Archief - Recruitment thread (vervallen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraggie

Legacy Member
* static07
* static07 (static0afk) op irc / mail: [email protected] (geen msn)
* Chill clan, 1.6. 18+ regelamtig pcw of war
* Speel al cs sinds eerste weken 1.5, ben geen leete aimer, toch redelijk skilled. Ongeveer een half jaar niet meer actief gespeeld, zoek nu een aangename bende om mee wars te spelen. Ex-clans: [mXm] + enkele .uk clans.

Fraggie

Legacy Member
HCP-clan !!! Belgian mid-skilled clan !!! Cs 1.6 !!!

Zoekt nog 2 vlaamse members. Mid-skilled, zkr niet lager!! Eigen pub en war-server.

Ingelogd op CB.

Contact: [email protected] of www.hcp-clan.tk

Irc: hcp-clan @ Q-net

Vereist: kennis ventrilo en mirc.

Fraggie

Legacy Member
clan: Gravediggers (Counter strike source clan)

contact: [email protected]

Website: www.gravediggersclan.com

Wie en wat?: We zoeken vooral leden die in zijn voor het plezier en niet zo zeer heel veel wars willen spelen (er worden er uiteraard wel gespeeld..), liefst van Limburg of omstreken. Er word naar lanparty's e.d. gegaan

we hebben een eigen server, en binnenkort ook een TS-server

Fraggie

Legacy Member
Ik ben Xrayed, CL van clan XL

Je kan ons contacteren op irc: #xl.css . Andere mogelijkheden om ons te contacteren kan je vinden op de website: http://www.clanxl.tk

We zijn nog op zoek naar toffe gasten/vrouwen die graag in clanverband zouden CSS'en. Vereisten : Minimum skills, irc, headset. Clan ervaring niet vereist!

De nadruk ligt bij ons op fun, al proberen we toch wat professionaliteit aan de man te brengen. Daarom nemen we toch niet zomaar mensen aan, maar moet er eerst een trial gespeeld worden. Laat je hierdoor echter niet afschrikken!!! We spelen geregeld pcw's, vrij actief...Wat we allemaal te bieden hebben, kan je eveneens op de website vinden!

Fraggie

Legacy Member
nick = ztj
contact = e-mail : [email protected]
msn : aero_snow_board@hot...
ik zoek atm een lowskilled CS1.6 clan, gwn om wa war ervaring op te doen en wa skills kan bij trainen. Moet wel actief zijn.

over mezelf = ben 15 heb & niet echt veel ervaring.

candycrash

Legacy Member
hallo... wij zijn een pas nieuw opgestarte css clan... we zoeken belgische midskilled members die veel css spelen en ook wel graag eens een spelletje deathmatch spelen...
de voorwaarden zijn...

minimum 16 jaar
beleefd tegen mede spelers
een leuke attitude
wel eens graag een pcw spelen
xfire account aanmaken/hebben
en een minimumtrial van 1 week

je kunt ons contacteren op http://groups.msn.com/--FcB--clan-be

of via email... [email protected]

Fraggie

Legacy Member
* Nickname / Clanname : phntje / real time fraggers
* Contact info: [email protected] - #rtfclan op qnet
* Wat / Wie zoek je: Enkele skilled csers voor de clan
* Informatie over jezelf of over je clan: we hebben een server, waren 2 jaar actief, 8ste op clanbase, maar waren 2 jaar weg en heb nu opnieuw gestart, dus hebben we members nodig

Fraggie

Legacy Member
hello nieuwe css clan #sraped.cs !
name: spawnrapers, benelux clan

we zijn een clan die een toekomst heeft grote toekomst!

clanleader: xeno
rules:
mirc verplicht
ventrillo voor wars
+18
skill: mid/high vooral mid, high is mooi meegenomen

contact:
[email protected]
[email protected]

candycrash

Legacy Member
Hallo, ik ben de war arranger van The Renegades.
Wij zijn momenteel op zoek naar leden voor de games Counterstrike:Source, Call of Duty, Enemy Territory en Far Cry om onze squads te versterken maar vooral om plezier mee te hebben.
Leden moeten inwonenden zijn van de Benelux regio, nederlands sprekend zijn en een minimumleeftijd van 16 hebben.
Je kan, voor eventuele informatie over het toetreden in onze clan, altijd e-mailen naar [email protected] of [email protected], en je kan altijd een bezoekje brengen aan onze site op www.the-renegades.be.
Wij hebben onze eigen public en private servers, d.w.z. Counterstrike:Source, Call of Duty, Enemy Territory en Far Cry servers.
Wij hebben ook een public teamspeak server die je altijd kan bezoeken op : 83.149.69.54:8776 waar je je nick invult en de optie anonymous selecteert.
En als je er zin in hebt ben je altijd welkom op ons IRC kanaal op Quakenet #*]TR[*.

