liefst in de buurt van Gent, mensen vna mijne leeftijd, rond de twintig dus. Die gewoon wa fun wille maken, hoef tniet zozeer de beste te willen zijn, mag wel. En mense die graag naar LAN gaan. Na 5 jaar wil ik da ook wel es meemaken
Info: Speel 5 jaar CS, uitgebreide ervaring, highskilled. 2 voormalige clans. 21 jaar. Gent.
Laat maar iet weten.

Fraggie

Legacy Member
Clanname: Unapproachable Lunatics
Contact info: [email protected]
uL is een Belgische clan die zowel actief is in CS als in CSS. Voor beide zoeken we echter nog mid skilled members, die vooral actief zijn, zowel ingame als erbuiten (forums, irc,...)

Fraggie

Legacy Member
nick: WhiteDragon
age: 21
ex-clans: PUG, MgC, Team Mirage
wat ik wil: actieve clan die regelmatig wars speelt, natuurlijk geen clan die er direct de brui aan geeft.
contact: [email protected]
ervaring: 2 jaar cs, nu cs source

Fraggie

Legacy Member
OberOhm
-=![9050]!=-Kl@n
[email protected]

Nieuwe Belgische clan zoekt members voor het spelen in een ladderbased systeem en dit gecombineerd met tweemaal per week training.
Een eigen server hebben we nog niet,maar eens genoeg members is dit zeker een streefdoel.
Je skills zullen worden getest gedurende 1 maand,waarna je zult worden medegedeeld of je er bij bent of niet. Wees vooral niet afgeschrikt door dit, want ook semi-skilled members zullen worden aangenomen, zodat iedereen de kans krijgt om zich in te werken.
Ben je geinteresseerd,contacteer mij dan op me emailadres;
tataa
-=![9050]!=-OberOhm

Fraggie

Legacy Member
Nickname: val1234
Contact info: [email protected]
Wat / Wie zoek je: Geen topclan, wel een medium grote CSS clan zonder noobs en met tactics om min 1 maal per week war te spelen.
Informatie over jezelf of over je clan: Ik speel enkele maanden CSS op TN en andere servers. Op TN sta ik met een D/K ratio van +-1. Op andere servers meestal >2. Voor CSS speelde ik (en nu nog) UT. Uit mijn e-mail adres is niet mijn leeftijd af te leiden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan