MrXarnus
Legacy Member
Omdat nu eens wat geld over heb zou ik graag een PS3 OF Xbox360 kopen (Te duur om beide te kopen en van genoeg games te voorzien).
Ik speel graag RPG's en Japanse games in het algemeen, alhoewel een Racer ook eens leuk is.
Momenteel kies ik voor de Xbox360 omdat deze minder kost.
Alvast bedankt.
Ik speel graag RPG's en Japanse games in het algemeen, alhoewel een Racer ook eens leuk is.
Momenteel kies ik voor de Xbox360 omdat deze minder kost.
Alvast bedankt.
)