Thx op voorhand en hopelijk horen we je binnenkort.

Fraggie

Legacy Member
clan: Dont Panic | Mulitgaming clan (CSS-team)

Email: [email protected]

Irc: #Dont.Panic op quakenet.

Wie en wat?: We zoeken vooral actieve members met wat skills, Irc en TS hebben. wss binnekort eigen server.

Fraggie

Legacy Member
Nickname / Clanname: MeTa- / schizophrenic
Contact info: multigaming clan, speelt cod, rtcw et, ut99/2k4, css en cs1.6
Wat / Wie zoek je: highskilled cs1.6 members (liefst van wvl)
contact ons op irc

Fraggie

Legacy Member
wij zijn en starende clan waarvan ik het heel serius meen de bedoeling van mijn clan is op basis van 12 man te hebben verdeeld onder twee teams en me zicht om eigen server te hebben , en met twee ploegen zowel als friendly als competion te doen , dus wa zoek is op de eerste plaats en paar goei killers maar ook die inzicht hebben en mensen die kunnen organizeren awel ik me meer met die dingens zal bezighouden .
link naar site maar site is nog wel nie af maar vindt je awel wa info over clan http://www.soldiersfromhell.be/
Grts <SFH>_Drac

Fraggie

Legacy Member
clan: gaming crew
website: www.gamingcrew.be
mIRC: #gaming.crew
leeftijd : +16

status: nieuwe clan op zoek naar mid-high skilled spelers. Regelmatig pcw's. Voor een trial aan te vragen, gelieve een post te zette in ons forum.

gezocht: spelers met war ervaring en op regelmaat online. maar het belangrijkste is een leuke sfeer !!!!

Fraggie

Legacy Member
Clanname: Lethal Bananas
Clantag: Lb
Contact info: #lb-clan op quakenet mIRC of via mail [email protected]

Lethal Bananas is een nieuwe CS Source Clan met momenteel 5 members. Wij zijn op zoek naar toffe mensen die wars willen spelen en een leuke community willen joinen.

Wat verlangen wij van jullie?
  • Goede ingesteldheid
  • Ventrilo
  • +16 jaar

Fraggie

Legacy Member
r3v0 recruit:
-low-mid skilled (cs source spelers)
-cs-ervaring vereist
-zeer active
-minimum leeftijd 15 jaar
-beschikken over een micro/headset

contact:
-Moony of Phantom @ irc://irc.quakenet.org/r3v0
[email protected] of [email protected] (msn)
-www.r3v0luti0n.be (registreren, doorklikken naar forum en posten bij trial aanvraag)

stoffer

Legacy Member
Clanname: dark.Union - dU
Wij zoeken nog 3 mid/high spelers (high is pref.)
-toch een antal defitge ex-clans kunnen voorleggen etc.
-Trial wordt gespreid over een bepaalde periode
-LANable is +punt

Wij hebben warserver, ventrilo, bnc's, etc...

Als je wil trialen, laat een postje achter op het forum: http://www.darkunion.be
mIRC: #dark.Union op Quakenet

Fraggie

Legacy Member
CroQaudile doctors ` #croQ.docs !!

Wij zoeken nog 2 high skilled CSS'ers voor ons warteam. Enkele vereisten:

- 18+
- veel op mirc
- skill: high
- taal: NL ! Liefst zelfs BE spelers
- Ventrilo

Onze clansite is http://docs.croqaudile.com
Hier staat ook meer info over de werking van de trials.

Verder hebben we 3 CSS public server, 1 warserver en Ventrilo server. All sponsored.

Contact ons op IRC: #croQ.docs @ quakenet en via contact form op onze site: http://docs.croqaudile.com

Greetz croQdoc ` paiN.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan