Archief - PS3 of Xbox360?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
drakengeest zei:
inderdaad raar maar Japan brengt de meeste spellen van japanse makelij toch wel uit op de ps3. Alhoewel grotendeels nooit vertaald naar het engels. Dus als je japanse rpg wilt. Koop een ps3, maar leer dan ook japans!


nee omdat shmups op ps3 bijna niet bestaan. kijk naar de retail lijst ervan en je verschiet nogal. alsof rpg het enige genre is:ironic:

daarbij de 360 heeft ook een mooie collectie

Runkle

Legacy Member
z3r0nline zei:
Kijk in een van m'n vorige Posts heb ik een samenvatting gemaakt van de voordelen van elke console. Het is een feit dat de XBOX360 (Slim) mogelijk krassen maakt in DVDs als je de console beweegt als er een disc in zit. Of dit nu vaak gebeurd of niet, dat is het punt niet. Ik wou gewoon duidelijk maken dat dit kan gebeuren EN dat het een signaal KAN zijn dat de XBOX goedkopere hardware gebruikt.

We zitten hier de PS3 niet heilig te verklaren komaan we spreken hier gewoon over ne f*cking console en zeggen gewoon de waarheid, we hebben nooit gezegd dat dit vaak gebeurd en ik zou dat ene probleem ook niet zien als een reden om geen XBOX 360 te kopen. Het is alleen, zoals ik eerder zei, een feit en KAN aantonen dat de Microsoft goedkopere hardware gebruikt.

Hopelijk kan dit het einde zijn van deze zinloze discussie.

Haha, neen.

U zei, en ik quote:


z3r0nline zei:
Ik weet wel dat de nieuwe XBOX nog altijd je DVDs krast, dus Microsoft heeft niet echt z'n best gedaan om betere kwaliteit hardware te gebruiken (ze kiezen eerden voor max. winstmarges)

z3r0nline zei:
Het zegt gewoon veel over de kwaliteit van de hardware.

Je zegt dus met andere woorden niet dat het zo "kan" zijn, je zegt gewoon dat het zo is.
En als nadeel van xbox aanhalen dat hij je dvd's krast als je er mee beweegt is gewoon belachelijk.

DaFreak

Legacy Member
z3r0nline zei:
Kijk in een van m'n vorige Posts heb ik een samenvatting gemaakt van de voordelen van elke console. Het is een feit dat de XBOX360 (Slim) mogelijk krassen maakt in DVDs als je de console beweegt als er een disc in zit. Of dit nu vaak gebeurd of niet, dat is het punt niet. Ik wou gewoon duidelijk maken dat dit kan gebeuren EN dat het een signaal KAN zijn dat de XBOX goedkopere hardware gebruikt.

We zitten hier de PS3 niet heilig te verklaren komaan we spreken hier gewoon over ne f*cking console en zeggen gewoon de waarheid, we hebben nooit gezegd dat dit vaak gebeurd en ik zou dat ene probleem ook niet zien als een reden om geen XBOX 360 te kopen. Het is alleen, zoals ik eerder zei, een feit en KAN aantonen dat de Microsoft goedkopere hardware gebruikt.

Hopelijk kan dit het einde zijn van deze zinloze discussie.

Als je gewoon even googelt naar PS3 scratches discs dan vindt je daar toch ook een hele hoop klachten over terug?

anyway zoals je zegt dat is het laatste waar ik naar zou kijken als ik een console zou kopen. Kijk gewoon naar de games en je vrienden.

hatetn

Legacy Member
wild bass zei:
:wtf:

wat heeft dat er nu mee te maken...


als het er toe doet als u disc een kras krijgt als u console langs alle kanten gedraaid wordt dan dit ook.

Thorfin

Legacy Member
euhm nee, wie schudt nu zijn console dooreen als je aan het spelen bent?:wtf:
en het is toch niet erg dat de buitenkant breekt als je hem laat vallen?
je gaat toch geen NCAP tests beginnen doen met dingen die in de kast staan:wtf:
ze zouden dan beter de controllers op die manier eens testen, die krijgen wat meer te verduren.

zolang het er goed uitziet, goed speelt, en de controller degelijk is en goed in de hand ligt
is er toch geen probleem?

drakengeest

Legacy Member
Mijn Fifa 09 mocht anders wel de vuilnisbak in toen maat van mij de xbox plat wou leggen.
Het gaat dus heus niet om het schudden wel op het veranderen van positie.

Jullie zeggen misschien dat dit ene non issue is. Maar de ps3 gebruikt nu eenmaal bluray disc en die hebben een speciale coating tegen krassen. Dit was bij mij toch ook een factor om ps3 main console te maken omdat mijn spellen langer zouden meegaan.
Ik heb maar 2 spellen gehad die problemen hadden bij krassen waardoor ik hem moest installeren op de hardeschijf om het speelbaar te maken.

Het is een factor en voor sommigen is dit het vermelden waard voor anderen niet. De gast vroeg om advies, dan kunnen we maar alle punten aankaarten niet?

Kzal een mijn post van voor en nadelen eens editen met het feit dat ps3 geen voedingsblok heeft en xbox slim wel 1 heeft.

hatetn

Legacy Member
en ik heb geen enkele game of dvd die kapot is door krassen. sinds ik alle multplatform games op de 360 koop is dat al een statement op zich.

ik heb hier wel 1 game liggen die ik gekregen heb waarvan bepaalde delen niet meer laden. maar als ik die disc zie denk ik dat hij als onderlegger gebruikt is geweest. het is onmogelijk dat zoiets door een console komt. dus als jij er al meerdere hebt weet je al hoe goed je omgaat met uw discs

Thorfin

Legacy Member
kan je bij pc achterover leunen in de zetel met een bord lasagne op je schoot terwijl je met een paar maten cod speelt? :unsure:

Yezz12

Legacy Member
wild bass zei:
kan je bij pc achterover leunen in de zetel met een bord lasagne op je schoot terwijl je met een paar maten cod speelt? :unsure:

achterover leunen in de zetel - ja
met een bord lasange op je schoot - ja
terwijl je met een paar maten cod speelt? - ja, LAN-party

pinoken

Legacy Member
wild bass zei:
kan je bij pc achterover leunen in de zetel met een bord lasagne op je schoot terwijl je met een paar maten cod speelt? :unsure:

Als je slim bent wel ja. Alle drie tegelijk.

hatetn

Legacy Member
mijn pc is aangesloten op mijn tv dus als ik zin heb is dat net alsof ik op een console speel. de mogelijkheden van een pc zijn eindeloos.

grinshu

Legacy Member
hatetn zei:
mijn pc is aangesloten op mijn tv dus als ik zin heb is dat net alsof ik op een console speel. de mogelijkheden van een pc zijn eindeloos.

Same here, PC aangesloten op TV met ne xbox 360 controller.

Enige reden wrm ik een console overweeg is voor de console exclusives (momenteel vooral mortal kombat)

Hoedanook als een spel op de 3 platforms uitkomt zal ik het altijd op PC blijven kopen tenzij het ne shameless port ofzo zou zijn.

waffel

Legacy Member
Gij geeft toch ook nooit op he hatetn :sleep: Hoelang zitte ier nu al? :p

Ge0force

Legacy Member
grinshu zei:
Hoedanook als een spel op de 3 platforms uitkomt zal ik het altijd op PC blijven kopen tenzij het ne shameless port ofzo zou zijn.

Wat neer komt op 90% van de multiplatform games. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hevige fan van de pc als gamesplatform. Maar op een paar uitzonderingen na (Valve, DICE) gooien de devs echt wel met hun klak naar de mogelijkheden op de pc.

grinshu

Legacy Member
Ge0force zei:
Wat neer komt op 90% van de multiplatform games. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hevige fan van de pc als gamesplatform. Maar op een paar uitzonderingen na (Valve, DICE) gooien de devs echt wel met hun klak naar de mogelijkheden op de pc.

Ja maar sommige ports zijn wel degelijk speelbaar op PC en zou ik ook blijven kopen op PC
Uiteindelijk zijn de meeste nog wel te doen mits wat tweaken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan