Archief - Recruitment thread (vervallen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoffer

Legacy Member
nickname : uL ||SpideY.be <CL>
clan : uL = unapproachable lunatics
site : www.ulclan.tk
actief in : cs 1.6 en cs :s
zoekt : leden met ervaring ,mid skilled zowel voor 1.6 als css
benodigdheden : msn,xfire,actief zijn,ventrilo,nederlandse taal

contacteer op site!

stoffer

Legacy Member
buzzer zoekt clan
[email protected]
ik zoek een toffe clan (be) voor veel samen te gamen en wars te spelen

ik speel css sins het uit is,ik begin redelijk goed te worden,tijd voor een clan dus....

stoffer

Legacy Member
* Gamefactor.be:

is een nieuwe Belgische clan voor counterstrike source.

* Contact info:


IRC : #gamefactor.be
website : www.gamefactor.be
MSN / email :[email protected]

* Wat / Wie zoek je:


gamefactor is op zoek naar mid/high skilled leden die graag en veel pcw/war wilt spelen.

- skills: medium of hoger

- niet cheaten

- beschikken over een headset met microfoon + teamspeak en/of ventrilo

- lan-able is altijd leuk maar is geen vereiste

* Informatie over jezelf of over je clan:

we hebbe public server (die ook als warserver fungeert)
we hebben TS server
we zijn een clan die rond een gamesite is gebouwd.
we zijn nu al 2 weken bezig en hebben al enkele leden.
we zoeken nog een paar leden om de line up af te maken.

we hebbe ook een CoD en CS squad
(cs squad recruit ni meer)


__________________

stoffer

Legacy Member
Clan recruting

naam: inFlux
Contact: #ilx.cs qRy Hitz of www.ilx-clan.com
Game cs1.6
wat hebben wij:
Ventrilo (2.1.4)
Uitgebreide site en forum (www.ilx-clan.com)
Meerde squads (et, cod, cs)
Private server (en server sponsor, dus als het nodig is krijgen we er servers bij)
Alles wat nodig is voore en beetje squad


we zoeken mid skilled Cs 1.6 players :)

stoffer

Legacy Member
Clan recruting

naam: inFlux
Contact: #ilx.cs qRy Hitz of www.ilx-clan.com
Game cs1.6
wat hebben wij:
Ventrilo (2.1.4)
Uitgebreide site en forum (www.ilx-clan.com)
Meerde squads (et, cod, cs)
Private server (en server sponsor, dus als het nodig is krijgen we er servers bij)
Alles wat nodig is voore en beetje squad


we zoeken mid skilled Cs 1.6 players :)
we recruiten OOK css members
#ilx.css

stoffer

Legacy Member
* clannaam: dhK de harde Kern
* De/SkeEvN @ xfire: 1337jumpstyle - irc #lanscape msn: [email protected]
* mid-high skilled met een aim die constant is
* we zijn een clan die ervoor gaat en noobs achterwege laat :naughty:

stoffer

Legacy Member
Nickname
Private

Contact info
MSN: [email protected]

Wie zoek je
Een benelux clan, liefst met een server.
Zeker en vast een website, en dan liefst ook nog veel members met microfoon.

Informatie over jezelf
Naam: Brecht Wilms
Leeftijd: 15
Woonplaats: Limburg, Bilzen

In bezit van
- Headset
- Xfire
- mIRC
- Ventrillo (als nodig is download ik dit)

CS 1.6 Informatie
Ervaring: Weinig
Speel: 1weekje (heb een hele tijd stil gelegen)
Actief op Woensdag en in het weekend

stoffer

Legacy Member
nickname:ScanNTraxX
clanname:Team | VibeS
contact msn or email:[email protected]
onze clan:full time gamers de meeste toch
er is plezier maar we spelen toch meer om status te behalen en uiteindelijk lans in be en nl te winne ect...
zoeken???: zeker mid high,war ervaring,18j en veel game ook serieus game pcw offi enzo...
en moet ook naar lans gaan

stoffer

Legacy Member
Nickname
EoS^ of andere

Contact info

PM : EoS^

Wat

Ik zoek een fun clan , waarek is goed mee kan lachen en zwansen , goedmoeten ze niet zijn , met ventrilo of andere voice programs

Informatie over jezelf of over je clan

Ben een 17 jarige man uit antwerpen , speel al 3 jaar CS en ben mid skilled .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan